Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
STURM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne maj 02, 2004 4:09 pm

golf IV 1.4 mi že pri 84000 km plavo kadi

Napisal/-a STURM Ne maj 02, 2004 5:08 pm

Pred pol leta sm kupu golfa IV 1.4 starga pet let . Zdej ma 84000km in je zelo lepo
ohranjen.Vse v redu ,če mi nebi ta teden začel plav kadit ,kot kakšen varlZaZzburg.
Res da samo ,ko pelem po klancu dol in ko mal bolj prtisnem na plin ,po ravnin
pa samo kadar ga prime.Tud olja mi nekam velik požre ,na 8000 km približno 1.6 l.
Zanima me ,kaj mente o teh VW 1.4 motorjih ,sploh pa v kombinaciji z golfom ?
Kolk majo kej problemov s porabo olja-batnimi obročki ,tefloni ?
A ni to mal zgodaj 84000 km pa da bi šli batni obročki ?

Hvala za dosedanje odgovore !

Sam mislim ,da števec ni bil "zavrten" nazaj ,
ker je pokrov motorja skoraj brez pikic ,avto je imel še originalne pnevmatike (če to sploh kaj pove) in je
bil redno servisiran.Avto ni bil kupljev v tujini.
Voznih navad 1. lastnika sicer ne poznam ,lahko pa še povem ,da avto nima klime.
Zanima me kolk se mi mudi na servis ,zaradi nadaljne škode mislim (katalizator ,..) ?
Pa kolk bi me približn prišla menjava teflonov.
Ker sem še mladi voznik in je to moj prvi avto bom vesel vsakega koristnega odgovora !
Zadnjič spremenil STURM, dne To maj 04, 2004 5:44 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne maj 02, 2004 5:31 pm

Glede modrega dima ti ne morm pomagat, k se ne vem zakaj tocno bi to blo. Ce se je to zgodil nahitr, pol pomoje ne morjo bit obrocki, k nej bi se enakomerno obrabljal. Je pa 84kkm mal prekmal za obrocke... imho. Glede pitja 1,6l olja na 8000km je pomoje velik (prevec). Mnenja o 1.4 motorju nimam, k nimam izkusenj z njim, razen da se v polotu kar vredu obnese. Mislm pa da je ta motor za Golfa presvoh in se more pol skor skoz matrat, razn pr voznji 90 na uro.

Jest mam drgac Golfa IV, zdej starga 6 let pa 107kkm. Masina je 1.6 8v 100KM in morm potrkat na les, da ne pije niti kapljice olja.
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Ne maj 02, 2004 6:05 pm

Jst tut vozm tazga golfa z mal mn kilometri in men tut ful olja požre...kadi sicr ne pa tut pušča mi ne (vsaj nekih madežev ni v garaži) tko da mi je uganka kam olje gre? :evil:
Mi pa zmanka še več olja k teb...men ga tolk kot si ti napisu požre v mn kot 4000km...ful čudna zadeva :shock:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 02, 2004 6:52 pm

PLau dim - obročki so bye bye
Glede porabe olja; če maš VW get used to it - stara fora pr njih
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne maj 02, 2004 10:03 pm

Pozdravček!

Kar je povedal infiniti ne drži povsem. Verjetno je res da so batni obročki že malo slabši (o vzrokih zakaj so malo kasneje). Ker praviš da pokadi samo po daljši vožnji po klancu navzdol, pomeni da se zaradi zaviranja z motorjem nabira olje nad ventili, zaradi slabih teflonov pa se pomeša z gorivom in motor kadi modro. Če batni obročki malo slabše tesnijo še ne pomeni nujno menjave le teh, za začetek bo verjetno dovolj da zamenjaš teflone. Vseeno pa preveri pri kakšnem mehaniku ki bo lahko natančno preveril tesnjenje obročkov (izmeril kompresijo).

Zakaj je motor v takšnem stanju (pije olje)?
Razlog je precej preprost in očiten. Motor 1.4 (75KM) je za golfa preslaboten, še posebno če ima klimo. Zato ga je verjetno prejšnji lastnik močno priganjal. Čeprav je to golf in pregovorno vzdržljiv so posledice tu. Praviš da si lastnik avtomobila šele pol leta. Je bil avtomobil mogoče uvožen? Ali je število km resnično? povsem mogoče je da ima avtomobil "nekaj" več km kot kaže števec.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
Alexx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr jan 28, 2004 5:54 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Alexx To maj 04, 2004 8:34 pm

Se popolnoma strinjams predhodnikom. 75km je premalo za avto takšne teže. Noga je posledično težja in motor preobremenjen oziroma deluje v visokih obratih večino svojega delovnega časa. 1,6 litra olja je zelo veliko. Vseeno bi rekel, da je bil števec nazaj zavrten. Po moje za pol. Pri 160.000 km pa bi to bil skoraj normalen pojav za tak motor. Seveda, pa je vse odvisno od vožnje.
Vruuuuum
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Sr maj 05, 2004 8:20 pm

Sodelavcu se je isto nardilo pri 90.000km, žrl olje, menjal je teflone in batne obročke ne vem ali še kej druga zraven vem pa da je plačal 100.000 SIT najbrž je še jermen pa napenjalce zamenjal pa vodna pumpa naj bi bla tut kritična pr tej mašini jo je menjal na 40.000km. toliko o WV-ju.
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Sr maj 05, 2004 8:22 pm

No od sodelavca kilometri so bli realni ker je bil skos lastnik avta pa tudi priganjal ga ni. Tako da bo treba vsaj teflone zamenjat sam to ni tok drago, tesnilo glave menda nabije ceno.
 
Jimmi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To maj 04, 2004 7:36 am

Napisal/-a Jimmi Pe maj 07, 2004 6:40 am

Tudi sam sem mislil, da ni bil stevec navit nazaj. Malo poglej obrabo volanskega obroca, in pedalk ter prestavne rocice. Ce je volan bolj gladek kot hrapav, si lahko siguren da je bilo previjanje(priklop pcja, nekaj parametrov pa je takoj 100.000 manj in nekaj tisoc SIT). Ce si se nategnil z nakupom, se nisi edini. Najbolje, da uredis zadevo in potem po pameti voziš. Ce bi sel v prodajo, se lahko nategnes se enkrat. Razen ce kupis novega. Zacasno poizkusi resiti s kaksnim aditivom.
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Pe maj 07, 2004 6:30 pm

Aditivi ala FOP-SHOP so sranje , sem že sam preizkusil na izrabljenem motorju in razen tanjše denarnice se ni nič poznalo. Mislim da je bil aditiv SLIK50 ali nekaj takšnega.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov