Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

na mašini pušča olje- mazda mx3

Napisal/-a kaWsk Sr dec 29, 2004 11:08 pm

hja, tud japonci se 1x začnejo kvariti :cry:

danes gledam če je še zadosti tekočine za šajbo, pa vidim vse mastno okoli tega dela:
Slika
Olje pušča tam, kjer sm označil...
Slika

Bi mi znal kdo povedati kaj zaena stvar je tole (mogoče razdelilna kapa- sm bl neved glede tega :( ) drugače je mašina drugje kompletno suha, olja pa ne žre preveč, edino bencina (okoli 9,5, baje bi moglo okol 8l). Že več časa pa mi v prostem teku obrati nihajo za okoli 200 +-, pri 4200 obratih pa se sliši piskajoč zvok- mogoče kaj povezano?

Zihr bom zapeljal do enega ki se spozna na japonce- svetujte mi kakega v ljubljani, pa da je primeren za študentski žep :D oz. da obvlada zadevo
Zadnjič spremenil kaWsk, dne Sr dec 29, 2004 11:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
EJ6
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr dec 29, 2004 11:10 pm

dihtnga od pokrova ventilov.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Sr dec 29, 2004 11:14 pm

je to zaj**** oz. drago zamenjat? najbrž odvisno od avta- se pravi da bo extremno drago :roll:


je možno da mi je zato začel piskat točno pri med 4200 in 4300 obratov?
EJ6
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr dec 29, 2004 11:27 pm

to nevem zakaj ti piska.
sama dihtnga pomoje ni draga, za zamenat pa tud ni treba bit nevem kakšen majstr. sej vidš šraufe tam okol- tisto odšraufaš in zamenaš dihtngo.
ampk pomoje je bolš dat takmu mehaniku ki ga poznaš, da te nebo preveč nat***.,
pa še zajebat nimaš kej , če nisi še nikol kej tazga delou- bol da kdo, ki zna.
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Sr dec 29, 2004 11:28 pm

mislm-- vozš se komot. poglej kakšen starejši avto ki bol poredko vid servise, pa boš videl da jih je kr veliko še precej bol mastnih na pokrovu, kot tvoj.
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr dec 29, 2004 11:30 pm

Če je diftunga na pokrovu ventilov potem je strošek do 2000 sit.Odvisno kolk stane diftunga za mazdo.Za Cliota je okrog 2000 sit.Pokrov ventilov daš dol, diftungo novo noter in nazaj zašraufat.Nč kej posebnega.

Če pa je kej drugega pol pa nevem ker nisem mehanik.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Sr dec 29, 2004 11:31 pm

ubistvu najbolj pušča na spodnjem delu, tako da se ne vidi- so cevke pa ostala stvari kar precej mastne- pač teče dol
EJ6
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če dec 30, 2004 8:03 am

Jaz pa mislim da je O ring (gumica), spustil na razdelilcu vziga. Domnevam, da ima avto blizu 200k km? Menjava zelo enostavna - strosek zanemarljiv ;)

bdw: ce ima avto res blizu 200k km, priporocam, da pregledas mansete polosovin ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če dec 30, 2004 9:30 am

Jaz pa mislim da je O ring (gumica), spustil na razdelilcu vziga.


tako je...tesnilo pokrova ventilov je videt ok,k od olja je samo pri strani tam kjer je razdelilc pa še malce pod pokrovom je mastno tko da bo zgornja varianta pravilna
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če dec 30, 2004 11:51 pm

jaja js se tud s tem strinjam da je tesnilo pokrova ventilov..
ej...kaj pa ce bi probal sam vijake zatisnit?...
varjanta kot ko se menja tesnilo glave....tolko km in pol se se zatisne...
js ti svetujem da jih malo zatisnes.....tam kjer je zdaj olje ocisti s krpico lepo......pocakaj da vidis kaj bo......pa ce se pusca zamnjas...
LP Dario
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe dec 31, 2004 8:35 am

Dariooo je napisal/-a:jaja js se tud s tem strinjam da je tesnilo pokrova ventilov..
ej...kaj pa ce bi probal sam vijake zatisnit?...
varjanta kot ko se menja tesnilo glave....tolko km in pol se se zatisne...
js ti svetujem da jih malo zatisnes.....tam kjer je zdaj olje ocisti s krpico lepo......pocakaj da vidis kaj bo......pa ce se pusca zamnjas...
LP Dario


pa to ni res...pa saj mate oči folk...no in kje pušče olje...pod pokrovom ventilov...ja valda a...

poglejte zgornjo sliko in pod razdelilcem vžiga ko je cev od vode je le ta vsa od olja....spušča zihr samo razdelilcu ker oring ne tesni več dobro!!!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Zlatan_
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: So sep 18, 2004 8:57 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Zlatan_ Pe dec 31, 2004 8:40 am

Kar se tiče olja,je dihtunga kriva,to je mejhn strošek,kar se pa tega tiče da ti avto pri prostem teku niha obrate na +200 t o je pa regulator prostega teka,pr tem avtu je to že računalniško vodeno tko da te bo to kr dost stal,jest sm mela ta enak problem pr astri l.95 in me je popravilo pršlo 80000sit.
Manj ga toriri v nizkih prestavah,to je men reku serviser :(
Če boš avto ljubil tako kot ljubiš šport, potem ne skrbi, ne bo te pustil na cedilu. ;)
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Pe dec 31, 2004 10:01 am

A dejte no :P , men je tut šla dihtnga, pa še 2 jurja me ni koštalo. Dihtunga je bla neki pod 2 jurja, moje delo pa zastonj (valjda). :P
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Pe dec 31, 2004 2:02 pm

din je napisal/-a:Jaz pa mislim da je O ring (gumica), spustil na razdelilcu vziga. Domnevam, da ima avto blizu 200k km? Menjava zelo enostavna - strosek zanemarljiv ;)

bdw: ce ima avto res blizu 200k km, priporocam, da pregledas mansete polosovin ;)


Pomoje je tudi O ring ker nam je na KII sephii isto naredil.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe dec 31, 2004 4:12 pm

js na teh slikah sploh nevidm da bi blo kj mastn.

sploh pa mal more bit mastn.

k ti bo 3 litre ola vn vrgl v 20 km, pol se sele sekirej, do takrat je pa se ok.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov