Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
drzni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Ne nov 07, 2004 10:25 pm
Kraj: logatec

kako naj vem da je dobra kuplenga

Napisal/-a drzni So nov 27, 2004 9:29 pm

kupojem avto in me zanima kako naj vem da je dobra sklopka.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 So nov 27, 2004 9:30 pm

Zategn ročno pa probi spelat. Če takoj crkne, je kulj.
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Lino
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:58 am

Napisal/-a Lino So nov 27, 2004 9:36 pm

Zategn ročno, pa napol sklopko drž, ko bo prah ven letu in se bo vse smodilo, probej če spejle.. Takrat ko ne bo speljalo, takrat lahko veš, da ni dobra. ;)

Jah drset ti bo tko začela, da bo kr sred pospeševanja obrati bodo šli gor, pospeška pa ne bo. Podobno, kot bi gas stiskal in hkrati pritisnil sklopko tko naizi.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: kako naj vem da je dobra kuplenga

Napisal/-a _Jerry_ So nov 27, 2004 10:26 pm

Matej 19d je napisal/-a:kupojem avto in me zanima kako naj vem da je dobra sklopka.


Povej kateri avto, ker imajo razlicne sklopke (na zajlo, hidravlicne,...), ki se tudi razlicno obnasajo. Nekaterim se recimo da nastavit, kje "primejo", drugim ne...

Splosno pa takole: med voznjo v tretji prestavi pri 3000 obratih sunkovito pritisni plin. Ce obrati motorja na hitro narastejo, avto pa ne pospesi temu sorazmerno, sklopka drsi. Ni pa to edino merilo dotrajanosti. Da je sklopka pri koncu, vcasih pomeni tudi, ker je pedal trd, ali pa se slisi zvok potisnega lezaja. Poleg tega je pri samonastavljivih sklopkah pomembno, kje prime. Ce prime na koncu, je ponavadi izrabljena. Potisni lezaj preizkusis tako, da ko je avto v leru in motor deluje v prostem teku, stisnes sklopko, jo malo drzis in spustis. Ce je lezaj slab, ga bos slisal, medtem ko pritiskas na pedal. Potem je tu se ena stvar. Sklopka lahko deluje cisto normalno, vendar pa cuka pri speljevanju. To je zaradi tega, ker naj bi se pri menjavi sklopke menjale vse tri komponente (potisna plosca, potisni lezaj in lamela), skrti lastniki pa vcasih zamenjajo samo lamelo. Ce je sklpoka pred menjavo lamele ze drsela, so kovice na lameli izrabile drsno povrsino potisne plosce in tako poskodovana potisna plosca nikoli vec ne deluje tako lepo kot nova. Na hitro se en nasvet: ce je sklopka trda, je stara in jo bo verjetno kmalu treba zamenjati. Vec ti takole na hitro ne morem napisat, ti pa predlagam, da ko kupujes avto, preizkusis vec avtomobilov enakega tipa in bos tako najbolje primerjal. Se enkrat: normalno delujoca sklopka mora prijeti spodaj ali na sredini, pedal mora biti lahkoten in speljevanje mora biti enakomerno, brez cukanja. Sicer pa ti o avtomobilu veliko pove tudi psiholoski profil lastnika -ce daje vtis, da nima $$$ in je pri vzdrzevanju avtomobila skrtarl, se mu na dalec ogni... ;)
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Ne nov 28, 2004 11:20 am

no js bom reku tko :bratranec kupi puntota 1.6 mk1......uni pred njim pa menja....sklopko.......,to vem k ga poznam pa sva skupaj mela na servisu avte.....tko da sem videl kaj so mu delal......Ampak pazi sklopka je nova!!!!,in pride en dan bratranec do mene in pravi....kako je mejnav sklopko in se cuje ko spustis pedal glih tko kot da bi delal traktor.tik,tik potisno plosco.....racun pa 55 jurjov..... :?:
 
mbvito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe okt 08, 2004 1:57 pm

Napisal/-a mbvito Po nov 29, 2004 11:28 am

lep dan!

vsed se v avto, zategn ročno zavoro, dej v tretjo prestavo in poizkusi počasi spuščati sklopko ( cca 3-5 sekund ). če bo avto ugasnu je sklopka v redu, če pa bo probal še kr delat seveda s težavo je sklopka potem zanič
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov