Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MUSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To jul 13, 2004 2:10 pm

HYUNDAJ CUPE 1.5 TURBO L93

Napisal/-a MUSS Po sep 20, 2004 8:43 am

ZANIMA ME KAKŠNA JE KOMPRESIJA PRI NOVEM MOTORJU IN KAJ BI BILO MINIMUM
OZIROMA KJE BI IZBRSKAL TE PODATKE :?:

HVALA ZA POMOČ :D
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po sep 20, 2004 12:03 pm

Zelo ti priporočam klic na servis od hyundai avtotrade - vodja servisa ti bo prez problema odgovoril.
Če te pa zanimajo tehnične zadeve okoli avta in DIY boš skoraj vse dobil tukaj:
http://www.hmaservice.com/
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
MUSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To jul 13, 2004 2:10 pm

Napisal/-a MUSS Sr sep 22, 2004 8:07 am

1:7.5 kako :?: :?: :?:
Pri mojem je 1:9.2-10.6 pa ima 200.000 Km
 
MUSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To jul 13, 2004 2:10 pm

Napisal/-a MUSS So sep 25, 2004 12:01 pm

Hyundai S cupe 1.5 turbo koliko se zategne glava
 
Uporabniški avatar
Ribica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe sep 24, 2004 2:59 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ribica So sep 25, 2004 9:05 pm

Kompresija mora biti od 9,3 - 10,2 bara.

Glava pa se zateguje v prvem krogu od 30 do 40Nm, v drugem krogu pa od 70 do 75 Nm, razpored pa je sledeč: od leve strani (ko dvigneš havbo) šravfe pa imaš v dveh vrstah: Prva vrsta je tista ki je bljžja lučem: tretji šravf v prvi vrsti, tretji šravf v drugi vrsti, četrti druga vrsta, drugi prva vrsta, četrti prva vrsta, drugi druga vrsta, peti prva vrsta, prvi druga vrsta, peti druga vrsta in prvi prva vrsta.

Kompresija je 7,5 : 1, ampak ko se meri kompresija je tlak zaradi dviga temperature v cilindru večji.
Priporočam, da, ko merite kompresijo, da je avto popolnoma hladen, t.j. da je olje odcejeno s cilindrov, tako boste dobili kar se da točen rezultat.

Če pa so rezultati slabi , lahko naredite naslednji trik, da vidite, če je stvari v klipnih prstanih ali v dihtungu glave ali pa v ventilih: tako da nalijete zamašek olja v odprtino od svečke ali brizgalke in ponovno zmerite kompresijo, če so rezultati boljši to pomeni da so klipni prstani fuč, če pa ne je pa kriva dihtunga glave ali ventili.

Opomba: ko merite na benzinskem motorju, obvezno držite gas stisnjen do konca in izključiti relej pumpe goriva, da dobite kar se da točne rezultate.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov