Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če okt 21, 2004 4:50 pm

Jaz sem hotel samo rečti, da iz prve 100% ne bo potegnil kajle ven iz zgloba. Še posebej ne samo z izvijačem in kleščami.
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Pe okt 22, 2004 5:14 pm

Ja pač ma vsak avto svoj način. Citroen in peugeot jima pač olje steče vn k potegneš vn polos. Pa ena gre brez problemov vn (leva), desno moraš pa stolčt vn.
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo Pe okt 22, 2004 10:52 pm

A ti si mehanik na subaru servisu? Dej mi razložite kako to da če vzameš polosovino dol, da olje vn iz menjalnika teče - jst tega še nisem vidu, pa šraufam subaruje že nekaj let. Prej sm pa renaulte, pa tut nisem opazu, da bi kdaj kej olja stekl dol, če sm jst samo polosovino dol dal. Ko daješ polosovino dol je itak ne povlečeš ven iz menjalnika - ne vem kje ste to slišal, da jo je treba sploh povlečt vn iz menjalnika.
Glede orodja - rabiš bore malo orodja za menjavo manšete. Kladivo + orodje za zbijanje kajle, ključe(za kolo, končnik in polosovino) ter univerzalne klešče.

Kar se tiče manšet sem sam prevozil okol 10.000 kilometrov brez manšete, samo vsake tok časa sem namazal zglob z obilo masti, pa je zglob zdržal. Sam to je subaru, ne vem kak bi to na ostalih avtih zdržal.

@nebivedu Kot prvo sm delu 2 letu na subau servisu!
Drugače pa ne boš doživu na subaruju da ti steče niti kaplica olja vn! zakaj? zato ker pač ima menjalnik svoje ripne za nataknt gor polosovini! Polosovine imajo na enmu koncu luknjo za nataknt na menjalnik na drugem koncu (pr kolesu) pa normalno za not vtaknt v pesto! Razen ozadi na diferencialu je pa drugače narejeno (4-pogon) pa majo za not vtaknt v diferencial polosovino sam nikol se ne zgodi da je potrebno ozadi menjat manšete!
Drugače pa res ni treba povlečt vn iz menjalnika sam je veliko lažje zamenjat manšeto če imaš polosovino lepo vpeto v šraufštuk (primež) (manj si usran, živce prihranš :D )
Drugače pa kot si napisu da si prevozu 10.000 km brez manšete verjamem sam da je mast not pa je kul (da maže zgib (zglob) zato služijo manšete varovanje pred umazanijo + mazanje! sam jst ti predlagam da raztaviš zglob k si z njim prevozu 10.000 km brez manšete in mi poveš kok so kj žlebovi obrabljeni v notranjosti zgloba!
Drugač pa vsak ki dost menja določene manšete na določenih avtih ve fore kako najlažji zamenjat manšeto brez packarije... moj rekord je 15 min za menjavo obeh manšet.
 
Uporabniški avatar
Foto Jovo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: Sr sep 10, 2003 6:45 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Foto Jovo Pe okt 22, 2004 10:54 pm

mitja320 je napisal/-a:Jaz sem hotel samo rečti, da iz prve 100% ne bo potegnil kajle ven iz zgloba. Še posebej ne samo z izvijačem in kleščami.

Zakaj pa obstajajo izbijači? :roll:
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 So okt 23, 2004 8:13 pm

BY_JOVICH je napisal/-a:
mitja320 je napisal/-a:Jaz sem hotel samo rečti, da iz prve 100% ne bo potegnil kajle ven iz zgloba. Še posebej ne samo z izvijačem in kleščami.

Zakaj pa obstajajo izbijači? :roll:


Kaj bomo sedaj doktorirali iz teh manšet ali kaj :?: :roll: Izbijače imaš ti na servisu, on jih doma verjetno nima. Prav tako verjetno ne klešč za vlečti ven varovalne sponke.
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik So okt 23, 2004 9:19 pm

nebivedu, ce si meu petko bi lahko vedu da je ena polos zunaj (ni v menjalniku in mores sam tist cep ven zbit da jo ven dobis), druga pa je v menjalniku in ko odsraufas dol notranjo manseto (ki je prsraufana na menjalnik) stece nekaj olje iz menjalnika ven 8) .
Edio ce si mel sreco pa ti ni nikol sla manseta na petki :) .

Js sm ze menju obe polosi, pa se manseto zadnic pa je kr mastno delo :lol: . Je pa res, da ce ze menjujes eno manseto je fajn da zamenjas kr obe na isti polosi, da ne dajes pol se 1x dol ko ti gre druga in mas spet packarijo 8) . Mansete pa tut niso tak drage (vsaj za petko ne) :).

Mozno tudi da bi sla manseta na volanskem drogu ? Malo poglej pod avto preden narocas kaj, kar sploh ni hin :)

LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 25, 2004 9:56 am

BY_JOVICH je napisal/-a:
A ti si mehanik na subaru servisu? Dej mi razložite kako to da če vzameš polosovino dol, da olje vn iz menjalnika teče - jst tega še nisem vidu, pa šraufam subaruje že nekaj let. Prej sm pa renaulte, pa tut nisem opazu, da bi kdaj kej olja stekl dol, če sm jst samo polosovino dol dal. Ko daješ polosovino dol je itak ne povlečeš ven iz menjalnika - ne vem kje ste to slišal, da jo je treba sploh povlečt vn iz menjalnika.
Glede orodja - rabiš bore malo orodja za menjavo manšete. Kladivo + orodje za zbijanje kajle, ključe(za kolo, končnik in polosovino) ter univerzalne klešče.

Kar se tiče manšet sem sam prevozil okol 10.000 kilometrov brez manšete, samo vsake tok časa sem namazal zglob z obilo masti, pa je zglob zdržal. Sam to je subaru, ne vem kak bi to na ostalih avtih zdržal.

@nebivedu Kot prvo sm delu 2 letu na subau servisu!
Drugače pa ne boš doživu na subaruju da ti steče niti kaplica olja vn! zakaj? zato ker pač ima menjalnik svoje ripne za nataknt gor polosovini! Polosovine imajo na enmu koncu luknjo za nataknt na menjalnik na drugem koncu (pr kolesu) pa normalno za not vtaknt v pesto! Razen ozadi na diferencialu je pa drugače narejeno (4-pogon) pa majo za not vtaknt v diferencial polosovino sam nikol se ne zgodi da je potrebno ozadi menjat manšete!
Drugače pa res ni treba povlečt vn iz menjalnika sam je veliko lažje zamenjat manšeto če imaš polosovino lepo vpeto v šraufštuk (primež) (manj si usran, živce prihranš :D )
Drugače pa kot si napisu da si prevozu 10.000 km brez manšete verjamem sam da je mast not pa je kul (da maže zgib (zglob) zato služijo manšete varovanje pred umazanijo + mazanje! sam jst ti predlagam da raztaviš zglob k si z njim prevozu 10.000 km brez manšete in mi poveš kok so kj žlebovi obrabljeni v notranjosti zgloba!
Drugač pa vsak ki dost menja določene manšete na določenih avtih ve fore kako najlažji zamenjat manšeto brez packarije... moj rekord je 15 min za menjavo obeh manšet.


Jst mam subaruja in na menjalniku in na zadnjem diferencialu so ripne za nataknt gor polosovine, tko da mam full mal dela. Zadaj je malo več kot spredaj, ker moraš losat diferencial, da lahko povlečeš polosovino dol iz ripne.

Žlebovi so začuda dobri in polosovina še kar dela(zdej je manšeta gor) in tut po terenu lepo vse laufa ni nobenih problemov.

Kar se tiče petke - nisem nikoli menjal manšete - očitno so ble tok kvalitetne da so zdržale tistih par let in 420.000km prevoženih.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov