clovek ti mas najvec tezav z oljem v enem tednu, od vseh kar sem jih kdaj meu priloznost spoznat.
najbols je da zaprosis eno veliko kompanijo oja ce lahko z njimi sodelujes, ker tocn take rabjo ko si ti, da jim jasno postane kaj delajo narobe, da mas olje enkrat v filtru pol se enkrat ma brt v filtru, pol ga mas ze po glavi, nasledn topic dos odpru da je pa v prtlazniku pod rezervno gumo.
lej ti zdej razlozim vso doktrino olja v avtomobilskem motorju, pol pa ze nehi nabijat s tem oljem ker to je pa zdej pa res ze mal toomuch.
tema tega prispevka bo:
SLOGA MED OLJEM, DRZNIM IN AGREGATOM
olje ki ga ti natankas v luknjo z cepom na katerem pise OIL pa ----> gre mimo ventilov, in okoli cilindrov v karter, in tam se zbira, oz se druzi z sebi podobnimi molekulami, in mu je lepo. potem ko ti obrnes kljuc in zazenes avto, se pozene tudi pumpa ki je vgrajena v motor, in jo ponavadi vrti glavna gred motorja. ta pumpa je namenjena precrpavanju tega olja, po majhnih cevcicah, ki so napeljane do vseh gibajocih delov v motorju, med katerimi nastaja trenje. potem ko olje namaze dolocen del, spet zaradi sile gravitacije pade v karter, od koder ga cez cas spet potegne pumpa, in ga poslje se na en obhod motorja.
deli motorja kot so blok, glava, pokrov glave in podobno so med seboj v razstavljivi vezi. torej to pomen da se te dele da locit. tko ko ce sta zena in moz porocena in pol se recimo zarad ene tretje zenske locta, tko se glava pa blok locta zarad enga tretga mehanika, ki poseze v njuno intimno zvezo. umes med to zvezo je tud en umesni clen, ki dihta. pri masini je to dihtnga, pri zakonu med ljudmi, pa porocna pogodba.
te dihtnge so u bistvu varovalke, ki ne dovolijo ne prvemu ne drugemu clenu ki je v zvezi, da bi kje popustil.
ker med temi zvezami potekajo tud prej omenjene cevcice oz tuneli za olje, obstaja moznost da ta olje tudi kje popusti. ce olje spusca, to pomeni da je dihtnga oz tesnilo zanic, torej bo treba razstavljivo vezo razstavit z pomocjo mehanika, in tesnilo zamenjati z novim, ki stane v trgovini z avtodeli od 2000 sit do par sto tisoc sit. (prosm ne odprt teme pol kera trgovina ma za doloceno znamko dihtnge)
mozno je tudi da so se vijaki ki razstavljivo zvezo drzijo skupaj, zaradi vibracij ki jih povzroca motor, oz premikanje batov in vrtenje vstrajnika v njem odvili, in potrebujejo samo ponovno privitje.
mozno je pa tudi da mas pocen katerikoli od teh delov, in prihaja ojle iz karterja s pomocjo pumpe skozi razpoko na plan.
mozno je tudi da je motor ze zelo obrabljen, zato skozi oddusek piha ven prevec oljnih par, ki se ti v posodi filtra pretvarjajo spet nazaj v olje, od tam pa tecejo po motorju.
mozno je pa tud da si ti al pa en drug ta olje gor zliu iz kantice za olje.
to so zdj
VSE mozne varjante zakaj bi ti lahko puscal olje in zakaj bi meu mastno masino in notranjost posode za filter.
evo zdej ves vse o olju, tko da NE ODPIRI VEC TEM O OLJU !!!
js sm tle na tem forumu ze vec kot eno leto , pa zihr se nism tok tem odpru kot ti v enem mescu. a lahko prosm nehas smetit, pa isc po temah ki jih mas vec 100 strani !!
nazalost bos mogu fuuuul dolg iskat, da bos najdu kej koristnega, to pa prou zarad takih debilnih tem kot so tvoje, in ki jih odpiras kot po tekocem traku.
tko da dej, lepo te prosim uporabljej stvari tko kot jih je treba, ker je to tud v tvoje dobro. pac na forumu se ne odpira debilnih tem, v nevarne stroje se ne rine prstov.
forum ti nebo prstov potrgu ce bos neumen uporabnik, sam kksn stroj ti jih pa mimgrede, tko da dej v tvoje in nase dobro PREMISL MAL PREDN RINES.
aja pa obvezno predn sprasujes druge o svojih problemih, uporabi:
www.matkurja.com
www.najdi.si
www.google.com
www.yahoo.com
in pru tm napis naprimer "zakaj mi pusca olje v filtru za zrak" pa ko bos vse preisku in NE najdu, pol prid sm pa zacni iskat pri zadnji strani recimo sekcije okvare in popravila in se pomikaj do prve, ce se takrat ne najdes, potem izvoli odpreti temo, do takrat pa
POSTAJ V TEMAH DRUGIH ! ! !, ali pa sploh ne postaj. pa nocm bit nesramn, sam ti al se norca delas, pa si str 13let, al si mal retardiran, al pa js nevem. u glavnem glavo mas zato da razmisljas!!!!
obris olje, przgi in opazuj kje ga vn rine ce ga ne poglej spet nasledn dan in bos tocn vidu SAM kje ga rine, in vse, in to BREZ ONESNAZEVANJA FORUMA !
bodi ekolosko osvescen
hvala.
lep pozdrav.