Olje v menjalniku se praviloma menja zelo redko, ponavadi takrat, ko postane temnejse barve in je ze na pogled izrabljeno, ali pa zaradi starosti, ker noter pride (se kondenzira) vlaga -priporocljivih casovnih intervalov ne poznam, najbolje to vedo mehaniki z izkusnjami na posameznemu tipu avtomobila...
Preredko olje v menjalniku naceloma ne skoduje toliko kot pregosto, ker se menjalnik med delovanjem ne segreva toliko kot naprimer motor, kateremu preredko olje lahko zelo skoduje. Je pa treba pri izbiri olja za menjalnik strogo upostevati tovarniska navodila in priporoceno olje, ce se ga ne da dobiti, zamenjati s cimbolj identicnim oz. taksnim z enakimi lastnostmi, ker samo na ta nacin dosezemo predvideno zivljenjsko dobo menjalnika. Avtomatski menjalniki in sistemi 4 kolesnega pogona pa so za izbiro olja se posebej obcutljivi.
Morda bi dodal se to: nekateri avtomobili imajo merilno palicico za kontrolo gladine olja v menjalniku, drugi ne. V primeru, da v menjalniku zmanjka olja (ponavadi spusti semering), tako ne vemo, da se je to zgodilo, zato mora mehanik avto vsake toliko casa dvigniti na dvigalo (ali pa zapeljati na kanal) in si ga ogledati od spodaj. Ce je spodaj vse suho (to velja tudi za diferencial), neposredna kontrola ponavadi niti ni potrebna.
Najbolje bi bilo, da vsak kupljen rabljen avto takoj zapeljete na dvigalo in po moznosti preverite olje. To bi bilo priblizno vse iz vidika kontrole olja. Previdnost velja
