nism menjal črpalke (še ne

)
gre zato da avto skuri 13l/100km (punto 95l) in vse kar je ostalo na sumu je črpalka, oziroma bolje rečeno previsok tlak. Lahko tudi kot ste predlagali zaradi zamašene ali ovire v povratnem vodu do tanka.
Visokega prostega teka nima. Motor se pa obnaša kot bi ga "zalilo" če prehitro pohodiš gas, potem sec ali dve kasneje pa cukne in "močneje" potegne. Kadi se tudi ne preveč.
Torej če je res tlak previsok potem je ali zamašen povratni vod v tank, ali pa reducirni ventil, ki uravnava tlak za vbrizg ne dela. Elektronika pa tudi ne more zmanjšati širino impulzov v nedogled. Na lambda sondi je namreč napetost vedno 0.9V. Ko se mašina ogreje in pri pospeševanju pa napetost šele pade. Kar bi lahko sklepal da so impulzi na min širini, odprta loputa pa da šele vredu mešanico.