Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

R5!!

Napisal/-a MacK Po jun 14, 2004 8:50 pm

Danes se mi je nekaj tak smotanega zgodilo, da sem se odlocil da napisem...

Vceraj sem se lepo domov pripeljal brez problemov in brez skrbi :-P
Ampak ko sem sel zjutraj v sluzbo sem se hotel odpeljati in naenkrat mi je zacelo pune v volanu ruziti, se je zacel zatikati tak da sem skoraj popenil preden sem prisel do sluzbe... ok celi cas v sluzbi studiram kaj je to pa se odlocim da se bom odpeljal do mehanika da si to stvar pogleda....
Potem po sihtu sem se peljal in slaba 2 km pred njim mi je na ravnini odpovedal volan..
Ni sel ne levo ne desno samo naravnost! :shock:
Sreco sem imel da sem bil na ravnini!! :!:
Potem pa me je lepo mehanik odvlekel do sebe in mi povedal veselo novico da mam celi
volan in kaj je z njim suhi, da so obedve kugle hin in da mi nekaj z kompletno osjo ne stima...
In se mi je posvetilo :idea: Ce bo popravilo stalo vec kot 50k bom podaril celotni avto
nasi dragi Surovini da bo iz njega naredila par uporabnih stvari!
Aja tak btw. mam pa R5 dizel 91 letnik!

Zdaj pa me mam za vas vprasanje...
Kaj mislite kolko me bo to pravilo kaj stalo??? Jutri pop komaj zvem ceno :evil:
In ce se je komu ze to tudi kdaj zgodilo? Upam vsaj da ne :!:

Lp MacK
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy Po jun 14, 2004 10:12 pm

Več kot dobiš za auto :wink:
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Po jun 14, 2004 10:19 pm

Pr 5ki gredo radi ležaji na volanskem drogu, na začetku mal ruži posledično ti lohk tud zašteka volan. Ti ležajčki so pocen, za os pa ne bi vedu. Upam da bo čim cenej :lol:
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK To jun 15, 2004 1:32 pm

Oki hvala! Mehanik se komaj gleda avto... Ga morem ob 4 kontaktirat... :roll:
Jaz tudi upam da nebo kaj dosti!!! :D
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK To jun 15, 2004 1:33 pm

Golfy je napisal/-a:Več kot dobiš za auto :wink:


Avto tak ni vec vreden kot ena gajba pira :cry
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 15, 2004 11:33 pm

MacK je napisal/-a:
Golfy je napisal/-a:Več kot dobiš za auto :wink:


Avto tak ni vec vreden kot ena gajba pira :cry


Daj ti baraba nehi samo jamrat s totim avtom :P Mislm da še ni blo enga tedna od kar maš avto da te ne bi poslušal o toti tvoji legendarni petki (folk: isti letnik je ko moja isti model idti motor.... naj bi mel 100kkm prevoženih manj ko jaz a dal pa je 140 jurjo manj za njo kot pa jaz) Crkne pa vsak teden neki :P

Dej stari men jo dej za gajbo pira...... za 50 jurjo jo zrihtam u nulo(ker motor je vredi.... laufa lepše kot moj, pijeta enako (okol 5), rjava ni kaj dost, ojla pa tud žere u mejah normale) pol pa ti jo za 100 jurjo + gajbo pira, nazaj prodam :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jun 16, 2004 6:58 pm

Men je isto ružil v volanu, pol je pa enkrat ornk zaružil, pa je volan ratu FUL trd, ampak vseen tolk, da se je dal nekak motat...LADA NIVA stil :lol:
Bil je ležaj...poceni popravilo...vsaj pr men...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Po jun 21, 2004 8:56 pm

lisko je napisal/-a:
MacK je napisal/-a:
Golfy je napisal/-a:Več kot dobiš za auto :wink:


Avto tak ni vec vreden kot ena gajba pira :cry


Daj ti baraba nehi samo jamrat s totim avtom :P Mislm da še ni blo enga tedna od kar maš avto da te ne bi poslušal o toti tvoji legendarni petki (folk: isti letnik je ko moja isti model idti motor.... naj bi mel 100kkm prevoženih manj ko jaz a dal pa je 140 jurjo manj za njo kot pa jaz) Crkne pa vsak teden neki :P

Dej stari men jo dej za gajbo pira...... za 50 jurjo jo zrihtam u nulo(ker motor je vredi.... laufa lepše kot moj, pijeta enako (okol 5), rjava ni kaj dost, ojla pa tud žere u mejah normale) pol pa ti jo za 100 jurjo + gajbo pira, nazaj prodam :P


Lisko tiho raje bodi, ker sem si 2 felni prestrihal :-P
Oni moj "poceni" mehanik mi je rekel da mi je sel neki "polz" na volanski letvi... :?:
Lisko!!!!!!! Resi me :lol:
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams Po jun 21, 2004 9:17 pm

Če bi šel na odpad mal pogledat, bi zihr najdu del, ki ti je crknu
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Po jun 21, 2004 10:08 pm

Nova volanska letev za katrco stane 13K SIT... samo tako za info...
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 22, 2004 7:29 pm

S »petico« je tako; če je vse ostalo na avtu OK oz v dobrem stanju se ti popravilo splača. Če je avto bolj »pri koncu« potem jo daj LISKO-tu za »gajbo«.
Je pa s tem avtom tako; gre za varčno zadevo in če si nameravaš namesto te (recimo da je »na koncu«), kupiti kakšno spodobno dizel »zadevo« boš moral blizu pol milijona odšteti.
Jaz sem z njo napravil prek 100.000 km na 50.000 »podlage« brez večjih problemov. Od stroškov: gorivo (vsakih 800 km) in potrošnji material (olje, filtri, gume …). Od večjih napak na tem avtomobilu je bilo prebito tesnilo glave. To je bila serijska napaka, baje posledica preveč »agresivne« hladilne tekočine in praktično vse »petice« z dizel motorjem so jo imele. Ko si enkrat zamenjal hladilno tekočino in tesnilo je bilo vse OK.

LP
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK To jun 22, 2004 9:41 pm

Mojster Miha je napisal/-a:S »petico« je tako; če je vse ostalo na avtu OK oz v dobrem stanju se ti popravilo splača. Če je avto bolj »pri koncu« potem jo daj LISKO-tu za »gajbo«.
Je pa s tem avtom tako; gre za varčno zadevo in če si nameravaš namesto te (recimo da je »na koncu«), kupiti kakšno spodobno dizel »zadevo« boš moral blizu pol milijona odšteti.
Jaz sem z njo napravil prek 100.000 km na 50.000 »podlage« brez večjih problemov. Od stroškov: gorivo (vsakih 800 km) in potrošnji material (olje, filtri, gume …). Od večjih napak na tem avtomobilu je bilo prebito tesnilo glave. To je bila serijska napaka, baje posledica preveč »agresivne« hladilne tekočine in praktično vse »petice« z dizel motorjem so jo imele. Ko si enkrat zamenjal hladilno tekočino in tesnilo je bilo vse OK.

LP


Ja Mojster Miha... Samo je tak... Trenutno sem prevec penezov zmetal v toto mojo petko, tak da jo iz principa nocem prodati :x Sklopka nova, lageri, tesnilo, pa potrosni material... Sam za naprej sem se odlocil... Nikoli vec dizla, ker ti je preveliki strošek... no vsaj za mene ko 20kkm delam na leto... V pon pa grem to "prelepo" volansko letev rihtat... Bomo vidli... Aja... Zadnje case opazam, da vsakic ko vzgem gladen motor zacujem nekaj ko "zacingla", ampak je olja dovolj... Upam da nebom enkrat ga samo zagnal pa potem sel pes domov :shock:

Lp MacK
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 22, 2004 10:26 pm

Tisto »cinglanje« me glede na izkušnje z mojo petko spominja na potisni ležaj sklopke – vendar če si menjal sklopko, potem si sigurno tudi to zamenjal, tako, da ti ne bi znal odgovoriti.
Glede vzdrževanja dizla: zelo odvisno kakšnega dizla kupiš, predvsem pa od koga kupiš. Če imaš dober »nos« in kupiš OK potem praktično ni nobenih stroškov (predvsem s starejšimi, ki nimajo veliko elektronike). Poleg petice imam dobre izkušnje tudi z GOLF-om 2 dizel. Dizlu vsakih 10 tisoč km zamenjaš olje v motorju, filtre (obvezno zrak in gorivo – po potrebi še prej, ko pač »začutiš«, da ne »vleče« kot je treba), pred zimo po potrebi ogrevalne svečke in to je praktično ves strošek. Na več kilometrov ti ostanejo še zavore, zobati jermen, jermeni, gume … kot pri vsakem avtu. To so pač moje izkušnje – vsak ima pač svoje. Lahko dobre, na žalost pa so lahko tudi slabe.
Poleg nizke porabe in zgoraj omenjenega majhnega stroška vzdrževanja je vsaj meni vožnja z dizlom neprimerno prijetnejša. Navora je namreč več predvsem pa je »na voljo« v razmeroma širokem območju vrtljajev, če govorimo o sodobnih dizlih (TDI, HDI in podobna druščina) pa bencinskemu motorju ostane v prid le vrtenje v visoke obrate (kdor pač v tem uživa), vse ostalo je na strani dizla.

LP
 
Blond
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: Po okt 21, 2002 11:05 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Blond Sr jun 23, 2004 9:50 am

Tut moj R5 campus je za servis !

Dajte mi malo cene materiala napisat
DISKI+Plošèice
2x Konènik
2x amortizer spredaj
ležaji vol. droga
tesnilo glave
tesnilo karterja

LP
Blond
Èe nimaš poèeti kaj pametnega ne poèni tega tukaj !
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Sr jun 23, 2004 10:40 am

Mojster Miha je napisal/-a:Tisto »cinglanje« me glede na izkušnje z mojo petko spominja na potisni ležaj sklopke – vendar če si menjal sklopko, potem si sigurno tudi to zamenjal, tako, da ti ne bi znal odgovoriti.
Glede vzdrževanja dizla: zelo odvisno kakšnega dizla kupiš, predvsem pa od koga kupiš. Če imaš dober »nos« in kupiš OK potem praktično ni nobenih stroškov (predvsem s starejšimi, ki nimajo veliko elektronike). Poleg petice imam dobre izkušnje tudi z GOLF-om 2 dizel. Dizlu vsakih 10 tisoč km zamenjaš olje v motorju, filtre (obvezno zrak in gorivo – po potrebi še prej, ko pač »začutiš«, da ne »vleče« kot je treba), pred zimo po potrebi ogrevalne svečke in to je praktično ves strošek. Na več kilometrov ti ostanejo še zavore, zobati jermen, jermeni, gume … kot pri vsakem avtu. To so pač moje izkušnje – vsak ima pač svoje. Lahko dobre, na žalost pa so lahko tudi slabe.
Poleg nizke porabe in zgoraj omenjenega majhnega stroška vzdrževanja je vsaj meni vožnja z dizlom neprimerno prijetnejša. Navora je namreč več predvsem pa je »na voljo« v razmeroma širokem območju vrtljajev, če govorimo o sodobnih dizlih (TDI, HDI in podobna druščina) pa bencinskemu motorju ostane v prid le vrtenje v visoke obrate (kdor pač v tem uživa), vse ostalo je na strani dizla.

LP


Nisma se nekak dobro razumela! Potisni lezaj mi ne ruzi... Stvar je na tem! Ko jaz mrzli avto vzgem cujem nekaj ko zacingla! Kot da bi slo na suho nekaj v motorju... Ampak samo takrat ko je avto ze vsaj 8 h stal...Ma zdaj bom glih 10k naredil pa bom ze nabavil filtre.. to je tak potrosni material :-P

Lp MacK
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 23, 2004 10:50 am

Blond je napisal/-a:Tut moj R5 campus je za servis !

Dajte mi malo cene materiala napisat
DISKI+Ploščice
2x Končnik
2x amortizer spredaj
ležaji vol. droga
tesnilo glave
tesnilo karterja

LP
Blond

Za diske sem jaz dal 6 jurjo pred enim letom. za enga.
Ploščice 5500
končnik 1500
amortizer 7800 ( lih zadnjič spraševal ker jih mam jaz tud hin)
Tesnilo glave (od oka 2000)
karter..... neki podobnega
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Blond
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: Po okt 21, 2002 11:05 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Blond Sr jun 23, 2004 10:54 am

Lisko a si ti kdaj menjaval tiste ležaje na volanskem drogu ???

Jas nimam pojma kje je to in kako izgleda.

Imam pa problem
volan ima zraka prbl 1 - 2 cm noter in ven, ampak to že leto dni, kljub temu pa dela brez problema.

Kot, da bi bil nastavljiv po višini :)

a je to ta ležaj hin al kak ???
Èe nimaš poèeti kaj pametnega ne poèni tega tukaj !
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 23, 2004 10:56 am

Blond je napisal/-a:Lisko a si ti kdaj menjaval tiste ležaje na volanskem drogu ???

Jas nimam pojma kje je to in kako izgleda.

Imam pa problem
volan ima zraka prbl 1 - 2 cm noter in ven, ampak to že leto dni, kljub temu pa dela brez problema.

Kot, da bi bil nastavljiv po višini :)

a je to ta ležaj hin al kak ???

Ej nisem še mel takega blema. Po moje so puše in ne ležaji ali pa tudi :oops:
Drgač pa poglej kje ma zrak.. mal razderi pa boš vidu pri čem si.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 23, 2004 10:58 am

MacK je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Tisto »cinglanje« me glede na izkušnje z mojo petko spominja na potisni ležaj sklopke – vendar če si menjal sklopko, potem si sigurno tudi to zamenjal, tako, da ti ne bi znal odgovoriti.
Glede vzdrževanja dizla: zelo odvisno kakšnega dizla kupiš, predvsem pa od koga kupiš. Če imaš dober »nos« in kupiš OK potem praktično ni nobenih stroškov (predvsem s starejšimi, ki nimajo veliko elektronike). Poleg petice imam dobre izkušnje tudi z GOLF-om 2 dizel. Dizlu vsakih 10 tisoč km zamenjaš olje v motorju, filtre (obvezno zrak in gorivo – po potrebi še prej, ko pač »začutiš«, da ne »vleče« kot je treba), pred zimo po potrebi ogrevalne svečke in to je praktično ves strošek. Na več kilometrov ti ostanejo še zavore, zobati jermen, jermeni, gume … kot pri vsakem avtu. To so pač moje izkušnje – vsak ima pač svoje. Lahko dobre, na žalost pa so lahko tudi slabe.
Poleg nizke porabe in zgoraj omenjenega majhnega stroška vzdrževanja je vsaj meni vožnja z dizlom neprimerno prijetnejša. Navora je namreč več predvsem pa je »na voljo« v razmeroma širokem območju vrtljajev, če govorimo o sodobnih dizlih (TDI, HDI in podobna druščina) pa bencinskemu motorju ostane v prid le vrtenje v visoke obrate (kdor pač v tem uživa), vse ostalo je na strani dizla.

LP


Nisma se nekak dobro razumela! Potisni lezaj mi ne ruzi... Stvar je na tem! Ko jaz mrzli avto vzgem cujem nekaj ko zacingla! Kot da bi slo na suho nekaj v motorju... Ampak samo takrat ko je avto ze vsaj 8 h stal...Ma zdaj bom glih 10k naredil pa bom ze nabavil filtre.. to je tak potrosni material :-P

Lp MacK

Mack dej neh sam jamrat s toto petko :P Ko pa greš tankat se pa smejiš a? :P
Pa id se raj slovenščino učit kot pa da tle visiš :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov