Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Zariban cilinder

Napisal/-a hermand To nov 02, 2004 8:42 pm

A se mogoče dobi kakšna pasta ali lepilo, da bi v cilindru te rise enostavno
premazal in jih nato dal pohonat.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To nov 02, 2004 8:59 pm

Vem, da se dobijo ene kovinske mase, ki se kao strdijo in so pol skor kot kovina. Ampak to v mašino dajat pa pomoje ni pametno, mogoče bi avto delal, ampak doglo sigurno ne.

Če že rihtaš mašino nared ornk. Povrtaj cilindre in nabavi večje bate. Je drago, ampak bo mašina kot nova. Če pa si na nizkem proračunu pa probi dobit novo mašino, je pomoje vseeno boljše kot pasta v cilindrih.
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan To nov 02, 2004 9:22 pm

a mi ti poveš vzrok tega "zaribanja"?
deadly getaways TM
Slika
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo To nov 02, 2004 9:30 pm

hja, sam z brušenjem (povrtavanjem) se tut stena občutno zmanjša. :cry: :?
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To nov 02, 2004 9:36 pm

No ja...tolk ni krize. Kolikor jaz vem se ponavadi lahko 3 brušenja delajo, in tudi pri tretjem bi moralo vse delat kot je treba. Je pa odvisno za kater moror gre, verjeno ni pri vseh enako.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To nov 02, 2004 9:50 pm

Na avto je zdrobilo dročnik potem pa je ventil zabilo v bat in so se na enem cilindru
naredili risi.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 To nov 02, 2004 11:15 pm

lenivec je napisal/-a:
Vičo je napisal/-a:hja, sam z brušenjem (povrtavanjem) se tut stena občutno zmanjša. :cry: :?

no ja občutno...
zfdaj če maš 3mm ris se zmanjša ja
če pa je pol mm pa nič skoraj.


drugače pa na odpad po novi blok pa je


Brusi se toliko, kot so za to namenjeni bati. (1, 2, 3 brušenje). Ponavadi je max 0,5 mm. Ne verjamem, da gre pri kateri znamki več kot 1mm. Ta razlika ne vpliva na steno.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Pe nov 05, 2004 10:05 pm

Imam slike od bloka motorja in od glave in me zanima kako bi te slike lahko prikepil
na to stran?[/img]
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid Pe nov 05, 2004 10:36 pm

hermand je napisal/-a:Imam slike od bloka motorja in od glave in me zanima kako bi te slike lahko prikepil
na to stran?[/img]


pritisneš img in izpiše se[img]nato%20url%20naslov%20in%20še%20enkrat%20pritisni%20img%20izpiše%20se[/img]

Zgledat mora tako [img]htp..........57647.jpg[/img]


lp,Liquide
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid Pe nov 05, 2004 10:41 pm

 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne nov 07, 2004 10:28 am

Pozdravček!

Za popravilo motorja obstaja še ena možnost. Lahko daš obnoviti stene valjev. Upam da počnejo to tudi za avtomobilske motorje. Za Japonske motocikle se je včasih to dalo narediti. Vsekakor pa predhodno preveri kako je s to tehnologijo, se še uporablja in kakšni so rezultati. Pred nekaj leti so to počeli predvsem motoristi v MX, ker je bila generalka (beri menjava bata, cilindra, in vseh ostalih drobnarij) za MX motor skoraj tako draga kot nakup novega.

Lp Tristan
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Ne nov 07, 2004 12:54 pm

najbolse da gres u italijo in nabavis batne obrocke jeklene pa gor zmontiras pa za 40 tisoc km bo ok lol
0-100km/h-2dni vw 1200
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Ne nov 07, 2004 1:58 pm

Sem dal novo pušo, zamenjal batne obročke in vsa tesnila motorja.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Ne nov 07, 2004 6:06 pm

Bodi srečen, da imaš puše. Lepo, da si tako popravil in ne s "selotejpom" 8)
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Ne nov 07, 2004 9:23 pm

Slika
Slika

Glava in blok motorja po katastrofi!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne nov 07, 2004 11:24 pm

Brusi se toliko, kot so za to namenjeni bati. (1, 2, 3 brušenje). Ponavadi je max 0,5 mm. Ne verjamem, da gre pri kateri znamki več kot 1mm. Ta razlika ne vpliva na steno.
hehe TOMOS
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po nov 08, 2004 6:04 pm

Nejko87 je napisal/-a:
Brusi se toliko, kot so za to namenjeni bati. (1, 2, 3 brušenje). Ponavadi je max 0,5 mm. Ne verjamem, da gre pri kateri znamki več kot 1mm. Ta razlika ne vpliva na steno.
hehe TOMOS


:?:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov