
LANA je napisal/-a:Kmalu bom imela registracijo za cliota, letnik 94, motor 1,2. Malo me je strah, da se mi ne zalomi na tehničnem, zaradi plinov. Prejšnji lastnik je sicer rekel, da je šlo lani brez problemov! Koliko bi me stalo, če bi dala nekam prej preverit te pline?????Samo, da mi zmerijo CO........
šmeks je napisal/-a:če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...
...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.
monster_d je napisal/-a:šmeks je napisal/-a:če imaš narejene redne servise,pa da imaš dobr zračni filter ter da nimaš podrtga katalizatorja,potem se nimaš česa bati...
...brez veze je dajat par čukov za test! tko da ti lepo pelji na tehničnega,potem se bo pa videlo.
Napaka...
Od kolega fotr skoz redne servise, avto z manj kot 100.000km pa dvakrat pal na tehnicnem zaradi plinov...
Zakaj?
Ker je avto bil vozen sam pod nizkimi obrati, plini so se nabrali v katu in zato je emisija bila prevelika.
Pol ko so ga orng stiral pa je slo komot skoz
JOYride je napisal/-a:A mi lohk kdo to razlozi:
Par tednou nazaj sm meu registracijo. Za vsak slucaj sm prej sou do Svetka na zaloski. Itak po obvoznci, nabil obrate... U glavnem tm mi namerjo 0,0 oziroma malenkost vec. Majo pa napisan da so meritve narejene po SLO standardih. Jst veselo nazaj na obvoznco, gasa do LPPja, pa delat tehnicnga. Guess what. Plini ne bojo v redu, mi rece model. Js pa sam HALO?!?!?! Pa sej sm meru glihkr pr Svetku. Pa mi model rece, jah, mi mermo po drzavnih standardih. Pol sm mu pokazu tist izpisek od prej, pa je reku, no bova se enkrat probala, pa mal bl katalizator segrela. In pol mal caka, mal navija masino in pol rece, no zdej bo pa vse v redu....
Men ni nc jasn. Od kje taka odstopanja
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov