nebo drzalo iz gum ki so ze bile vozene se uporabi samo njeno platno vse ostalo je nanovo nalito. Tudi js sm precej kriticen do teh gum pa se tako male razlike so v ceni mislim da 13 colska guma je drazja cca 2000 sit in ne varcevat ker se ne splaca ce ze res nimas denarja se odpovej rajsi cemu drugemu. npr pivu. lp gajo_gnebivedu je napisal/-a:No bom pa jst mal popravil napake iz drugega posta. Gume ki so pripravljene za obnovo morajo imeti vsaj še malo profila, da se novonalita zmes prime gume - včasih so to spustili in sredi vožnje so ti začeli leteti kosi gume stran.
Novnalita guma ima približno za 1cm večjo debelino gume in če je dobra nalita guma je tudi bočno nalita, kar tako gumo ojača in tudi otrdi. Za po makadamu in po slabših cestah je to čist dobra guma ob tem, da moraš vedet, da ni za velike hitrosti.
Sam jih uporabljam za vožnjo po terenu in ker so bočno ojačane, zdržijo veliko več bočnih udarcev, kot navadne gume.
gajo_g je napisal/-a:nebo drzalo iz gum ki so ze bile vozene se uporabi samo njeno platno vse ostalo je nanovo nalito. Tudi js sm precej kriticen do teh gum pa se tako male razlike so v ceni mislim da 13 colska guma je drazja cca 2000 sit in ne varcevat ker se ne splaca ce ze res nimas denarja se odpovej rajsi cemu drugemu. npr pivu. lp gajo_gnebivedu je napisal/-a:No bom pa jst mal popravil napake iz drugega posta. Gume ki so pripravljene za obnovo morajo imeti vsaj še malo profila, da se novonalita zmes prime gume - včasih so to spustili in sredi vožnje so ti začeli leteti kosi gume stran.
Novnalita guma ima približno za 1cm večjo debelino gume in če je dobra nalita guma je tudi bočno nalita, kar tako gumo ojača in tudi otrdi. Za po makadamu in po slabših cestah je to čist dobra guma ob tem, da moraš vedet, da ni za velike hitrosti.
Sam jih uporabljam za vožnjo po terenu in ker so bočno ojačane, zdržijo veliko več bočnih udarcev, kot navadne gume.
oprosti ampak uvazal sem gume za nalitje okrog 3 leta ampak ker je ta dejavnost v upadanju zdej uvazam platisca ter prodajam . Edini pogoj je ze takrat bil da ni poskodovano platno oz. strokovno karkasa . Postopek pa je taksen gumo ki jo postrgajo zmeljejo in jo potem dodajajo kot primes k novi masi nalivajo jo pa na platno od stare oz ze vozene gume res pa je da nalite gume so debelejse ter da imajo vec profila ! lep pozdrav pa brez zamerenebivedu je napisal/-a:gajo_g je napisal/-a:nebo drzalo iz gum ki so ze bile vozene se uporabi samo njeno platno vse ostalo je nanovo nalito. Tudi js sm precej kriticen do teh gum pa se tako male razlike so v ceni mislim da 13 colska guma je drazja cca 2000 sit in ne varcevat ker se ne splaca ce ze res nimas denarja se odpovej rajsi cemu drugemu. npr pivu. lp gajo_gnebivedu je napisal/-a:No bom pa jst mal popravil napake iz drugega posta. Gume ki so pripravljene za obnovo morajo imeti vsaj še malo profila, da se novonalita zmes prime gume - včasih so to spustili in sredi vožnje so ti začeli leteti kosi gume stran.
Novnalita guma ima približno za 1cm večjo debelino gume in če je dobra nalita guma je tudi bočno nalita, kar tako gumo ojača in tudi otrdi. Za po makadamu in po slabših cestah je to čist dobra guma ob tem, da moraš vedet, da ni za velike hitrosti.
Sam jih uporabljam za vožnjo po terenu in ker so bočno ojačane, zdržijo veliko več bočnih udarcev, kot navadne gume.
Če res misliš, da so novonalite gume v sloveniji samo platno od stare gume se motiš. Gledal sem kako jih nalivajo in bil sem v obratu ko je not jemal gume pa so vse ki niso imele profila zavrgel, uporabljali so samo tiste, ki so še imele malo profila.
Zame so uporabne nalite gume, ampak samo tiste ki imajo bočno ojačitev, da so stranice dost trde za vožnjo po terenu.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov