Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Kaj je to in Čemu služi?

Napisal/-a lisko So jul 17, 2004 3:45 pm

In sicer tole:
Slika
Slika

Kok se men dozdeva je to senzor za avtomatski čok. Vezan je iz pumpe (napajanje) pa prek tega senzorčka pa nazaj na pumpo. Sem ga meril in z njim se ne dogaja nič...
Ne prejavaja elektrike. Do njega je tok dalje pa ne..... pa ni važn al je avto mrzel al ogret.
Fora pa da avtek normaln vžiga pa gre super pa vse samo zadnje čase (zadnji mesec) je poraba prišla iz 4.9-5.2 do 5.9-6.3 in mi to ni nekak najbolj normaln. Vozim skoz isto tko da ni to posledica težke noge.

Zadnjič sem tankal na MOL-u (drgač vedn na petrolu) pa je avtek ratal nekak bolj živahen ampak porabi pa več, pa ni važn kje tankam (sam za foro sem tanku na MOL-u). Zdej pa ne vem al je to zarad tega senzorčka, ker nečemu sigurno služi dogaja se pa z njim nič..... :?: al je to zaradi tega ker sem tanal na molu pa je kao mi kanale prepucalo?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba So jul 17, 2004 4:11 pm

Probi še na kaki petki zmerit, če ne bo isto potem veš da je kaput pa zamenjaš.

Pri fiatih je senzor, ki uravnava čok na bloku motorja tako da ne vem.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jul 17, 2004 8:44 pm

senzor je takoj za vodno pumpo in sicer na cevi ki gre direkt iz glave. Torej ko se motor zagreje se z njim tud voda in potem mora zauh izklopit..... ampak zgodi se pa nč..... pa avtek vedn dober zalaufa sam pije mal več. Po logiki mi je nekak da zauga ne izklopi ( več nafte) in potem tudi posledično pije več. Sam ni mi pa logično, če je zdej rečmo zaug uklopljen (kao ni elektrike dalje od senzorja) pol je izklopljen ko je elektrika?
Aja sem pa probal vezat direktno ....... brez razlike tud med delujočim motorjem sem se špilal s kontakti pa ni nobene razlike......
Ni mi jasn nič. :?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jul 17, 2004 9:11 pm

ni ta senzor mogoče za merjenje temperature za ventilator.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So jul 17, 2004 9:44 pm

torstorm je napisal/-a:ni ta senzor mogoče za merjenje temperature za ventilator.


termočlen je na hladilniku,tko da ni to to.

Ampak tud mene to zanima zato k sm eni petki menju olje pa manšete,pa sm to opazu,sam nism mel časa,da bi se naprej poglabljal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 18, 2004 1:44 am

Pa sej se na slikci vidi kam je vezan vse skupi...... termočlen za ventilator bi mel vezan kable pol na ventilator. To pa se lepo na slikci vidi da so kabli iz pumpe ( tam ko je elektroventil za dovod nafte) in potem prek tega člena in nazaj na nek eletroventil na pumpi ( prav vidi se da je neki ventil.....pa še pol ma eno cevko stran speljan nekam u drugi konc pumpe). In zanima me kaj sploh je to in čemu služi. Prvo sem mislu da je zaug..... sej naj bi bil ...... sam zakaj pa mrzel normalno vžge tud če je to odklopljen? (kar pa v bistvu je ker tko ne prevaja elektrike) pa tudi če je vezen direktno ni nobene razlike. Tko počas mi ni več jasn čemu sploh to služi.....
Da bi blo pa vse hin ( tale senzor pa oni elektrovetil al karkol že je......pa tudi ni logike ker skoz vžiga normalno.... res da včasih po treh cilindrih ampak tist so šobe krive)
Tko da če ma kdo še kako idejo....... prosim na plan z njo prej ko se brezglavo zaženem u trgovine iskat tale senzorček.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 18, 2004 1:51 am

torstorm je napisal/-a:ni ta senzor mogoče za merjenje temperature za ventilator.


Ni to čist nič povezan s hlajenjem motorja...... ker hlajenje dela normalno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan Ne jul 18, 2004 3:15 am

i think...
da je batman super street preformance booster injector??? zamenji žice.. :lol:
deadly getaways TM
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 18, 2004 10:40 pm

Res noben ne ve? pa včasih se je pa še najdu kak mehanik tle gor.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jul 18, 2004 11:09 pm

lisko je napisal/-a:Res noben ne ve? pa včasih se je pa še najdu kak mehanik tle gor.....


Hm... Jaz sem pa skoz mislo da si ti mehanik :?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 18, 2004 11:12 pm

Jah za bencinske motorje...... pri dizlih se še mal lovim.... poleg tega ma vsak avtek svojo frko :cry: :shock: :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jul 18, 2004 11:13 pm

Men je tak useeno, sam da se na yugote spoznas :)
Na dizle pa se se zaenkrat niti nerabis ker se dolg nebom dizla mel :EE
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne jul 18, 2004 11:38 pm

Hm pri segreti masini snem dol ta kabl bos vidu kok se ti bo hitr ohladu. Se mi namrec dozdeva da je to stikalo za temperaturni cagr.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 19, 2004 4:14 am

Samotar je napisal/-a:Hm pri segreti masini snem dol ta kabl bos vidu kok se ti bo hitr ohladu. Se mi namrec dozdeva da je to stikalo za temperaturni cagr.

BI lahk mel prav...... sam moja petka nima cajgara za temparaturo.....
Poleg tega je vezan na BOSH pumpo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jul 19, 2004 8:01 am

A ni to avtomatski zaug - dokler je mašina hladna ti daje drugačne impulze pumpi, potem ko se pa ogreje pa daje normalne, da ti mašina normalno dela.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 19, 2004 2:08 pm

nebivedu je napisal/-a:A ni to avtomatski zaug - dokler je mašina hladna ti daje drugačne impulze pumpi, potem ko se pa ogreje pa daje normalne, da ti mašina normalno dela.


Ja sej zato bi naj blo ja ...... sam če pa če sklenem se nič ne zgodi..... zato mi ni logike. Impulzev pa po moje ne daje ampak sam al spusti tok prek al pa ne.U mojem primeru ga nikol ne. Jaz sem že razmišljal da je mogoče kao varnostni senzor kao če se bi motor pregrel da bi izklopu dovod nafte..... sam takrat bi avtek vgasno če bi probal to kratko sklenit..... tko se pa ne zgodi NIČ :cry: :shock:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po jul 19, 2004 2:27 pm

A si probal zmerit upornost tega čuda pri hladnem/toplem. Tudi sam sem takoj pomislo, da je to kar tudi sam misliš. Za dislare je pojem "zaug" malo drugače tretiran kot pri bencincih. Marsikateri stari dizel sploh nima tega sranja.

Žal ti kaj dosti ne morem pomagat, kot pa to da sledi žičkam in tam kjer se končajo poglej kaj je sploh za eno čudo na drugi strani in kaj se z njim dogaja. Mogoče je zaštekal, mogoče se da predelat na ročno komando, je še najboljša varianta.

Za povečanje porabe pa so lahko krive ravno dize (ti v nizkih obratih spira bate), tako da to čim prej menjaj, če se še hočeš vozit en čas. Je pa pri dizlih xy variant, kaj je vse lahko (dize, svečke, kompresija, pumpa, filter......)
Slika
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric To jul 20, 2004 9:05 pm

Zmeri upornost na kontaktih pri mrzlem in toplem motorju. "zrak" pri dizlu deluje tako, da ti zviša minimo obratov motorja, ko je motor mrzel. Za povišano porabo je lahko kriv tudi pokvarjen termostat.

LP
Bric
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov