Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Rippy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne sep 21, 2003 11:01 am
Kraj: Brežice

Problem Tipo 1.7D Ventilacija&Gretje

Napisal/-a Rippy Pe dec 03, 2004 1:47 pm

No problem je sledeč, gretje ne dela tako kot bi rablo...ne greje u bistvu :? baje da se loputa ne odpira, potem je tudi da sploh ventilacija ne dela učasich, armaturka kr crkne, lučne ne delajo, nč ne piha. (armaturka je digitalna, avto ima klimo) Čez neki časa se ponavadi nazaj uklopi. Oče je pelau auto na servis ampak ko je tam pršu je gretje delalo (99% časa ne dela) tako da niso nč ugotovil.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko blo narobe :?

Hvala
They Sey In Heven Bass Comes First, Cool Heven Is A Bass On Earth. Magnat & PhaseLinear All the way.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Pe dec 03, 2004 2:16 pm

Loputa za gretje pride prišravfana direkt na radiator v avtu. Če dela poglej na voznikovi strani pod armaturo. Na desni strani imaš en tak pokrov čez pa poglej če ti preklopi(odpre loputo da voda kroži skozi. Za sam štrom pri Tipotih je pa itak standard da krepuje tak da tuki ti kej konkretnga ne morm pomagat.
 
Rippy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne sep 21, 2003 11:01 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Rippy Pe dec 03, 2004 2:38 pm

tnx za odgovor, kaj je pa problem glede štroma ? a se da to kak rešit ker je dosti moteče, in zdej pa sploh ker se znajo zarosit stekla.
They Sey In Heven Bass Comes First, Cool Heven Is A Bass On Earth. Magnat & PhaseLinear All the way.
 
Rippy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne sep 21, 2003 11:01 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Rippy Pe dec 03, 2004 11:17 pm

hm zgleda da je šeu nek ventil tam.
They Sey In Heven Bass Comes First, Cool Heven Is A Bass On Earth. Magnat & PhaseLinear All the way.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Pe dec 03, 2004 11:33 pm

Ja možn tud d ti je šou ventil gretja,al pa da se ti je ročica s katero upravlaš ventil zlomila. :? Jest sm mogu že dva zamenat ker sta mi začela puščat.
Ventil stane pa prbližn 5k sit.
 
Uporabniški avatar
amater
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Če nov 25, 2004 2:23 pm

Napisal/-a amater Pe dec 03, 2004 11:35 pm

sem mel enkrat problem z rosenjem šip, gretje je sicer delalo loputa za dovod zraka v
kabino pa je bila stalno zaprta tako da je zrak samo krožil po kabini.
vsak avto je dober, le če je izdelan na Švedskem
SlikaSlika
 
Rippy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne sep 21, 2003 11:01 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Rippy Pe dec 03, 2004 11:46 pm

black je napisal/-a:Ja možn tud d ti je šou ventil gretja,al pa da se ti je ročica s katero upravlaš ventil zlomila. :? Jest sm mogu že dva zamenat ker sta mi začela puščat.
Ventil stane pa prbližn 5k sit.


ja po usej vrjetnosti je to problem...bomo vidli. glede ročice je pa ni ker je arkaturka popolnoma digitalna
They Sey In Heven Bass Comes First, Cool Heven Is A Bass On Earth. Magnat & PhaseLinear All the way.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo So dec 04, 2004 12:20 am

Glede štroma je možno da imaš napakio v tisti škatli kjer pridejo releji in varovalke noter nabasani. jest sn imel tisto škatlo nekaj z.jebano pa so se mi brisalci kar sami vklapljal (ne nimam senzorja za avtomatsko brisanje stekel :lol: ) Sn jo zamenjal pa je blo uredu sam pol je bla pa tud druga škatla zanič in mi niso gorele štop luči. Tretja pa končno deluje kot mora tak da je možno da je kaj na tem. Če imaš možnost jo kr zamenjaj da vidiš če pol bo delalo.


Pa še nekaj glede armature knof za gretje moraš imet pa tud če je superdigitalna armatura. Ker kolikor sem jaz seznanjen z Tipoti (pa nisem malo) nimajo tega elektronskega ampak imajo VSI na zajlo kar se gretja in knofov tiče. Razen če je kdo od Tempre notr zbasal armaturo.

Glede ventila je pa tak da pride tist ventil plastičen in ko je prišravfan na pečico gretja je možnost da tam pušča. Imajo različne nastavke na tem kosu ki pa se zelo malo razlikujejo med sabo če ne daš glihe. Če boš menjal ta ventil oziroma če ga imaš namen menjat pojdi raje na odpad in vzemi od enga avta komplet ventil z pečico vred, ker ko enkrat zatiskaš to skupaj res hitro pušča. Ko sem klimo v avto dajal sem imel ta ventil zjahan pa sem ga dal od prejšnjega, pa je vse puščalo tak da sem pol rajši kar komplet vzel. Pa če hočeš radiator pečico ven pobrat moraš tud samo armaturo odšravfat ker drugače ne prideš z tem radiatorjem mimo volanskega droga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov