Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

problem turbo help !!!

Napisal/-a sport Če sep 02, 2004 8:23 pm

Mam VOLVOTA 480TURBO probleme mam s turbino stevc za turbino
naj se bi odklanjal do 0.75 bara pr men pa pade
cist do konca 1+ bar. Pol pa ce drzim gas do konca pa zacne avto
cukat in to ornk.


Ce kdo ve kaj bi loh odpovedal bi lepo prosil za pomoc.Hvala.
Vozi hitro in reskiraj
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: problem turbo help !!!

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 02, 2004 8:40 pm

sport je napisal/-a:Mam VOLVOTA 480TURBO probleme mam s turbino stevc za turbino
naj se bi odklanjal do 0.75 bara pr men pa pade
cist do konca 1+ bar. Pol pa ce drzim gas do konca pa zacne avto
cukat in to ornk.


Ce kdo ve kaj bi loh odpovedal bi lepo prosil za pomoc.Hvala.


Imas napacno turbino ali pa je narobe nastavljena. Koliko casa imas avto in kdaj se ti je to zacelo dogajat? Si pred kratkim kaj menjal ali nastavljal turbino?
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Če sep 02, 2004 9:07 pm

enake probleme sem imel jaz (460, 1.8T - isti motor); čez čas je nehalo; bojda se "zatakne" membrana (dela na podtlak)... vsaj tko so mi rekli na servisu...

sem pa reku, da mam "evil mode" - je letelo ko p*****a (okol 4k RPM se avtu strga).

lahko probaš resetirat ECU (snemi kable z akumulatorja za kako noč)
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 02, 2004 9:13 pm

Turbina je originalna pa nic jo nism nastavljal ker pac se neznam.
Avto sm vozu kaksn mesec pol sm si ga pa enkrat uzel zlo na hitr se prav
avto sm tisu kukr je dal od Kopra do Ljubljane po stari cesti.
Skos se je turbina odklanjala tko kot je treba pol sm pa sou na pjaco cca 30min
k pa sm ga pol pognal do konca se je pa zacel to dogajat.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 02, 2004 9:22 pm

enake probleme sem imel jaz (460, 1.8T - isti motor); čez čas je nehalo; bojda se "zatakne" membrana (dela na podtlak)... vsaj tko so mi rekli na servisu...

sem pa reku, da mam "evil mode" - je letelo ko p*****a (okol 4k RPM se avtu strga).

lahko probaš resetirat ECU (snemi kable z akumulatorja za kako noč)


Ja ampak to tok brutalno cuka da sm mislu da mi bo avto razpadu. A je to to ?
Pa kaj je to "evil mode"?
Vozi hitro in reskiraj
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če sep 02, 2004 9:22 pm

Se pravi vroč avto si ugasnil, šel na pijačo, da se malo ohladi in potem takoj na polno? Se pravi ravno obratno od tega, kar bi se moralo delati?
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Če sep 02, 2004 9:28 pm

Ja ampak to tok brutalno cuka da sm mislu da mi bo avto razpadu. A je to to ?
Pa kaj je to "evil mode"?


ja, brutalnost - to je to... računaj da ti fila cca 30% več - nekje se pa more poznat, ane :-) ; meni je kopalo v 1., 2. in 3.... ko se navadiš začneš uživat; je pa res, da ni več "prožnosti" v nizkih obratih...

"evil mode" - tko so moji prijatelji poimenovali trenutno razpoloženje moje turbine... peklensko pač - dela/ne dela :evil:

a) lahko čakaš da "mine"...
b) probaj z resetiranjem ECUja - pobrskaj po netu za podrobnejšimi navodili...
c) odfuraj na servis.. (jaz sem hodil k Lekšetu... boljši kot Intercar, kar ok, dost normalne cene).

aja - NIKAR ne ugasni vročega avta (olje naj pade vsaj na 90°C)!!!!!!!!! pravtako ne goni hladnega - počakaj, da je olje vsaj na 80°C... če boš lepo vozil, je motor bulletproof... magar investiraj v TurboTimer... (od 25k sit naprej).
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Če sep 02, 2004 9:32 pm

Ne ne avto dela ninmum 1min pod stantgasom pol se odpelem na izi da se mal ogreje pol pa gas na podn
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Če sep 02, 2004 9:45 pm

glej temperature, ne čas :-)
tisto gretje 1 min pod štandgasom "en k.u.r.c" pomaga.. vozi se dokler nimaš olja na 80°C, pol pa "cegu gas"... in potem, ko se bližaš cilju - umirjena vožnja 10 min... da se lepo shladi...

če ti to ne uspeva - kupi TurboTimer - preprečuje tiščanje ko je motor hladen; ko se ustaviš (vzameš ključ iz klučavnice, zakleneš avto), pa laufa motor, dokler se ne shladi....
fajn zadeva če misliš imet avto dalj časa...
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Ne sep 05, 2004 10:38 pm

zgleda da ti turbina preveč fila. to je lahka več razlogov, vrjetn maš pa narobe nastavlen wastgate ventil, al pa kej v elektroniki (kakšno tipalo etc), a ma tvoj avto MAF senzor?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne sep 05, 2004 11:12 pm

Imaš boost creep, pa še vrjetno spajke; največkrat je kej narobe z wastegate, al pa elektronika serje
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov