Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Golf 2 diesel tezko vziga

Napisal/-a vesoljc To avg 31, 2004 4:01 pm

Pri golfu 2 diesel mam probleme z vzigom in to tako nepredvidljivo. Najvecji problemi so seveda zjutraj, vendar ponavadi v drugem poskusu vzge in to tako da direktno kr pade v 800 vrtlajev al kolker je ze prosti tek. Ta postopek se ponavadi ne spremeni niti ko je ogret. Pred kakim mesecem mi sploh ni hotel vzgat in mi je kolega mehanik predlagal naj zamenjam cevke na dizah kar je pomagal. Zdej pa avto dela kar dela. Teden nazaj mi spet sploh ni vzgal, vendar sem ga obudil po odvitju diz (po nasvetu istga kolega mehanika) verglanju in ponovnem privitju diz. Bojim se da bi se mi to ponovil, ker vedno pac nima clovek casa sraufat dize :). Kaj mislite da bi blo, sumil sem pumpo ,sam ko avto laufa dela normalno. Zdaj sumim grelne svecke... Bi lahk bo to? Prosim za nasvet, mehaniki so zame mal dragi ko sm student pa to ;)

Hvala ze vnaprej!
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di To avg 31, 2004 4:17 pm

Pri tem avto sem imel sorodne probleme 3x in dvakrat so bile svecke, tretjic pa star akumulator. Ce pravis da je to predvsem zjutraj (mraz), bi lahko bile svecke. Si pa potem omenil, da vcasih tudi cez dan ne vziga...mrzel ali segret?

Ce ti mrzel motor ne vzge (ali samo po daljsem verglanju), je cisto mozno da so krive grelne svecke - ima jih 4, zato je stopnja neubogljivosti lahko razlicna (odvisno koliko je katera dobra). Podobni simptomi so tudi pri slabem akumulatorju, verjetno ima ravno dovolj moci da obraca, pa premalo da bi tudi dovolj segrel svecke. Cisto mozna pa je tudi kombinacija obeh tezav :(

Ce ti topel motor ne vzge rad, potem skoraj gotovo niso krive grelne svecke, ampak kaj drugega...to pa jaz ne bi vedu..
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To avg 31, 2004 4:18 pm

Ja lahko so sveče...poberi jih ven,pa probaj vsako posebej če greje (mora zažaret)

dovolj je že da sta dve zanič. Pa ko jih boš jemal ven,ne pozabi odklopit akomulatorja.
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a vesoljc To avg 31, 2004 4:23 pm

akumolator je star en mesec tak da to ni. Cez dan pa garantirano vzge tud po par urah ce sem ga vzgal ze zjutraj sam ni nujno da v prevem poskusu.
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Če sep 02, 2004 3:57 pm

no, to disi po grelnih sveckah.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 02, 2004 7:03 pm

Zmeri kompresijo!
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a vesoljc Pe sep 03, 2004 4:32 pm

Ok, ravno sm šraufal svečke in ze ko sm jih pogledal od dalec zgledajo pateticno. So precej zarjavele in so znamke ISKRA :) kar pomoje ni prevec vredu :) stestiral sem sam prvo ker je rahlo natlacen vse not in se mi ni dal vse vn jemat, sam zažerela ni in se predn je mela priloznost je tud zgledala da nemore vec zaret :). Drug teden grem po svečke, hvala za pomoč vsem!
 
grega79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr sep 08, 2004 6:23 pm

Napisal/-a grega79 Sr sep 08, 2004 6:34 pm

vesoljc je napisal/-a:Ok, ravno sm šraufal svečke in ze ko sm jih pogledal od dalec zgledajo pateticno. So precej zarjavele in so znamke ISKRA :) kar pomoje ni prevec vredu :) stestiral sem sam prvo ker je rahlo natlacen vse not in se mi ni dal vse vn jemat, sam zažerela ni in se predn je mela priloznost je tud zgledala da nemore vec zaret :). Drug teden grem po svečke, hvala za pomoč vsem!


Hoj! Pa ko boš kupoval svečke,ti priporočam Bosch-eve( reskiraš 9120 SIT-4.kom),pa boš imel menda mir za tri leta oz. 80k km! Namreč jaz sem mel prejšn teden isti problem, saj mi avto ni vzgal pred študentom(pa sem bil seveda brez ključev)! No ja,vse se je zrihtalo! Pa veselo na delo! Ajde :lol:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr sep 08, 2004 6:39 pm

ali pa vzemi BERU-jeve so tudi zelo priporočljive!
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a vesoljc Pe sep 10, 2004 11:23 am

Menjal sem svecke (bosch) in je lepo vzgal vceri. Danes pa ga probav vzgat in ne vzge za nic na svetu in počasi zgubljam živce. Popustil sem tudi dize da je nafta sigurno prsla v masino a ni pomagal. Ma kdo kako idejo??????
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe sep 10, 2004 11:56 am

_Jerry_ je napisal/-a:Zmeri kompresijo!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe sep 10, 2004 11:59 am

kje iz CE si?
Slika
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a vesoljc Pe sep 10, 2004 2:13 pm

tako je iz celja sem
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a vesoljc Pe sep 10, 2004 2:14 pm

iz hudinje sem :)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe sep 10, 2004 2:21 pm

jst mam enga kolega v gomilskem, k mi avte rihta fajn in ugodno!
Slika
 
vesoljc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 31, 2004 3:53 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a vesoljc Pe sep 10, 2004 5:35 pm

Jerry hvala za nasvet, samo niti približn nevem kaj je to kompresija, kako se zmeri in kako bi to vplivalo. Lahk mal razložiš?
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK Pe sep 10, 2004 8:46 pm

vesoljc je napisal/-a:Menjal sem svecke (bosch) in je lepo vzgal vceri. Danes pa ga probav vzgat in ne vzge za nic na svetu in počasi zgubljam živce. Popustil sem tudi dize da je nafta sigurno prsla v masino a ni pomagal. Ma kdo kako idejo??????


Hey! Upam da ti bo lahko pomagalo... Jaz mam R5 dizel pa sem imel enaki problem. Resil pa se je tako, da se je dal dodatni enosmerni ventil na cev za dovod goriva iz tanka na naftni filter. V tisti "pumpi" mi je sel enosmerni ventil in mi je cez noc stekla nafta nazaj v tank... Posledica... Zjutraj mi ni vzgal za boga ne, ker je samo zrak vleklo :P
Zdaj ne vem kak majo golfi, samo mislim da ni kake velike razlike...

Lp MacK
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So sep 11, 2004 11:45 am

vesoljc je napisal/-a:Jerry hvala za nasvet, samo niti približn nevem kaj je to kompresija, kako se zmeri in kako bi to vplivalo. Lahk mal razložiš?


Kompresijsko razmerje (po domace: kompreija) je, ce razlago malo poenostavim, sposobnost motorja, da stisne zmes goriva in zraka, kar je potrebno za pravilno delovanje motorja. Pri dizelskih motorjih igra kompresija se bolj pomembno vlogo, kot pri bencinskih, ker pri prvih pride do samovziga goriva zaradi mocno povecanega pritiska, pri drugih pa gorivo (bencin, pomesan z zrakom) vzge svecka. Dizli torej za vzig in delovanje zaradi svoje specificne konstrukcije potrebujejo vecje kompresijsko razmerje kot bencinarji. Problem ponavadi nastane, ko je motor ze toliko obrabljen, da bati in batni obrocki ne tesnijo dovolj, kar se se posebno pozna pri vzigu hladnega motorja. Ko je taksen motor enkrat ogret, bo lepo vzigal in normalno deloval, cim se ohladi, pa ne bo vec (ali pa bo zelo tezko) vzgal. Resitev problema je ponavadi edino v generalni obnovi motorja, ki je za Golfa sicer relativno poceni, ampak stane ponavadi se vedno priblizno toliko, kot je vreden cel avto. No, ce obraba se ni prevelika, vcasih za nekaj casa pomaga samo menjava batnih obrockov (mala generalna), ampak to je bolj zacasna resitev problema. Da bi torej vedel, pri cem si oz. koliko je tvoj motor obrabljen, je najbolje izmeriti kompresijo. To je hiter in enostaven postopek, ki mehaniku ne sme vzeti vec kot 10 minut dela. Gre za to, da se najprej odvijejo gorilne svecke, potem se pa v isto odprtino privije merilna naprava, s starterjem zavtis motor, da se nekajkrat obrne in merilnik pokaze rezultat. Postopek se seveda ponovi na vseh stirih cilindrih. Mehanik ti vec kot za eno pivo za to ne more racunati.

P.S.: Motor se ponavadi obrabi iz dveh razlogov. Prvi je veliko stevilo kilometrov, drugi pa je nepravilno ravnanje s hladnim motorjem, ki ga marsikdo takoj pritisne, namesto da bi vozil pocasi, dokler se ne segreje na delovno temperaturo. Lahko je eno ali drugo ali pa kombinacija obojega. Toliko da ves. Zelim ti, da je vzrok vseeno kje drugje in da je kompresija v redu... :wink:

LP Jerry
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 11 gostov