logi je napisal/-a:Glavni cilinder sem spucal, zamenjal ploščice, podrejal diske, zamenjal olje in gumi lajtenge, očistil vodila čeljusti/ če prav sklepam si mislil na ta vodila/.
Prav danes sem dogovorjen z mehanikom, da bova zamenjala še ta vodila, oz. te batke, katere omenjaš, na čeljustih, potem bom pa videl kako bo. Upam, da bo v redu, saj potem bo pa že vse na novo zamenjano
lisko je napisal/-a:Vse drugo si napisal sam na zavorne cilindre si pozabu.
Si probal ga mal gont ven pa notr( oni cilinder ko drži ploščice oziroma jih stiska k disku) Vzameš dol.... in na rahlo pritiskaš zavoro( najbolše je če to dela en drug ti pa gledaš cilinder) in potem ga z roko ( nekim nastavkom sam za to uporabljam kr štil od kladiva ali pa rorcange) porineš not nazaj ( ne gre ne vem kak rado ampak ne sme pa štekat) in ko to nardiš prakrat skozi ga lepo namažeš in nardiš skupi nazaj.
Možno da si to mislu ko si napisal glavni cilinder..... ampak tko po prebiranju tvojga posta je za moje pojme glavni cilinder oni ko je pri pedalu ono so pa zavorni cilindri.
Carpenter je napisal/-a:Jaz sem imel podoben problem kot ti. Pri meni so bile nove ploščice nekoliko "prevelike"-ob straneh je bila barva, zato niso lepo sedle v klešče in se potem, ko sem spustil pedal niso vrnile nazaj v prvotni položaj.
Parkrat sem potegnil s pilo in malo namazal, potem je bilo v redu. Mogoče je to.
Lp bostl
logi je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Vse drugo si napisal sam na zavorne cilindre si pozabu.
Si probal ga mal gont ven pa notr( oni cilinder ko drži ploščice oziroma jih stiska k disku) Vzameš dol.... in na rahlo pritiskaš zavoro( najbolše je če to dela en drug ti pa gledaš cilinder) in potem ga z roko ( nekim nastavkom sam za to uporabljam kr štil od kladiva ali pa rorcange) porineš not nazaj ( ne gre ne vem kak rado ampak ne sme pa štekat) in ko to nardiš prakrat skozi ga lepo namažeš in nardiš skupi nazaj.
Možno da si to mislu ko si napisal glavni cilinder..... ampak tko po prebiranju tvojga posta je za moje pojme glavni cilinder oni ko je pri pedalu ono so pa zavorni cilindri.
Spucal smo cilinder, zdaj pa ne vem sigurno kako se mu reče. Sam se ne spoznam kaj dosti na avtomobile /mislim dele in razna popravila/. Če si mislil cilinder /najbolje da ti ga kar opišem/ okrogel cca. premera 4 cm - približno in je za diski/. Tega smo spucal ampak samo na desni strani, kjer mi huje šteka. Vodila pa sem mislil na čeljustih. To so vodila na katerih so gumice, katerim se menda reče prašne gumice.
Ravno danes sem ugotovil, da se mi zavore spet grejejo in sva z mehankarjem zmenjena, da bova še oba glavna cilindra zamenjala.
Potem pa res več ne vem kaj bi lahko bilo narobe.
Mogoče pa bi lahko bilo kaj narobe z "taglavno zadevo", ki se nahaja pod plastičnim lončkom za zavorno olje. A je mogoče tam glavni cilinder.
![]()
ps.
Že zdaj pa se vam moram zahvaliti za vaše nasvete. Svaka vam čast, ste zelo
Carpenter je napisal/-a:Jaz sem imel podoben problem kot ti. Pri meni so bile nove ploščice nekoliko "prevelike"-ob straneh je bila barva, zato niso lepo sedle v klešče in se potem, ko sem spustil pedal niso vrnile nazaj v prvotni položaj.
Parkrat sem potegnil s pilo in malo namazal, potem je bilo v redu. Mogoče je to.
Lp bostl
Samotar je napisal/-a:Glavni cilinder je na servotu. Tuki ma pa vsako kolo svoj cilinder ki raztegne pahne oz. stisne ploscice. Men je pri Favoritki zastekala bremza (desni disk) in ploscice niso popustile, kriv je bil zavorni cilinder. Menjal sem oba, drejal diske in kupil nove ploscice. No prejsn mesc sm mogu po cca 90000 km zamenjat diske in ploscice.
Gricko je napisal/-a:Samotar je napisal/-a:Glavni cilinder je na servotu. Tuki ma pa vsako kolo svoj cilinder ki raztegne pahne oz. stisne ploscice. Men je pri Favoritki zastekala bremza (desni disk) in ploscice niso popustile, kriv je bil zavorni cilinder. Menjal sem oba, drejal diske in kupil nove ploscice. No prejsn mesc sm mogu po cca 90000 km zamenjat diske in ploscice.
Glavni cilinder ma dva ločena sistema (zarad varnosti , če se en zjebe oz olje spust, ti ostane še drug sistem) vsak sistem pa krmili po dva cilindra (za dve gumi), ki pa sta ponavadi vezani križno (npr spredaj leva, zadaj desna guma) in obratno! kar je spet iz varnosti da ti ne crkneta obe spredni bremzi hkrati! tako da če se ti grejeta oba spredna diska, to nima veze z glavnim cilindrom(pod plastično posodco)! ampak so ponavad krivi cilindri v zavorni čeljusti,ali zavorna čeljust šteka....
To kar sem napisal drži za mal starejše avte in ne vem kako majo novejši in dražji avti (kaki marcedesi, bmw...)to porihtan ampak Škoda mislim da spada v kategorijo starejših avtov :P
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov