Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Frgazer - problemi!!!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 26, 2004 9:51 am

Če z avtom počasi pospešujem lahko avto potegne do 2800 obratov, potem ga nekaj zamori in kasneje spet potegne, pa se lepo zvrti do 7500 obratov.
Če hočem na hitro potegnt in gas pritisnem na enkrat do konca mi avto čisto zamori in sploh noče potegnt nad 2500 obratov ene pol minute, potem pa potegne, k da bi se mu zmešal.

Če pa nahitro pohodim gas in potegnem ročni zaug, pa avto lepo normalno potegne.

Kaj bi to lahko bilo - pregledal sem vse svečke, vse kar je kablov in ni nobenih problemov. Razen alternator je že bolj slab in počasi fila akumulator in daje malo manj elektrike, kokr bi mogu. Od mene do ljubljane(48km) ravno nafila akumulator do konca, da se lučke za prazen akumulator ugasnejo. Ali jo možno da daje alternator premalo štroma in pol ne more bit tut tok iskre na svečkah???
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe nov 26, 2004 10:04 am

a maš registerski fergazer? Poglej če se ti druga loputa vredu odpira.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Frgazer - problemi!!!

Napisal/-a Gricko Pe nov 26, 2004 10:07 am

nebivedu je napisal/-a: Ali jo možno da daje alternator premalo štroma in pol ne more bit tut tok iskre na svečkah???

ne!!
če praviš da ti ga nafila, pol to ni to! Tudi vmes nebi mel problemov z pospeševanjem, ampak bi jih mel verjetno pri višjih obratih.

Kaj pa kakšna smet v frgazerju??
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 26, 2004 10:12 am

croma_man je napisal/-a:a maš registerski fergazer? Poglej če se ti druga loputa vredu odpira.


Druga loputa dela čist vredu, na pogled vse deluje normalno. Sem tut ročno šel vse sprobat in vse dela.
A bi bilo možno, da je bencinski filter zapacan tok, da ne spusti dost bencina, ko se pa pritisk tok poveča, ga pa butne čez, zato se pol tut avtu strga? Ker na avtu nimam črpalke, ampak deluje vse na vakum.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe nov 26, 2004 10:14 am

preveč zraka?
če mu ga z zaugom zapreš pa normalno potegne?
 
Uporabniški avatar
STABI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po maj 13, 2002 2:03 pm

Napisal/-a STABI Pe nov 26, 2004 10:20 am

Glede na napisano, zna biti problem z odpiranjem lopute. Očitno se prehitro odpre in motor dobi preveč zraka. Torej preveri regulator za odpiranje lopute in tam okrog...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 26, 2004 10:22 am

vepar je napisal/-a:preveč zraka?
če mu ga z zaugom zapreš pa normalno potegne?


A lahko malo utemeljiš, ker poznam zelo dobro frgazerje, tale me pa zajebava k nevem kaj. Ponavadi če daš več zraka, avto še boljš potegne, če ga je pa res preveč ga pa zamori, sam kako bi mu ga lahko dal preveč naenkrat, ker če počasi pospešujem to dela samo od 2800 do 3500 obratov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe nov 26, 2004 10:36 am

to kar je že zgoraj napisano. loputa se ti lohk prehitro odpre, pa motor dobi pod nizkimi obrati preveč zraka.
v višjih pa ni problema, k ga motor itak več potrebuje. z zaugom pa zapiraš loputo, tko da ga glih prou dobi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 26, 2004 10:40 am

Tole bo čist možno - bo treba pregledat če ni u filtru kaka luknja, al pa kej podobnega.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 26, 2004 2:04 pm

Če je tole čist navaden frgazer so tole simptomi uničene pospeševalne pumpice.....
Ko damo motorju sunkovito gasa ( se prav gas u trenutko pohodimo) Mora motor dobit u trenutko odvečno energijo da se lahk explozivno zvrti.... In takrat mora u frgazer špricnit ogromno goriva.Pri navadnih frgazer zato skrbi pumpica ki ob dodajanju gasa še dodtano vbrizgava bencin, pri injection sistemu to opravi elektronika..... se pa dejansk vlije bencin u frgazer. ( zato tud avtek pri mestni vožnji porabi več... stalno dodajanje gasa pomen ravn to da skoz u motor šprica več bencina kot je normaln ampak ravn zarad tega da ma motor moč u trenutko ko dodaš gas). In če tista pumpica ne deluje pravilno ( ponavad se strga membrana u njej ali pa dihtunga okol nje spusti) ma avtek točno take simptome.Pri normalnem dodajanju gasa se kok tok normaln obnaša.... pri sunkovitem dodajanju gasa pa ga zamori.... mal pokašla in potem s težavo zavrti do višjih obratov.... tole je men petka delala..... točno ta pumpica je bla u kurci.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Pe nov 26, 2004 3:05 pm

Jaz imam isti problem kot "nebivedu" (dosti manj intenziven) + da mi v nizkih obratih cuka. Pa sem menjal membrane v obeh frgazerjih.

A je mozno, da mi cuka v nizkih obratih zaradi zjahanih nosilcev motorja (engine mount)?
Moj saab ima tri (spredaj, levo, desno).

Pod (rocnim) zaugom avto n cuka pri pospesevanju. Verjetno zato, ker se vrti na toliko visjih obratih, in ko pohodim gas reagira tako kot mora. Ko se ogreje in spustim zaug, mi pa zacne cukat v nizkih obratih.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe nov 26, 2004 7:19 pm

Uzemi dize ven in preglej ce niso zadelane.
lp
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe nov 26, 2004 7:55 pm

Hehe frgazerji, tu pa še jaz nekaj vem. ;)

Jah, lahko da dobi preveč zraka al pa so dize vničene. Pomoje je to ;)
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko So nov 27, 2004 3:56 pm

mi lahko prosim en posta sliko dize. :oops:
Sliko frgazerja po delih bi bil pa se bolj vesel. :oops:
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So nov 27, 2004 4:04 pm

lisko je napisal/-a:Če je tole čist navaden frgazer so tole simptomi uničene pospeševalne pumpice.....
Ko damo motorju sunkovito gasa ( se prav gas u trenutko pohodimo) Mora motor dobit u trenutko odvečno energijo da se lahk explozivno zvrti.... In takrat mora u frgazer špricnit ogromno goriva.Pri navadnih frgazer zato skrbi pumpica ki ob dodajanju gasa še dodtano vbrizgava bencin, pri injection sistemu to opravi elektronika..... se pa dejansk vlije bencin u frgazer. ( zato tud avtek pri mestni vožnji porabi več... stalno dodajanje gasa pomen ravn to da skoz u motor šprica več bencina kot je normaln ampak ravn zarad tega da ma motor moč u trenutko ko dodaš gas). In če tista pumpica ne deluje pravilno ( ponavad se strga membrana u njej ali pa dihtunga okol nje spusti) ma avtek točno take simptome.Pri normalnem dodajanju gasa se kok tok normaln obnaša.... pri sunkovitem dodajanju gasa pa ga zamori.... mal pokašla in potem s težavo zavrti do višjih obratov.... tole je men petka delala..... točno ta pumpica je bla u kurci.

Mislim da imaš odgovor tuki!!!
Poglej tisto membrano na vrh frgazerja!Se zgodi da se strga, tko kot je lisko reku!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po nov 29, 2004 9:26 am

V tem frgazerju ni nobene membrane, pa sem že odkril napako. Bila je smetka v cevi za bencin.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mbvito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe okt 08, 2004 1:57 pm

Napisal/-a mbvito Po nov 29, 2004 10:43 am

lep dan!

kadar imate probleme z uplinjačem, je najbolje demontirati vplinjač, ga namočiti za en dan v tekočino ( metalgin ), ga dobro oprati s paro pod pritiskom nato fino spihati vse kanale in normalno pri montaži pregledati vse membrane.
pred montažo poglejte tudi dovodno cev goriva, še najbolje jo je prečistiti, prav tako odvodno in zamenjati filter goriva.
pozorni bodite tudi na razne nesnage , ki so v rezervoarju, ki lahko pridejo v sam rezervoar, kadar je luknja ali prerezana gumijasta cev za nalivanje goriva, saj veste da je pištola za tankanje na koncu zelo ostra.

enkrat sem bil prisoten, ko je imel možakar novega volva s70 in grozne probleme z gorivom.
nato smo ugotovili, da je povozil žrebelj, ki je dobesedno prebil pvc nalivno cev goriva. tam je potem veselo uhajala mazanija in voda, kar je bila posledica 3kg blata v rezervoarju in to pri novem avtu ( 10.000km ).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov