Izklopi ga s ključem, takrat se mora tudi blokada izklopit. Ali pa ga probaj odklopit od baterije, mogoče se bo resetiral. Drugače, pa bo potrebno poiskat žici od blokade in ju zvezat skupaj.
Tisti kabli so zvazani med pumpo in alarmom. Poglej pod škatlo od varovalk, ali pa pri motorju,kjer so kakšni releji. Ponavadi se tam prekine žico od pumpe. Kak avto pa imaš?
Če si najdu pravi žici, kar odščipni,in skup zveži. Pa dobro izoliraj. Ponavadi se pri FORDU prekine eno od žic, ki grejo na tisto rdeče stikalo, za izklop pumpe v primeru, če je ki narobe. Malo poglej okoli tistega stikala, če sta kaki žici tam od alarma. Bi mogli bit mal bolj debeli, kot ostale od alarma.
Mogoče je povezano na varovalko od pumpe. Poglej še pod sedež, samo nebi reku, da je montažer vleku žice čez cel avto do rezervarja. Pa še za škatlo varovalk poglej, in okoli motorja, kam grejo žice od alarma. Nekod mora bit nekaj prekinjeno.
Pri avtih s katalizatorji se zmeraj prekine pumpo in ne vžig, ker drugače pride do uničenja katalizatorja. Samo čudno se mi zdi, da se ti blokada ne izklopi ko alarm izklopiš z ključkom. Da ni kaj drugega narobe? Tako na daljavo ni enostavno ugotovit. Po moje, mora bit prekinjena žica med pumpo in varovalko, ali relejem pumpe. Za vsak slučaj, pritisni še tisto rdečo tipko, ki je original na FORDIH (če je nisi že). Sporoči, ko odkriješ kaj. Drgač pa ti pustim GSM na PM.