Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe feb 11, 2005 9:18 am

zivijo je napisal/-a:turbina se mi odpre eno crtico pod 0.5 bara a je to kul


Original z 1.4 mašino naj bi se odpiral do polovice števca (0,5 bara), over boost pa gre na 0,75 bara. Uporabnik A3trbo4life ima pa notri en home made ventil not in se mu odpre skor na 1 bar. Z takim sem probu enkrat dragat pa ga nisem mogu z Puntem prehitet. Samo že čakam na novo sezono :twisted:

lp
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Pe feb 11, 2005 10:28 am

mitja a imas seriski punto gt?,seveda da ga nisi mogel prehitet ce pa ima ventil home made ...ampak uno je v osnovi lazji sam na koncni pa ga zmrzes......... :( js morm tud z njim enkrat dragat
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe feb 11, 2005 12:55 pm

fiat gt je napisal/-a:mitja a imas seriski punto gt?,seveda da ga nisi mogel prehitet ce pa ima ventil home made ...ampak uno je v osnovi lazji sam na koncni pa ga zmrzes......... :( js morm tud z njim enkrat dragat


Je serijski bil do predvčerajšnem, sedaj pa ima izpuh (zadnji lonc) od DeVita. Kok se pozna NE VEM, je pa res da bolj šumi, piha, whatever.

lp
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Pe feb 11, 2005 1:06 pm

Mitja GT:sej je prav da si dal devito-ta ,sam nic od tega nebos rabil..ti sam kontaktiraj
tipa Punto gt,oziroma je opisal na fiat forumu kak se kaj naredi tko da zvecas pritisk overbosta in da ne traja sekundo ,dve ampak use tja do 5500 obr/min. vazno (da se ne zjebe) je to da po teh obratih pade na konstantno 0.9bar.............regulirat pa mors to v
4 brzini nekje...... :)
 
Uporabniški avatar
pocketrocket
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr dec 15, 2004 2:57 pm

Napisal/-a pocketrocket Pe feb 11, 2005 3:08 pm

zivijo je napisal/-a:a turbino se da odpret kej al je to ful velika predelava

a ni da mors dajat racing olje not a je ta full sintetika cist dost dobr


ena od varijant, ni nujno da je najboljša, če ve kdo kako drugo naj prosm pove

"palčko" z wastegate ventila malce skrajšaš, oz najboljše da si nanjo zavariš šrauf, da lahko štimaš dolžino, kot kaže slika

Slika
 
damy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr jan 26, 2005 9:47 pm

Napisal/-a damy Pe feb 11, 2005 7:47 pm

lahko je tudi z okvarjenim motorjem. pa čim bližje ptuja,če je možno. pride pa tudi r5 turbo v poštev
 
zivijo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So jun 19, 2004 10:59 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a zivijo Po feb 14, 2005 10:40 pm

super98:preber pm za turbino

djte vi men povedat zakaj mam jst pritisk olja samo na 2 bara najvec se mi dvigne do 2.5 en mehanik mi je reku da to ni vredu pa me zanima vase mnenje in kaj je lahko narobe z masino da ima toliko mal pritiska in kasne so lahko posledice
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po feb 14, 2005 10:56 pm

Razlicne masine majo razlinc pritisk olja.
ZA tvojo nevem kok bi morala met bom pa probu poiskat.
Razlog za premejhn pritisk tici v pumpi. Mozno je da je znucana al pa malce pusca

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po feb 14, 2005 11:02 pm

mora imeti (tvoj turbak) od 3.4 do 3.9 bara pritiska. Mogoče ni bila točna merilna naprava...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 15, 2005 2:00 am

PiLLLe je napisal/-a:Razlicne masine majo razlinc pritisk olja.
ZA tvojo nevem kok bi morala met bom pa probu poiskat.
Razlog za premejhn pritisk tici v pumpi. Mozno je da je znucana al pa malce pusca

LP PiLLLe


Da te še malce dopolnim.... ni mus ta je razlog u pumpi..... lahk je u ojničnih ležajih.... mel kolega podoben probelm na GSI-ju
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zivijo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So jun 19, 2004 10:59 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a zivijo To feb 15, 2005 8:50 am

mozno da mi res mal pusca k k ga gonm spusti avto 3 kaplce olja sam sm mislu da spusti tm pr karterju k mam tesnilo mal prepareno sej grem dans do enga mehanika k baje obvlada turbace
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov