Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Težave z zavorami

Napisal/-a logi Po jul 05, 2004 10:49 pm

Imam problem, katerega mehaniki nikakor ne znajo rešiti. Imam Škodo Felicio in pred kratkim sem zamenjal zavorne ploščice in podrejal diske. Od tistega trenutka mi zgleda zavore stalno delno držijo in se mi grejejo tako, da so "feltne" vroče.

A je imel kdo mogoče podoben problem in mogoče kdo ve kako rešiti zadevo
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po jul 05, 2004 11:59 pm

Za začetek poglej če ti mogoče batki v zavornih čeljustih štekajo.Če ti morš to zrihtat.
LP!
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Napisal/-a logi To jul 06, 2004 6:30 am

Glavni cilinder sem spucal, zamenjal ploščice, podrejal diske, zamenjal olje in gumi lajtenge, očistil vodila čeljusti/ če prav sklepam si mislil na ta vodila/.

Prav danes sem dogovorjen z mehanikom, da bova zamenjala še ta vodila, oz. te batke, katere omenjaš, na čeljustih, potem bom pa videl kako bo. Upam, da bo v redu, saj potem bo pa že vse na novo zamenjano
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To jul 06, 2004 12:03 pm

Preden se lotištako dragega servisa preveri še kako je nastavljena ročna zavora, možno je da je žica preveč napeta in ves čas rahlo zaviraš. :twisted:

Lp Tristan01
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Napisal/-a logi Sr jul 07, 2004 3:08 pm

Včeraj sem zamenjal vodila v zavornih čeljustih in sedaj kontroliram tako, da bom videl, če je OK. Za ročno praviš, ne vem, meni se segrevajo prednje zavore.

A ima mogoče ročna kaj veze s tem, mislim da ne :?:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jul 07, 2004 5:01 pm

logi je napisal/-a:Glavni cilinder sem spucal, zamenjal ploščice, podrejal diske, zamenjal olje in gumi lajtenge, očistil vodila čeljusti/ če prav sklepam si mislil na ta vodila/.

Prav danes sem dogovorjen z mehanikom, da bova zamenjala še ta vodila, oz. te batke, katere omenjaš, na čeljustih, potem bom pa videl kako bo. Upam, da bo v redu, saj potem bo pa že vse na novo zamenjano


Vse drugo si napisal sam na zavorne cilindre si pozabu.
Si probal ga mal gont ven pa notr( oni cilinder ko drži ploščice oziroma jih stiska k disku) Vzameš dol.... in na rahlo pritiskaš zavoro( najbolše je če to dela en drug ti pa gledaš cilinder) in potem ga z roko ( nekim nastavkom sam za to uporabljam kr štil od kladiva ali pa rorcange) porineš not nazaj ( ne gre ne vem kak rado ampak ne sme pa štekat) in ko to nardiš prakrat skozi ga lepo namažeš in nardiš skupi nazaj.
Možno da si to mislu ko si napisal glavni cilinder..... ampak tko po prebiranju tvojga posta je za moje pojme glavni cilinder oni ko je pri pedalu ono so pa zavorni cilindri.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Napisal/-a logi Sr jul 07, 2004 7:49 pm

lisko je napisal/-a:Vse drugo si napisal sam na zavorne cilindre si pozabu.
Si probal ga mal gont ven pa notr( oni cilinder ko drži ploščice oziroma jih stiska k disku) Vzameš dol.... in na rahlo pritiskaš zavoro( najbolše je če to dela en drug ti pa gledaš cilinder) in potem ga z roko ( nekim nastavkom sam za to uporabljam kr štil od kladiva ali pa rorcange) porineš not nazaj ( ne gre ne vem kak rado ampak ne sme pa štekat) in ko to nardiš prakrat skozi ga lepo namažeš in nardiš skupi nazaj.
Možno da si to mislu ko si napisal glavni cilinder..... ampak tko po prebiranju tvojga posta je za moje pojme glavni cilinder oni ko je pri pedalu ono so pa zavorni cilindri.


Spucal smo cilinder, zdaj pa ne vem sigurno kako se mu reče. Sam se ne spoznam kaj dosti na avtomobile /mislim dele in razna popravila/. Če si mislil cilinder /najbolje da ti ga kar opišem/ okrogel cca. premera 4 cm - približno in je za diski/. Tega smo spucal ampak samo na desni strani, kjer mi huje šteka. Vodila pa sem mislil na čeljustih. To so vodila na katerih so gumice, katerim se menda reče prašne gumice.
Ravno danes sem ugotovil, da se mi zavore spet grejejo in sva z mehankarjem zmenjena, da bova še oba glavna cilindra zamenjala.

Potem pa res več ne vem kaj bi lahko bilo narobe.

Mogoče pa bi lahko bilo kaj narobe z "taglavno zadevo" :?: , ki se nahaja pod plastičnim lončkom za zavorno olje. A je mogoče tam glavni cilinder. :?:

ps.

Že zdaj pa se vam moram zahvaliti za vaše nasvete. Svaka vam čast, ste zelo 8)
 
Carpenter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jul 07, 2004 5:54 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Carpenter Sr jul 07, 2004 8:02 pm

Jaz sem imel podoben problem kot ti. Pri meni so bile nove ploščice nekoliko "prevelike"-ob straneh je bila barva, zato niso lepo sedle v klešče in se potem, ko sem spustil pedal niso vrnile nazaj v prvotni položaj.
Parkrat sem potegnil s pilo in malo namazal, potem je bilo v redu. Mogoče je to.

Lp bostl
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Napisal/-a logi Sr jul 07, 2004 8:47 pm

Carpenter je napisal/-a:Jaz sem imel podoben problem kot ti. Pri meni so bile nove ploščice nekoliko "prevelike"-ob straneh je bila barva, zato niso lepo sedle v klešče in se potem, ko sem spustil pedal niso vrnile nazaj v prvotni položaj.
Parkrat sem potegnil s pilo in malo namazal, potem je bilo v redu. Mogoče je to.

Lp bostl


Bom preveril

hvala
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jul 07, 2004 10:44 pm

Glavni cilinder je na servotu. Tuki ma pa vsako kolo svoj cilinder ki raztegne pahne oz. stisne ploscice. Men je pri Favoritki zastekala bremza (desni disk) in ploscice niso popustile, kriv je bil zavorni cilinder. Menjal sem oba, drejal diske in kupil nove ploscice. No prejsn mesc sm mogu po cca 90000 km zamenjat diske in ploscice.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če jul 08, 2004 10:06 am

logi je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Vse drugo si napisal sam na zavorne cilindre si pozabu.
Si probal ga mal gont ven pa notr( oni cilinder ko drži ploščice oziroma jih stiska k disku) Vzameš dol.... in na rahlo pritiskaš zavoro( najbolše je če to dela en drug ti pa gledaš cilinder) in potem ga z roko ( nekim nastavkom sam za to uporabljam kr štil od kladiva ali pa rorcange) porineš not nazaj ( ne gre ne vem kak rado ampak ne sme pa štekat) in ko to nardiš prakrat skozi ga lepo namažeš in nardiš skupi nazaj.
Možno da si to mislu ko si napisal glavni cilinder..... ampak tko po prebiranju tvojga posta je za moje pojme glavni cilinder oni ko je pri pedalu ono so pa zavorni cilindri.


Spucal smo cilinder, zdaj pa ne vem sigurno kako se mu reče. Sam se ne spoznam kaj dosti na avtomobile /mislim dele in razna popravila/. Če si mislil cilinder /najbolje da ti ga kar opišem/ okrogel cca. premera 4 cm - približno in je za diski/. Tega smo spucal ampak samo na desni strani, kjer mi huje šteka. Vodila pa sem mislil na čeljustih. To so vodila na katerih so gumice, katerim se menda reče prašne gumice.
Ravno danes sem ugotovil, da se mi zavore spet grejejo in sva z mehankarjem zmenjena, da bova še oba glavna cilindra zamenjala.

Potem pa res več ne vem kaj bi lahko bilo narobe.

Mogoče pa bi lahko bilo kaj narobe z "taglavno zadevo" :?: , ki se nahaja pod plastičnim lončkom za zavorno olje. A je mogoče tam glavni cilinder. :?:

ps.

Že zdaj pa se vam moram zahvaliti za vaše nasvete. Svaka vam čast, ste zelo 8)


Ti lepo cilindre zamenji,če ti štekajo,pol pa ne boš mel nobenih problemov več z gretjem bremz.
S taglavnim cilindrom pa ni nič narobe razen takrat ko ti pri bremzanju pedal prtisneš do podna.Glavni cilinder je pod plastičnem lončkom za bremz olje.
LP!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če jul 08, 2004 10:47 am

Carpenter je napisal/-a:Jaz sem imel podoben problem kot ti. Pri meni so bile nove ploščice nekoliko "prevelike"-ob straneh je bila barva, zato niso lepo sedle v klešče in se potem, ko sem spustil pedal niso vrnile nazaj v prvotni položaj.
Parkrat sem potegnil s pilo in malo namazal, potem je bilo v redu. Mogoče je to.

Lp bostl


Punci se je začel isto dogajan na puntotu ampak sam na desni spredaj!
Smo ugotovil da cilinderček šteka pa smo mislili de ja zanič, no k smo razstavl smo vidl da se je na ploščicah nabral ful umazanije (prah od ploščic+ voda+...)kar je postal tok trdo da je štekal cilinder->ploščica je drsala ob vodila!
Treba je blo sam mal pobrust ploščice iz strani (dol umazanijo spravt), da se je ploščica lažje premikala in REŠENA zadeva! cilinder je bil OK. :D
Prečekiri še to predn kej novga, drazga kupš :!:
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če jul 08, 2004 10:58 am

Samotar je napisal/-a:Glavni cilinder je na servotu. Tuki ma pa vsako kolo svoj cilinder ki raztegne pahne oz. stisne ploscice. Men je pri Favoritki zastekala bremza (desni disk) in ploscice niso popustile, kriv je bil zavorni cilinder. Menjal sem oba, drejal diske in kupil nove ploscice. No prejsn mesc sm mogu po cca 90000 km zamenjat diske in ploscice.

Glavni cilinder ma dva ločena sistema (zarad varnosti , če se en zjebe oz olje spust, ti ostane še drug sistem) vsak sistem pa krmili po dva cilindra (za dve gumi), ki pa sta ponavadi vezani križno (npr spredaj leva, zadaj desna guma) in obratno! kar je spet iz varnosti da ti ne crkneta obe spredni bremzi hkrati! tako da če se ti grejeta oba spredna diska, to nima veze z glavnim cilindrom(pod plastično posodco)! ampak so ponavad krivi cilindri v zavorni čeljusti,ali zavorna čeljust šteka....
To kar sem napisal drži za mal starejše avte in ne vem kako majo novejši in dražji avti (kaki marcedesi, bmw...)to porihtan ampak Škoda mislim da spada v kategorijo starejših avtov :P
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 08, 2004 12:30 pm

Gricko je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Glavni cilinder je na servotu. Tuki ma pa vsako kolo svoj cilinder ki raztegne pahne oz. stisne ploscice. Men je pri Favoritki zastekala bremza (desni disk) in ploscice niso popustile, kriv je bil zavorni cilinder. Menjal sem oba, drejal diske in kupil nove ploscice. No prejsn mesc sm mogu po cca 90000 km zamenjat diske in ploscice.

Glavni cilinder ma dva ločena sistema (zarad varnosti , če se en zjebe oz olje spust, ti ostane še drug sistem) vsak sistem pa krmili po dva cilindra (za dve gumi), ki pa sta ponavadi vezani križno (npr spredaj leva, zadaj desna guma) in obratno! kar je spet iz varnosti da ti ne crkneta obe spredni bremzi hkrati! tako da če se ti grejeta oba spredna diska, to nima veze z glavnim cilindrom(pod plastično posodco)! ampak so ponavad krivi cilindri v zavorni čeljusti,ali zavorna čeljust šteka....
To kar sem napisal drži za mal starejše avte in ne vem kako majo novejši in dražji avti (kaki marcedesi, bmw...)to porihtan ampak Škoda mislim da spada v kategorijo starejših avtov :P


Odvisno od avtomobila. Eni renaulti še 2h niso imeli, stari subaruji imajo pa za vsako kolo svoj ločen sistem. Vsaj Subaru Leone ima tako. Vem da so na legacyjih že šparal, pa so dal samo 2 ločena sistema.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov