Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
rellyka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr nov 10, 2004 2:18 pm

med vožnjo ugasne

Napisal/-a rellyka Ne nov 28, 2004 1:46 pm

Sprašujem za y55;takrat ko je pod nič stopinj,ugasne med vožnjo.Najprej začne cukat,nato mu zmanjkuje moči,iz 5 predstave že prideš v prvo.Bolj ko na gas prtiskaš ali na zavoro prej ugasne.Čez čas po verglanju spet zalavfa in gre normalno naprej.Kaj bi bilo to?
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan Ne nov 28, 2004 1:49 pm

prvo ga pusti malo da se ogreje minimalno 5-7 minut..

pa počaki pri kontaktu, da se kontrolne lučke ugasnjejo.. ne takoj startat, ko daš ključ noter...
deadly getaways TM
Slika
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Ne nov 28, 2004 2:02 pm

zakaj bi mogo čakat, ko da ključ noter?
malo počakaj, ko zaug ven potegneš, potem pa vzgi. pa pocakaj par sekund, pa potiskaj zaug noter, dokler ne bo laufal na normalnih obratih...

tvoj problem pa je fergazer...
monstaa, you have work to do... ;)
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
rellyka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr nov 10, 2004 2:18 pm

Napisal/-a rellyka Ne nov 28, 2004 2:24 pm

Nč ni drgač,če počakam,da se avto na mestu ogreje,tud ne ,da se lučke ugasnejo...

svečke so ok.Je pa res,da tam kjer je zračni filter ni ene cevi,ki vodi do mašine.Kaj ni potrebno da je tam,a jo je mehanik pozabil namontirat?Namreč čez zimo naj bi blazinica pokrivala cev kjer prihaja zrak noter,zdaj pa prihaja noter,ker na drugi strani kjer sploh ni cevi je le luknja in je tam pokrito poleti in pozimi.

Ja in kaj naj bi bilo pri fergazerju narobe?
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Ne nov 28, 2004 2:25 pm

tisto oljni hlapi grejo ven....
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne nov 28, 2004 3:07 pm

ITA_car_fan je napisal/-a:pa počaki pri kontaktu, da se kontrolne lučke ugasnjejo.. ne takoj startat, ko daš ključ noter...


mmm sej nima ajnšprica!!
Preber še enkrat Yugo 55!!To ma frgazer, in tle nič ne ugašajo lučke!!
sej nima računalnika!

Frgazer za naštimat!!
kje nimaš cevke na mašini al na posodi za zračni filter!!
Če ti je odušek drugam speljal, ti mora tisto luknjo na airboxu zamašit!!drgač je preveč zraka!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 28, 2004 5:18 pm

Tole mislim da točno vem kaj je. To je men delal na jugičo...... in sicer frgazer zmrzne. Tista cevka ki jo je pozabu bi lahk dišala po ogrevanju frgazerja. In tole nardi u mrzlih dneh po nekaj časa vožnje...... zmanjka moči.... ugasne in pol čez čas vžge in spet gre normaln neki časa.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 28, 2004 6:34 pm

Odusnik je lahko komot odklopljen nima kaj upliva...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne nov 28, 2004 6:56 pm

ce je to una stara masina kt jo ma zastava 101 je fora sam v tem d aje treba pokrov zracnega filtra zavrtet :D s tem se prestavi dotok zraka in sicer z mrzlega na toplo :P :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne nov 28, 2004 7:19 pm

monster_d je napisal/-a:Odusnik je lahko komot odklopljen nima kaj upliva...

valda da je lohk odklopljen!!
Celo dobr je če ga odklopiš, ko je mašina že malo boga, da ti ne svinja frgazerja z oljem!!
Sam morš pol zapret luknjo na airboxu, če ga odklopiš.Drgač še tam vleče not zrak.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Ne nov 28, 2004 7:39 pm

nič ne narediš. jaz sem mel tisto gobico malo popacano od olja pri 160 k km.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne nov 28, 2004 7:56 pm

lenivec je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Odusnik je lahko komot odklopljen nima kaj upliva...

valda da je lohk odklopljen!!
Celo dobr je če ga odklopiš, ko je mašina že malo boga, da ti ne svinja frgazerja z oljem!!
Sam morš pol zapret luknjo na airboxu, če ga odklopiš.Drgač še tam vleče not zrak.


gremo teoretično nekaj, v čem je fora če se odklopi oddušnik recima na punto 1.2 60. kaj z tem nardiš dobrega al pa slabega

dokler je mašina dobra ni blema!!!
ko je mašina zmatrana ,začne pit olje, to pomeni da tudi kompresija prihaja pod bate veliko bolj koncentrirano in vstvarja pritisk v spodnjem delu mašine!!Zato mara biti oddušek!!! Iz tega odduška se malo kadi (hlapi olja....), ko pa je mašina zjeb@na, se pa začne zlo kadit in ti tudi kakšna kaplica olja pride skoz!!!
Zdej eni avti majo to spelan v airbox pred filtrom (začne pacat filter) eni pa za filtrom
(začne pa pacat vplinjač), kar lohk prinese s seboj hude probleme!!
Zato pri yugecih dostkrat vidiš, kako se nekaj kadi izpod mašine!!

Kaj se lohk zgodi, če se ti paca vplinjač:
Lahko ti ta olje pride na loputo in ti jo svinja
lahko ti celo pride na potenciometer (za odprtost lopute) in ti avto nabija obrate
lahko......

Ampak kot sem rekel, če avto ne žre olja, ne kadi,pol ni sploh problema z tem odduškom in ga maš komot spelanga v airbox!
Ampak če se ti gre za KM, ga je pa tud pametno dat ven, saj v primeru, da ga maš v airbox spelan, ti notr piha vroč zrak, kar pa sigurno ne da več KM! ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 28, 2004 9:44 pm

zalaufaj motor, uzemi dol odusnik poglej ce kaj kadi, poslusaj zvok motorja oz obrate stisni cev gor in bos slisal kaj bo.
V primeru da bo se skoz odusnik fejs kadilo ti bojo obrati padli ko bos cev ponovno gor natakno.
V take primeru je boljse meti odklopljeno.
lp
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 28, 2004 11:15 pm

Ce se malo kadi je cist normalno, sej zato pa je narejena cevka, cene je nebi bilo.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Po nov 29, 2004 3:43 am

Teoretično, ne pričakovati razlike v konjih. Te hlapi višajo temperaturo vsesanega zraka in delajo zrak manj primeren za izgorevanje. Ponavadi se samo napelje cev preko motorja nazaj na tla. Nivo olja se dviga, ampak ne toliko, da bi teklo čez.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov