
peters je napisal/-a:Če ni mogoče najti, kje bi voda iztekala, je edina možnost, da jo spije motor.
Voda lahko uhaja direktno v zgorevalni prostor, tam hlapi iz kot para gre skozi auspuh.
Vzrok - uničeno glavno tesnilo na glavi, kar se začne dogajati pri preseženih 100 kkm, sicer odvisno od avta in načina vožnje ali pa če je avto kdaj zakuhal.
Menjava tesnila ni preprosta. Odsvetujem pa vlivanje raznih preparatov v hlad. tekočino z namenom zadelati luknjice. Tista zadeva ti bo zadelala tudi kanale v glavi in bloku, kar bo v prihodnosti povzročalo pregrevanje motorja pri obremenitvah.
tristan01 je napisal/-a:Kako si opisal da izginja antifriz, verjetno res nekje kakšna cev malenkost pušča, preveri pa še če imaš čep na raztezni posodi dovolj zategnjen oz da ni gumica slaba (to se najraje zgodi). Za vsak primer pa preveri še kakšno je olje v motorju. Če se slučajno na pokrovu, kjer dolivaš olje nabira bela pena oz nekaj semtani podobnega. To je potem resen znak da se nekje meša voda in olje.
lp Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov