Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 17, 2005 6:57 pm

čaki kaj maš ti r5 al škodo?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Po jan 17, 2005 7:10 pm

:noro :huh:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 17, 2005 7:13 pm

sj je čist enostavn (dol uzam spodnjo cev od vode ki pride iz bloka na hladilnik) ter počak da se voda izteče vn (res je da neki vode ostane v bloku motorja) tko da naredi malce močnejšo mešanco. ko naliješ nazaj (notr daj na gretje,ugasn ventilacijo) ter zalavfej avto in mal spremlaj kdaj bo odprl termostat (boš vidu to takrat ko bo zgornja cev vroča pa hladilnik) no avto lavfej tolk časa da se 1x,2x vklop ventilator (vmes mal spremlaj kolk je vode v posodi) pol pa ko boš avto ugasnu in se bo ohladu še 1x preglej nivo antifriza ter ga po potrebi dolij
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Po jan 17, 2005 8:47 pm

Če to delaš prvič, raj ne delaj sam.... Men se je to zdel dost zajebano ko sem gledal kako so to delali na mojem avtu.... aja... pa nujno se ti mora ventilator vklopit 1X ali 2X, ker drugače zakuha.... oz. nekaj takega :roll:
 
Mysko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jan 16, 2005 11:43 pm

Napisal/-a Mysko To jan 18, 2005 10:17 pm

No jas sem mel enih 4x vse cevi dol vzete ker mi ni grelo v avtu...se je neka svinjarija not nabrala pa sn mogo z vodo vun spirat. Pa ni blo blema...edino kar je fajn met so tiste klešče ko jih skupaj stisneš pa ostanejo stisnjene....da boš lažje one objemke ko so na ceveh dol potisno, pa cev dol vzel! Mislim da ne moreš nic zajebat, če seveda vsako cev priklopiš tam kler je bla. Napolniš pa tak da zliješ liter antifriza ostalo pa destilirano vodo (al pa navadno), se peleš 30km pa še enkrat preveriš pa doliješ vodo po potrebi (ampak točno do max)!
Don't worry, be happy!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To jan 18, 2005 10:48 pm

šmeks je napisal/-a:sj je čist enostavn (dol uzam spodnjo cev od vode ki pride iz bloka na hladilnik) ter počak da se voda izteče vn (res je da neki vode ostane v bloku motorja) tko da naredi malce močnejšo mešanco. ko naliješ nazaj (notr daj na gretje,ugasn ventilacijo) ter zalavfej avto in mal spremlaj kdaj bo odprl termostat (boš vidu to takrat ko bo zgornja cev vroča pa hladilnik) no avto lavfej tolk časa da se 1x,2x vklop ventilator (vmes mal spremlaj kolk je vode v posodi) pol pa ko boš avto ugasnu in se bo ohladu še 1x preglej nivo antifriza ter ga po potrebi dolij


Tocn tko kt je reku šmeks, edino kar se ti lahk zgodi (kar se pri nekaterih avtih zgodi) je to da ko se ti bo odpru termostat da ti bo zacela voda vn uzhajat iz ekspanzijske/hladilnika sam nc bat kriv je zrk k je biu v motorju dokler se ni termostat odpru tko da tist bo mogoce vn uhajal par sekund pol bo pa dol padl takrt pa donalivas.

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jan 19, 2005 3:21 am

to je cist enostavn postopek, eni avti majo clo pipco spodi na hladilniku tko da je se lazje spustit vn.

najbol je pa da kr 100% antifriz not nalijes. zajebat nimas kej, pa se tocno ves da ti nebo nc zacel oksidirat pa da bo gretje delu skos in ga ne bo nobena korozijska usedlina zamasila.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov