jakaracman je napisal/-a:Še ena možnost je: pad knockback (ne znam po slo napisat). Gre za to, da so v principu ploščice tik ob disku (gre za desetinke milimetra). Če je disk malo ekscentričen (zvit od pregretja ali kaj podobnega), jih odrine precej dlje stran, zato jih prvi pritisk na stopalko šele približa disku, šele naslednji (ali pa še naslednji ...) pa začne zares zavirat. Rešitev: pobrušeni oz. novi diski.
pugi405 je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:Še ena možnost je: pad knockback (ne znam po slo napisat). Gre za to, da so v principu ploščice tik ob disku (gre za desetinke milimetra). Če je disk malo ekscentričen (zvit od pregretja ali kaj podobnega), jih odrine precej dlje stran, zato jih prvi pritisk na stopalko šele približa disku, šele naslednji (ali pa še naslednji ...) pa začne zares zavirat. Rešitev: pobrušeni oz. novi diski.
Pri mojem zavornem pedalu je (samo včasih) prvi pritisk "mehek".
freemind je napisal/-a:glede piskanja je tako: ugotovili smo da je bla ena cev malcek premalo zatisnjena in je tam piskalo, puscalo cisto malo, ponovno smo prezracili sistem sam sevedno ne deluje, v bistvu deluje tko, ce pedal napumpas in pol stissness delajo brenze dobro, sam da pocasi pada, ce pa pritisnes brez pupmanja pa prime pedal na sredini in prides prej do konca kot da imas kaksen pameten efekt zaviranja...
Jz pa malce dvomim da je kriv servo ojačevalnik za padanje pedala, kajti ko pedal napumpas je pedal normalno trd, sam ko pa pride do konca je pa itak trd ker nima vec kam, en mi je reku naj pregledam cev ki vlece zrak iz ojačevllanika, pa smo tudi to pregledali in je ok...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov