Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zdralaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jan 30, 2005 6:41 pm

avtomatski menjalnik

Napisal/-a zdralaj Ne jan 30, 2005 7:16 pm

na vozilu passat let. 98 menjalnik DMX mi pri menjanju iz 2 v 3 predstavo najprej mal ustavi nato naglo " cukne " .

je možno okvara na kerem od senzorjev ?

je možna okvara v plošči ki so kuglice notri

ali sinhron

ali računalnik
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 30, 2005 8:47 pm

dokaj zaj**** uprasanje :>

to mors kksnga mehanika rufnt k ma take menjalnike v mezincu.

js ugibam da bi znou bit kksn senzor, mogoce slab kontakt al pa kj, sam to so sam ugibanja :D

velik srece pr resevanju tega problema.
 
Uporabniški avatar
amater
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Če nov 25, 2004 2:23 pm

Napisal/-a amater Ne jan 30, 2005 9:00 pm

Ko boš zvedu za kakšnega stručkota povej
ker bi ga tud sam rabu.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
Moja debata.
vsak avto je dober, le če je izdelan na Švedskem
SlikaSlika
 
pasatko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 27, 2003 12:50 pm

Napisal/-a pasatko Pe feb 11, 2005 10:56 am

Kako to misliš mal ustavi?
A je tako, kot da bi recimo pri ročnem sklopko malo predolgo držal, pol pa nenadoma spustil?
Pa si ta pojav opazil samo v tej menjavi?
Ali temperatura olja kaj vpliva na pojav?
Koliko imaš prevoženih km?
Ali si že kdaj menjal olje in filter?

Imaš kar se notranjosti tiče povsem identičen menjalnik kot moj v pasatu l.95, katerega sem pred 2 leti odprl in porihtal.
Simptomi so bili podobni le da v 1 prestavi in samo ob hladnem olju.
Ti imaš pa motor sicer vzdolžno (najbrž TDI 110, ne?), ampak kot pravim, kar se sklopk, ATF pumpe in konverterja tiče sta skoraj enaka.

Vzrokov je lahko več, jaz stavim na kak delno zamašen kanal ali ventil v plošči z magnetnimi ventili.
Če pa je kmjev veliko, potem je možen tudi slab bat v eni od sklopk.

Če cukanje ob vklopu ni prehudo, potem bi jaz najprej probal z menjavo olja IN filtra (karter se vzame dol).
Ko kupuješ olje ne jemlji originalnega, ker te bojo s ceno vrgli na rit! (pol litra 4k)
Vzemi ARAL ATF 22, jaz ga dobim po 1,8k/liter, rabiš okrog 4 litre.
Filter boš moral kupit original, kataloška za DMX je 01M 325 429, cena bi morala bit okrog 6k. Načeloma bi moral menjati tudi tesnilo karterja.
Za začetek ga samo lepo očisti, pa vijakov (4 kosi, ključ 10) ne priteguj preveč!
Ko daješ filter na svoje mesto glej da lepo nasede in da se tesnilo ne zvije(malo namaži).
Pa ko boš olje zlival ven, ga prestreži v manjšo posodo, in potem precedi ali kako drugače preglej če so notri slučajno kaki večji delci (kar pomeni načeloma menjalnik odpret) in izmeri koliko si ga dobil ven, da boš vedel če ga je bilo premalo in koliko.
Kompleten karter temeljito sčisti, na dnu je podolgovata magnetna ploščica, preglej kaj se je tam nabralo, temeljito spucaj.
Plošče z ventili se zaenkrat ne dotikaj.

Aja, olje se spusti tako, da odšraufaš seveda inbus (mislim da 6) vijak karterja, pustiš da nekaj olja priteče, ko neha daš inbus notr in odšrafaš plastično cev, ki služi za ugotavljanje pravilnega nivoja olja. Ko to dobiš ven, se ulije še preostanek olja.

Ko zadevo sestaviš, naliješ čez dolivno odprtino kake 3 l olja not, potem zalaufaš mašino, avto dvigneš, daš v D in v R, nakar pustiš v N dokler se zadeva malo ne segreje (po navodilih naj bi bila temperatura ATFa ob meritvi 40stC. Če nimaš diagnostike (jaz sem uporabil VAG COM) potem pač po občutku, recimo ca 5 minut naj laufa. Odpreš vijak za izpust, počakaš da neha tečt olje ven(če sploh) in začneš z dolivanjem olja. Nalivaš dokler ne začne spet tečt olje ven. Takrat vijak zategneš in fertig.

Preostane ti samo še upanje, da se zadeva sama spuca in da ni recimo problem v batu(kar pa tudi ni neka tragika).

Če še kaj rabiš mi raje napiši tvoj mejl.

LP, Blaž.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe feb 11, 2005 11:16 am

A mogoče kdo ve koliko olja gre v menjalnik na passatu TDI tiptronic 130 konjev? Avto je letnik 2001.
TJUNING PA TO...
 
pasatko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 27, 2003 12:50 pm

Napisal/-a pasatko Pe feb 11, 2005 11:27 am

Nojfulung je se mi zdi da 9,0l.
Če ga spustiš samo iz karterja, ga boš rabu okrog 5 (kupi 6).
Pozor: Tiptronik ima drugačno olje kot zgoraj omenjeni.
Jaz se ti ne upam svetovat nobenga drugega kot original z kataloško:
G 052 162 A2 (za 1 liter flašo), cena bo najbrž okrog 5k po flaši.
Če ga že plačaš tolk, glej na datum izdelave (mora bit na vsaki flaši), nikakor naj ti ne uvalijo kako več kot 2 leti staro zalogo!!!
LP.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe feb 11, 2005 11:33 am

pasatko je napisal/-a:Nojfulung je se mi zdi da 9,0l.
Če ga spustiš samo iz karterja, ga boš rabu okrog 5 (kupi 6).
Pozor: Tiptronik ima drugačno olje kot zgoraj omenjeni.
Jaz se ti ne upam svetovat nobenga drugega kot original z kataloško:
G 052 162 A2 (za 1 liter flašo), cena bo najbrž okrog 5k po flaši.
Če ga že plačaš tolk, glej na datum izdelave (mora bit na vsaki flaši), nikakor naj ti ne uvalijo kako več kot 2 leti staro zalogo!!!
LP.


Sem jst tuit slišu da ga ma 9 litrov, to pa vem da mora bit original in da je drugačen od navadnega ATF-a. Sm gledu po avtodati pa imajo samo podatek za navadnega automatica. 1l za tiptronica pa stane 4000 sit na porscheju. Na avtu je biu menjan karter menjalnika pa ne vem koliko olja gre notr.

A mogoče veš katero olje se daje notr (firma), da bi ga probu nekje dobit v neoriginal pakungi.
TJUNING PA TO...
 
pasatko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 27, 2003 12:50 pm

Napisal/-a pasatko Pe feb 11, 2005 11:48 am

Sem ti napisal 6 l kupi, kar ostane je rezerva.
Pa če bi vedu kaj se daje not bi tud prej že napisal, res ne vem, jaz ne bi šel reskirat, ker je baje tipp še bolj občutljiv na olje kot navaden, pa še filtra ne moreš zamenjat. brez da menjalnik ven vzameš.
Če želiš na vsak način šparat pri olju(beri prodajaš avto), kupuj olje, ki je sintetično, z oznako 3 na koncu.
Vem da ga imata Elf in Total.
Imam znanca v ameriki, ki je dal delat kemično analizo tega ATFa in primerjat z enimi 3-mi znanimi firmami, pa noben ni bil enak.
Vzel je original.
Žal več ne vem...

Sta pa tippa dva, en je produkcija AISIN, en pa JATCO.

lp.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe feb 11, 2005 12:05 pm

pasatko je napisal/-a:Sem ti napisal 6 l kupi, kar ostane je rezerva.
Pa če bi vedu kaj se daje not bi tud prej že napisal, res ne vem, jaz ne bi šel reskirat, ker je baje tipp še bolj občutljiv na olje kot navaden, pa še filtra ne moreš zamenjat. brez da menjalnik ven vzameš.
Če želiš na vsak način šparat pri olju(beri prodajaš avto), kupuj olje, ki je sintetično, z oznako 3 na koncu.
Vem da ga imata Elf in Total.
Imam znanca v ameriki, ki je dal delat kemično analizo tega ATFa in primerjat z enimi 3-mi znanimi firmami, pa noben ni bil enak.
Vzel je original.
Žal več ne vem...

Sta pa tippa dva, en je produkcija AISIN, en pa JATCO.

lp.



OK TNX
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe feb 11, 2005 12:54 pm

evo kaj pise v avtodati.

Slika

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe feb 11, 2005 12:57 pm

PiLLLe je napisal/-a:evo kaj pise v avtodati.

Slika

LP PiLLLe



Vem, mam avtodato, sam to so zgleda podatki za navaden avtomatic. Tiptronic ma drugač!
TJUNING PA TO...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov