Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne nov 14, 2004 11:34 pm

TI SAM ZAMENJI GLAVNI ZAVORNIO CILINDER, KER JE POROZEN( JE V HAVBI )..PA BO OK!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne nov 14, 2004 11:52 pm

Še ena možnost je: pad knockback (ne znam po slo napisat). Gre za to, da so v principu ploščice tik ob disku (gre za desetinke milimetra). Če je disk malo ekscentričen (zvit od pregretja ali kaj podobnega), jih odrine precej dlje stran, zato jih prvi pritisk na stopalko šele približa disku, šele naslednji (ali pa še naslednji ...) pa začne zares zavirat. Rešitev: pobrušeni oz. novi diski.
Slika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po nov 15, 2004 12:33 am

jakaracman je napisal/-a:Še ena možnost je: pad knockback (ne znam po slo napisat). Gre za to, da so v principu ploščice tik ob disku (gre za desetinke milimetra). Če je disk malo ekscentričen (zvit od pregretja ali kaj podobnega), jih odrine precej dlje stran, zato jih prvi pritisk na stopalko šele približa disku, šele naslednji (ali pa še naslednji ...) pa začne zares zavirat. Rešitev: pobrušeni oz. novi diski.

Pri mojem zavornem pedalu je (samo včasih) prvi pritisk "mehek".
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po nov 15, 2004 12:34 am

imilet1 je napisal/-a:TI SAM ZAMENJI GLAVNI ZAVORNIO CILINDER, KER JE POROZEN( JE V HAVBI )..PA BO OK!

Kolk je pa to $$$ :evil: :?:
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po nov 15, 2004 1:40 am

pugi405 je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:Še ena možnost je: pad knockback (ne znam po slo napisat). Gre za to, da so v principu ploščice tik ob disku (gre za desetinke milimetra). Če je disk malo ekscentričen (zvit od pregretja ali kaj podobnega), jih odrine precej dlje stran, zato jih prvi pritisk na stopalko šele približa disku, šele naslednji (ali pa še naslednji ...) pa začne zares zavirat. Rešitev: pobrušeni oz. novi diski.

Pri mojem zavornem pedalu je (samo včasih) prvi pritisk "mehek".

Kar je (razen tistega včasih) značilno za to napako, če govoriva o prvem pritisku vsakega zaviranja (verjetno si predstavljaš, kaj mislim). Je pa seveda lahko kaj drugega ...
Slika
 
Uporabniški avatar
freemind
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe nov 12, 2004 6:12 pm
Kraj: Izola

Napisal/-a freemind Po nov 15, 2004 7:43 pm

mitja320. meni nekako pisaka ko pritsnem na pedal... probal bom se to zamenjat, ce pa ne bo pomagalo... pa nimam vec idej
hvala za odgovore![/list][/list][/code][/quote]
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po nov 15, 2004 7:59 pm

V primeru, ki sem ga videl je piskalo, ko je bil pedal spuščen, ko si ga pa samo rahlo stisnil je pa nehalo. Avto je še zmeraj zaviral normalno in razen piskanja ni še nič drugega kazalo na slab cilinder. Tega, da ti piska takrat ko pritisneš še nisem videl, bi pa znalo biti to.

V vsakem primeru poročaj, kaj je bilo, da vemo za drugič.
 
Uporabniški avatar
freemind
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe nov 12, 2004 6:12 pm
Kraj: Izola

Napisal/-a freemind To nov 16, 2004 8:31 pm

glede piskanja je tako: ugotovili smo da je bla ena cev malcek premalo zatisnjena in je tam piskalo, puscalo cisto malo, ponovno smo prezracili sistem sam sevedno ne deluje, v bistvu deluje tko, ce pedal napumpas in pol stissness delajo brenze dobro, sam da pocasi pada, ce pa pritisnes brez pupmanja pa prime pedal na sredini in prides prej do konca kot da imas kaksen pameten efekt zaviranja...
Jz pa malce dvomim da je kriv servo ojačevalnik za padanje pedala, kajti ko pedal napumpas je pedal normalno trd, sam ko pa pride do konca je pa itak trd ker nima vec kam, en mi je reku naj pregledam cev ki vlece zrak iz ojačevllanika, pa smo tudi to pregledali in je ok...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Sr nov 17, 2004 11:13 pm

freemind je napisal/-a:glede piskanja je tako: ugotovili smo da je bla ena cev malcek premalo zatisnjena in je tam piskalo, puscalo cisto malo, ponovno smo prezracili sistem sam sevedno ne deluje, v bistvu deluje tko, ce pedal napumpas in pol stissness delajo brenze dobro, sam da pocasi pada, ce pa pritisnes brez pupmanja pa prime pedal na sredini in prides prej do konca kot da imas kaksen pameten efekt zaviranja...
Jz pa malce dvomim da je kriv servo ojačevalnik za padanje pedala, kajti ko pedal napumpas je pedal normalno trd, sam ko pa pride do konca je pa itak trd ker nima vec kam, en mi je reku naj pregledam cev ki vlece zrak iz ojačevllanika, pa smo tudi to pregledali in je ok...

No... jstsm pa probal tist test.... pri ugasnjenem motorju sem napumpal pedal, dokler ni bil trd ko kamen potem pa sem tiščal nanj še pol minutke. Ostal je trd :woohoo . Pomoje se ne rabim bat zaradi zavornega cilindra. Takoj manj $$$ ;) . Tistega ugreza pa ni več.... :shock: . Vseen bom dal olje zamenat, pa odzračit sistem.
LP in hvala vsem za nasvete.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov