A ti si mehanik na subaru servisu? Dej mi razložite kako to da če vzameš polosovino dol, da olje vn iz menjalnika teče - jst tega še nisem vidu, pa šraufam subaruje že nekaj let. Prej sm pa renaulte, pa tut nisem opazu, da bi kdaj kej olja stekl dol, če sm jst samo polosovino dol dal. Ko daješ polosovino dol je itak ne povlečeš ven iz menjalnika - ne vem kje ste to slišal, da jo je treba sploh povlečt vn iz menjalnika.
Glede orodja - rabiš bore malo orodja za menjavo manšete. Kladivo + orodje za zbijanje kajle, ključe(za kolo, končnik in polosovino) ter univerzalne klešče.
Kar se tiče manšet sem sam prevozil okol 10.000 kilometrov brez manšete, samo vsake tok časa sem namazal zglob z obilo masti, pa je zglob zdržal. Sam to je subaru, ne vem kak bi to na ostalih avtih zdržal.
BY_JOVICH je napisal/-a:mitja320 je napisal/-a:Jaz sem hotel samo rečti, da iz prve 100% ne bo potegnil kajle ven iz zgloba. Še posebej ne samo z izvijačem in kleščami.
Zakaj pa obstajajo izbijači?
BY_JOVICH je napisal/-a:A ti si mehanik na subaru servisu? Dej mi razložite kako to da če vzameš polosovino dol, da olje vn iz menjalnika teče - jst tega še nisem vidu, pa šraufam subaruje že nekaj let. Prej sm pa renaulte, pa tut nisem opazu, da bi kdaj kej olja stekl dol, če sm jst samo polosovino dol dal. Ko daješ polosovino dol je itak ne povlečeš ven iz menjalnika - ne vem kje ste to slišal, da jo je treba sploh povlečt vn iz menjalnika.
Glede orodja - rabiš bore malo orodja za menjavo manšete. Kladivo + orodje za zbijanje kajle, ključe(za kolo, končnik in polosovino) ter univerzalne klešče.
Kar se tiče manšet sem sam prevozil okol 10.000 kilometrov brez manšete, samo vsake tok časa sem namazal zglob z obilo masti, pa je zglob zdržal. Sam to je subaru, ne vem kak bi to na ostalih avtih zdržal.
@nebivedu Kot prvo sm delu 2 letu na subau servisu!
Drugače pa ne boš doživu na subaruju da ti steče niti kaplica olja vn! zakaj? zato ker pač ima menjalnik svoje ripne za nataknt gor polosovini! Polosovine imajo na enmu koncu luknjo za nataknt na menjalnik na drugem koncu (pr kolesu) pa normalno za not vtaknt v pesto! Razen ozadi na diferencialu je pa drugače narejeno (4-pogon) pa majo za not vtaknt v diferencial polosovino sam nikol se ne zgodi da je potrebno ozadi menjat manšete!
Drugače pa res ni treba povlečt vn iz menjalnika sam je veliko lažje zamenjat manšeto če imaš polosovino lepo vpeto v šraufštuk (primež) (manj si usran, živce prihranš)
Drugače pa kot si napisu da si prevozu 10.000 km brez manšete verjamem sam da je mast not pa je kul (da maže zgib (zglob) zato služijo manšete varovanje pred umazanijo + mazanje! sam jst ti predlagam da raztaviš zglob k si z njim prevozu 10.000 km brez manšete in mi poveš kok so kj žlebovi obrabljeni v notranjosti zgloba!
Drugač pa vsak ki dost menja določene manšete na določenih avtih ve fore kako najlažji zamenjat manšeto brez packarije... moj rekord je 15 min za menjavo obeh manšet.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov