Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

pumpa in prevelik tlak?

Napisal/-a red_mamba Po jun 14, 2004 10:15 am

Ve kdo kako se obnaša avto če da pumpa prevelik tlak goriva?

To da je poraba prevelika je itak jasno. Kaj pa kakšni drugi simptomi?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jun 14, 2004 10:30 am

Visok prosti tek, malo moči, črn dim...
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po jun 14, 2004 11:18 am

Podravček!

Kako lahko črpalka črpa s prevelikim tlakom!!!??? Če je črpalka stara ponavadi njena moč malo upade preden čisto odpove. Sicer so pa vse črpaleke narejene, da črpajo več goriva kot ga je potrebno, v vplinjaču ali pa v vbrizgu, pa je razdelilni ventil in odvečno gorivo se po drugi cevi vrača v rezervar. Preveri raje če je s em ventilom vse vredu, ter da ni zamašen povratni vod.

Prevelik tlak goriva imaš lahko le če si originalno črpalko zamenjal s kakšno za V8 motor. :)

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po jun 14, 2004 11:27 am

nism menjal črpalke (še ne :D )

gre zato da avto skuri 13l/100km (punto 95l) in vse kar je ostalo na sumu je črpalka, oziroma bolje rečeno previsok tlak. Lahko tudi kot ste predlagali zaradi zamašene ali ovire v povratnem vodu do tanka.

Visokega prostega teka nima. Motor se pa obnaša kot bi ga "zalilo" če prehitro pohodiš gas, potem sec ali dve kasneje pa cukne in "močneje" potegne. Kadi se tudi ne preveč.

Torej če je res tlak previsok potem je ali zamašen povratni vod v tank, ali pa reducirni ventil, ki uravnava tlak za vbrizg ne dela. Elektronika pa tudi ne more zmanjšati širino impulzov v nedogled. Na lambda sondi je namreč napetost vedno 0.9V. Ko se mašina ogreje in pri pospeševanju pa napetost šele pade. Kar bi lahko sklepal da so impulzi na min širini, odprta loputa pa da šele vredu mešanico.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Če jun 17, 2004 8:29 pm

kaj pa zračni filter,poglej če je zamašen.Glede tega da maš previsok tlak ,ni možno, kako bi se zapolnil povratni vod, saj maš na dovodnem filter goriva.Prej je možno da tlak pade ker sčasoma se vzmet v regulatorju utrudi.Pri prižganem avtu v prostem teku spipli iz regulatorja za tlak bencina cevko za vakum, če je vse v redu se iz te cevke ne sme niti malo kaditi dim.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov