Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To okt 12, 2004 3:32 pm

a mogoče kdo pozna ime tiste trgovine , ki stoji na cesti pri Ruskem carju??
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 18, 2004 3:27 pm

evo zamenjal pumpo za benz, zdej da od sebe tud skor 5 barov (max pritisk, ko zapreš cevke) , ko avto deluje pa je 1.3 bare , avto pa mi še zmer žre kakih 12 l!!!
sem šel pomert pline ( zarad lambde), in je lambda vredi, katalizator tud, vendar mi CO2 skače!!! (dovoljeno 300) men pa v prostem teku (900 obratov) in pri 3000 obratih ta cifra skače!!! ko je bil hladen tudi do 600, ko se je vgrel pa od 50 pa do 300!!? ZAKAJ!!? majster je reku da dobi preveč benza (kao da bi moral regulator dat samo 1 bar- pri men 1,3 bare) in kao zarad tega skače :?
za motorček prostga teka je reku da je vredi ( drugač bi se stvar zaganjala)
za računalnik je tud reku, da je verjetno vredi in naj najprej pritisk benza porihtam!
mene zanima zakaj tist CO2 tok skače a je lohk sonda kriva ( lambda je bla 1, 05) in to je kao vredi a ni??
HELP!!
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po okt 18, 2004 3:48 pm

bi kaj pomagalo če očistiš regulator tlaka? to bi tudi jaz preizkusil pred menjavo
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 18, 2004 3:56 pm

red_mamba je napisal/-a:bi kaj pomagalo če očistiš regulator tlaka? to bi tudi jaz preizkusil pred menjavo

sem ga že pa ni razlike! glih zdele grem mal skrajšat fedr(povratni), bo mogoče pol kej bolš!!
drgač mam pa neki zje.banga, pa iščem druzga, ker novga se na da dobit tiste gumice ampak komplet zgorn del ki pa stane 130 k sit!!, no zdej nekek dela ampak moram enga druzga dobit!
a mi lohk zaradi tega CO2 tolk niha??, medtem ko obrati motorja ne nihajo!!!
a je to lohk zarad sonde?? nevem a sonda dela prov al ne?? ( čeprov je lambda 1.05)kar naj bi bilo vredi. al ne?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 18, 2004 4:53 pm

spucal, nato pa še odstranil regulator, pa je še vedno 1,3 do 1,4 bara
namesto 1 bar!!?
zdej a mam mal zamašen povratni vod, al pa so mi dal v trgovini napačno pumpo (premočno) in zarad tega negre pod 1,3 bara!!
tisti ki ste imeli zamašene povratne cevi za benz, kako ste jih spucal??
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 18, 2004 6:57 pm

evo nadaljevanje! :x
regulator postavil tako kot treba(original), iz frgazerja pa sem speljal cevko direkt v posodo ( cca 50 cm dolga cev), pa mi je tlak padel na cca 1,1 bar! tko da povratna cev verjetno ni zamašena ampak je razlika v tlaku 0,2 bara verjetno zaradi dolžine cevi!! a se da še kej narest ( povratna cev je vredi, regulator tud, pumpa pa je baje tud prava), da bi se tlak znižal ?? :?
zdej pa sploh ne vem več kaj bi blo lohk :x :x
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po okt 18, 2004 7:37 pm

ne čaki mal

ti si povratni vod speljal preko druge cevi nazaj pa ti je tlak padel?
to pol pomeni da imaš povratni vod zamašen

drugače pa nimaš une fedre nič krajšat, kvečjemu daljša mora bit, drugače boš še večji tlak dobil.

jaz sem pri svojem regularju študiral da lahko da je ventil, ki zapira povratni vod umazan in ne zapre čist 100% zato pa dobim premali tlak. Nisem še gledal kako zaj... bo to dol vzet. Ampak si bo treba cajt vzet pa prepihat in malo v aceton namočit da maščobo in bencin odstrani.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po okt 18, 2004 8:02 pm

red_mamba je napisal/-a:ne čaki mal

ti si povratni vod speljal preko druge cevi nazaj pa ti je tlak padel?

ja ampak v drugo posodo, direkt pri mašini

red_mamba je napisal/-a:to pol pomeni da imaš povratni vod zamašen

pomoje ne, ker mi je tlak padel samo za 0.2 bara, kar pa pomoje nanese dolga lajtenga do rezervoarja + ta ki sem jo naknadno dal je debelejša!!od tiste, ki gre nazaj v rezervoar.

red_mamba je napisal/-a:drugače pa nimaš une fedre nič krajšat, kvečjemu daljša mora bit, drugače boš še večji tlak dobil.

jst mam dva fedra enga nad gumico in enga pod gumico ( večji pritisk mi gumico dvignje in odpre odtok), zato sem hotu zgoren fedr mal skrajšat ( da bi rabu manj pritiska, da se odtok odpre), sam ga nisem, ker sploh nima vpliva v mojem primeru- dela ok!!
men tud brez regulatorja (samo povratni vod) nabije tlak na 1,3 bare???
če dam pa cevko in direkt v posodco zraven je pa tud 1.1 bar??
a mi daje pumpa prevelik pritisk?
al je možno, da imam kaj napol zamašeno v frgazerju tam okol regulatorja?? sam tega nemorem nič odpret, ker je v enem kosu! cel zgorni del frgazerja.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba To okt 19, 2004 7:18 am

boš moral zgleda res zamenjat, men kr slabo rata ko pomislim da me to še čaka :?
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov