Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 28, 2004 3:22 pm

You will not find QMI products in those ridiculous TV infomercials where "miracle" automotive additives are hyped in a carnival manner. You will not see QMI in the discount stores among the dozens of questionable cures and "overhaul in a bottle" products. You will find QMI working hard in industrial applications in over 100 countries. A proven friction-fighter, it is only accepted in industry after these customers have tested it and found these products to be not only effective, but safe. Equipment costing many hundreds of thousands of dollars is not going to be exposed to risk with harmful products that cannot do what they may claim.


nevem zakaj ce bi zadeva zrla ole, bi jo uporablal v vec kot 100 drzavah, na tezki mehanizaciji, tako kot tud na hiperadrenalinskih sportih kot je nascar.
pa tud Ford, Chrysler in GM so mal preveliki koncerni da bi kr svoje certifikate talal vsepovprek, tko da ce je QMI dobu certifikate teh koncernov, pol verjetn ni fraud.


QMI offers a variety of additional certification services including: ... Quality standards developed by Big 3 automobile giants Ford, Chrysler, and General Motors



evo pa se tole:
QMI offers a variety of additional certification services including:

ISO 9000 series (Including 9001,9002, 9003, 9004, 9004-2)
QS 9000 (Quality standards developed by Big 3 automobile giants Ford, Chrysler, and General Motors)
AS 9000 (Quality assurance standards for the Aerospace industry.)
ISO 14000 series (Including 14004, 14010,14011, 14012)
Sustainable Forest Management System Assessment and Registration to the Canadian Standards Association Standards (Standard: CAN/CSA-Z809-96)
Privacy Code Registration (Standard: CAN/CSA Q830-96) (Protection of personal information while respecting legitimate information requests from private and public sector organizations)
CE Marking for medical devices
Accredited training classes

http://www.forestworld.com/environment/ ... so_qmi.cfm

:[] :con :woohoo :EE

u glavnem pru :bere pol pa sele :vrum
Zadnjič spremenil Voith, dne To dec 28, 2004 3:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To dec 28, 2004 3:42 pm

swiftrider je napisal/-a:Olja men avto se nc ne pije, pa ma ze 145kkm, gre tud kr uredu.

Ah dobr pa ti maš Japonca, on ne ve kaj je to "pije olje". To ni nč za ta avto.

Aja ups sem zašel Off-topic. No v glavnem pomoje, da bom tale QMI kupu takoj ko bom menjal olje. Videti je vredu. 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To dec 28, 2004 6:36 pm

no pa da nam sam hvalu tega, tledam se eno brutalno kritiko, verjetno res nemore bit ena stvar cist popolna, po eni strani je gut po drugi bad.

http://www.totse.com/en/technology/scie ... keoil.html
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To dec 28, 2004 11:28 pm

Problem s temi dodatki je, da jih je vecina nategancija. Zdej se ze delno nagibam k nakupu tegale QMIja. Swiftrider v katerem TDIju ga ma fotr? je mogoce to eden izmed 1.9 PD motorjev (105, 115, 130 al 150KM)?
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 29, 2004 5:25 am

Ojej če bi mi kdo kaj prevedu... anglo pa jaz sma dva pojma :)
Drgač pa tist bi tud bla ena logična razlaga da se tale magični dodatek porabi in zato ga morš nadomestit z oljem ( prvi pomislek pa je da avtek veselo papa olje)

Drgač pa ob nasljednji menjavi olja bom jaz verjetn to zlil poleg ( če mi bote povedli kje se dobi ali pa če mi bo ga en zrihtu) ker do zdej ga še nisem sreču kje u kaki trgovini :shock:

Btw obstaja tud kak dodatek rečmo k nafti? Da bi bosh pupmo mal podmazu? Ker zdej od kar vlivam olje poleg u naftu je motor prekleto bolj poskočen..... z dost manj plina gre 120 po AC pa dost prej pride do željene hitrosti..... prehitevanja so ratala pravi užitek..... celi stil vožnje se je spremenil in to sam zarad dodatka olja? :shock:
In pa seveda poraba je padla...... in se vrti staln okol 4.5-5 prej pa je bla vedn nad 5.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr dec 29, 2004 2:52 pm

Ja.. precej anglescine je v tistem stavku.

Se bom na hitro poskusil spomniti ene obnovice.

V clanku se sprasujejo o (ne)koristnosti teh aditivov. Celoten clanek je napisan precej proti aditivom. Najbolj se posvetijo aditivom s teflonom (PTFE) in aditivom z neko cinkovo spojino.
PTFE je izumilo neko kemijsko podjetje in ga ni hotelo prodajati proizvajalcem aditivom, ker za to PTFE ni dober. Mislim da so kasneje zaradi tozbe morali zaceti prodajati teflon tudi tem proizvajalcem.
Opisan je pogovor z direktorjem prodaje QMIja, od kogar dobijo le diplomatske odgovore, da ni skodljiv za motorje, ... vse to na podlagi vecjih laboratorijev ipd., ki pa jih ne smejo imenovati.
Razlaga zakaj ta dodatek uporabljajo pri nascarju: ker je tam se kako pomembnih par dodatnih konjev... za vzdrzljivost masine na dolgi rok pa jim je vseeno.
Primerjava dveh Briggs&Straton motorjev. Najprej 20 ur delovanja, eden z aditivom, drug brez. Nato pa se delovanje obeh motorjev brez olja(!). Bolj obrabljen je bil menda tisti, v katerem je bil prej aditiv.
Uglavnem precej negativnih stvari, pozitivne so zelo redke.
Slika
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr dec 29, 2004 3:31 pm

Lisko: najboljše da samo tisto olje ulivaš v rezervar ostalo pa pusti tako kot je (brez aditivov) ;)

Če bi bilo vse to res, bi v motor zlil en QMI pa še en Motor-up za vsak slučaj, potem bi dal na cevi od goriva še ene par tistih magnetkov in potem bi ti avto pil kakšne 30-40% manj, moč pa se bi povečala za vsaj 15-20 km. :roll:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 30, 2004 7:18 am

ule je napisal/-a:Lisko: najboljše da samo tisto olje ulivaš v rezervar ostalo pa pusti tako kot je (brez aditivov) ;)

Če bi bilo vse to res, bi v motor zlil en QMI pa še en Motor-up za vsak slučaj, potem bi dal na cevi od goriva še ene par tistih magnetkov in potem bi ti avto pil kakšne 30-40% manj, moč pa se bi povečala za vsaj 15-20 km. :roll:


Sej to je tist kar me vedn sprav u dilemo...... če bi vse dodatke pa ne vem kaj še vse namontiru na avtek potem bi avtek ti gorivo nazaj dajal :D

Tist o onem članku pa se strinjam.... in pri formuli in pri ne vem čem še vse... jim je vseeno kaj bo z motorjem čez 1000km ker bo tko po 300km šel na generalko če ne kje celo na odpad.....men pa zanima kaj bo čez 50.000km..... to mi pa noben ne garantira...... avteka pa tud nimam od dans na jutr....

Tko da ja... jaz ostajam pri dodajanju olja na en tank nafte..... avtek se čist drugač pelje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Sr dec 08, 2004 8:30 am
Kraj: velenje

Napisal/-a sonči To jan 04, 2005 3:05 pm

tole je sicer zanimivo, pa čeprav mi dizel kuri 7,5l/100km se tole ne bom špilal. ker je le avto mal premlad za tako (2000 letnik).
vsekakor zanimiva varianta - sicer pa mislim,da ti verjetno nikamor ne potegne tale tvoj dizlaš? ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 04, 2005 9:57 pm

sonči je napisal/-a:tole je sicer zanimivo, pa čeprav mi dizel kuri 7,5l/100km se tole ne bom špilal. ker je le avto mal premlad za tako (2000 letnik).
vsekakor zanimiva varianta - sicer pa mislim,da ti verjetno nikamor ne potegne tale tvoj dizlaš? ;)


Če maš mene tle u mislih..... podatki so 1.6 N/A dizl 55 konjev.....
do 100 rabi približn 15 sekund ( primerljiv z golfom5 SDI-jem.... pa še par avtov se najde) končna 150.....
Za moje pojme in mojo vožnjo krepko zadost :)

Poraba pa zdej po novem zakonu.... spet 5.5 logično..... če je treba prehitevat kjer se le da in kjer je to možno.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jan 04, 2005 10:37 pm

Meni pije ko v8 motorcek :lol: :lol:
jebga se pa dere skor tak :DDD
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye To feb 08, 2005 10:34 pm

hmm zanimivo lisko!
Kaj to olje: imilet1 -600 sit dobiš na črpalki?

Kaj najprej napolniš poln tank in pol dodaš olje al obraten?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 08, 2005 10:54 pm

Golden eye je napisal/-a:hmm zanimivo lisko!
Kaj to olje: imilet1 -600 sit dobiš na črpalki?

Kaj najprej napolniš poln tank in pol dodaš olje al obraten?


Jap 600 sit pride..... Tankam pa kak pride.... al prej al poznej.... al pa med samim tankanjem......
Sicer pa zdej poraba spet leze proti 5..... pač novi zakon jebat ga 4.9 po zadnjem tanku.
Drugač pa za odtenek bolj kadi..... ker je pač še olje poleg.Se pa motor dost lažje zavrti.... pač olje ki je namenjeno mazanju pod obremenitvijo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov