Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

clio 1.8 16v zmankuje antifriza

Napisal/-a Ruff_RydeRR So maj 08, 2004 2:36 am

približno 1 dl na 500km vzrok :?: pa mal kadi iz auspuha sam to sam k je mrzu (nejbrž pogost pojav pr navitih mašinah)
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So maj 08, 2004 2:47 am

Zelo enostavno-nekje pušča! Ugotov kje...objemke, cevi, pumpa...

Mogoče samo pod pritiskom!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR So maj 08, 2004 2:49 am

ja sej sm sumu neki tazga samo je en na drugmu topicu mel neke probleme čist X pa zlo komplicrean pa sm se kr mal ustrašu :oops: hehe
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So maj 08, 2004 9:57 am

Kako si opisal da izginja antifriz, verjetno res nekje kakšna cev malenkost pušča, preveri pa še če imaš čep na raztezni posodi dovolj zategnjen oz da ni gumica slaba (to se najraje zgodi). Za vsak primer pa preveri še kakšno je olje v motorju. Če se slučajno na pokrovu, kjer dolivaš olje nabira bela pena oz nekaj semtani podobnega. To je potem resen znak da se nekje meša voda in olje.

lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Ne maj 09, 2004 9:28 am

fjuuu sm odpru expanzisko in na srečo nč 'smetance' :D hvala za pomoč
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Ne maj 09, 2004 9:35 am

Ja pa moraš pogledat tam kjer dolivaš OLJE ne pa v posodici za dolivanje vode.
The MAN
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Ne maj 09, 2004 10:00 am

ja poglej skoz pokrov kjer se olje noter naliva, ce je slucajno kje kaj smetane. Ker ce je, pol je mozno da ti je sla dihtunga na glavi. Lahk je seveda tut kej druga. V posodo z vodo poglej, ce je slucajno kej olja noter (plava na povrsju). Ce ti nikjer voda ne tece po tleh, pol ti mora nekje drugje spuscat. Probaj avto na mestu laufat od hladnega do toplega, da se ustvari pritisk v sistemu hlajenja, pa pust mal laufat pa spodaj glej, ce kje kej kaplja, ce ti pa kadi bel (kao para) pol je pa res cist mozn, da je dihtunga sla. Spremljaj olje obvezno, najboljs da vsak dan, pa ce bo kej smetane se ni vec priporocljivo prevec vozit okol, ker lahko kej zariba, ce pride prevec vode v oljni sistem. Mal bod previden, pa mal opazuj dogajanje.
Pa porocaj ;)

LP
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Ne maj 09, 2004 4:39 pm

Če ni mogoče najti, kje bi voda iztekala, je edina možnost, da jo spije motor.
Voda lahko uhaja direktno v zgorevalni prostor, tam hlapi iz kot para gre skozi auspuh.
Vzrok - uničeno glavno tesnilo na glavi, kar se začne dogajati pri preseženih 100 kkm, sicer odvisno od avta in načina vožnje ali pa če je avto kdaj zakuhal.
Menjava tesnila ni preprosta. Odsvetujem pa vlivanje raznih preparatov v hlad. tekočino z namenom zadelati luknjice. Tista zadeva ti bo zadelala tudi kanale v glavi in bloku, kar bo v prihodnosti povzročalo pregrevanje motorja pri obremenitvah.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne maj 09, 2004 11:36 pm

peters je napisal/-a:Če ni mogoče najti, kje bi voda iztekala, je edina možnost, da jo spije motor.
Voda lahko uhaja direktno v zgorevalni prostor, tam hlapi iz kot para gre skozi auspuh.
Vzrok - uničeno glavno tesnilo na glavi, kar se začne dogajati pri preseženih 100 kkm, sicer odvisno od avta in načina vožnje ali pa če je avto kdaj zakuhal.
Menjava tesnila ni preprosta. Odsvetujem pa vlivanje raznih preparatov v hlad. tekočino z namenom zadelati luknjice. Tista zadeva ti bo zadelala tudi kanale v glavi in bloku, kar bo v prihodnosti povzročalo pregrevanje motorja pri obremenitvah.


Hej hej čaki mal...ne ga strašit! Pri preseženih 100.000km? Zelo poredko! Dihtunge zadne cajte zdržijo mal več tko da pri 100.000 al pa še dost več še ni panike!


Menjava tesnila pa res ni ne vem kakšna komplicirana zadeva...
TJUNING PA TO...
 
Jimmi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To maj 04, 2004 7:36 am

Napisal/-a Jimmi Po maj 10, 2004 6:25 am

tristan01 je napisal/-a:Kako si opisal da izginja antifriz, verjetno res nekje kakšna cev malenkost pušča, preveri pa še če imaš čep na raztezni posodi dovolj zategnjen oz da ni gumica slaba (to se najraje zgodi). Za vsak primer pa preveri še kakšno je olje v motorju. Če se slučajno na pokrovu, kjer dolivaš olje nabira bela pena oz nekaj semtani podobnega. To je potem resen znak da se nekje meša voda in olje.

lp Tristan01


Kar se tiče bele pene na pokrovu za dolivanje olja, pa nisem cist siguren, da je zaradi mesanja olja. Sem že videl ob zimskih dneh tudi belo peno, poleti pa izgine. Pa ne zmanjkuje vode v raztezni posodi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 10, 2004 7:37 am

1.8 16V mašina ima dihtngo na kolektorju, ki pokriva tudi del, kjer je voda hladi mašino, lahko ti je tista dihtnga šla, pa ti zato malo pušča, dokler je avto mrzel, ko je topel, se kovina segreje in raztegne, pa jo pritisne in voda ne more več teči - to se je men na 19-ki dogajal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po maj 10, 2004 12:50 pm

u jeba :shock: kolk pa pol pride za to zamenat kej
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 10, 2004 1:18 pm

Mene jeprišlo 10k sit z delom vred.
Vzameš kolektor dol, daš gor novo dihtngo in kolektor nazaj gor.
Vse skup za 2 uri dela z malco vred.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po maj 10, 2004 9:40 pm

aha :idea: če bom pa kolektor dol vleku ga bom dal pa še polirat pa tist trak mislm okol navit za zadrževanje toplote
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To maj 11, 2004 7:39 am

A semering na vodni pumpi si preveril - meni je pred dvema tednoma na drugem subaruju semering začelk puščat - nova pumpoa je 13170 sit, jst sm pa za obnovljeno dal 2000 sit in premontiru u dveh urcah vse skup, pa je blo.

Avto vžgi in spremljaj vodno pumpo dokler se ne vklopi ventilator na kilerju - mogoče boš opazil, da kje pušča - cliotom je dostikrat začela puščat pumpa - lahko da je samo za zakitat - pejt do enga mehanika, pa naj ti da mal tistega rdečega silikona, pa zapacaj če kje na spojih pušča.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov