Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Blok motorja

Napisal/-a monster_d Ne feb 13, 2005 12:21 pm

toti teden grem po rabljen blok. tak da me zanima ali treba cilindre dat brusit pa kupit batne obrocke za prvo brusenje ali ne???
Na kaj treba se pazit pri nakupu, razn da bi bil notr porisan oz pocen?
Sem slisal da ce je so cilindri brez risov da je ok pa kr navadne obrocke nabavim.

kaj pa ce je blok navznotr mal od rje? skodi kaj al ne.
Skratka prosim za odgovore. :oops:
lp
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne feb 13, 2005 12:26 pm

Odvisno, ce se samo rjavo pobarva potem ni panike glede rje. Lahko pa je veliko huje.
Kako je z brusenjem in ostalo. Ker je blok star, niti neves kako je bil avto vozen itd, je cisto mozno da so valji ovalni in ne okrogli. Tako je pri meni, po dolzini (ce se tako izrazim) je valj 0'1mm vecji, po sirini pa 0.1mm manjsi. Obraba valja pa po 14ih letih pri mojem bloku ni omembe vredna. Ker pa so valji ovalni, gre na brusenje => novi vecji bati. Sicer, kolko se to splaca in kaj bom mel od tega je vprasanje. Samo pac hocem da je vse tako kot mora bit.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne feb 13, 2005 12:28 pm

glede cilindrov je tko da je najboljš da daš pol blok nekomu ki ima napravo za honanje pa bo potem lahko videl-izmeril kako in kaj je.

glede bloka da je od znotraj rjav..pač nekateri bloki bolj drugi spet manj rjavijo tko da nimaš kaj (npr pri R5,cliotu veš da zelo radi rjavijo)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne feb 13, 2005 12:33 pm

nenemislim rje kot te ko nastaja notr, bolj me zanima kak je ce je blok ze en cas razdrt
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne feb 13, 2005 12:35 pm

eXtreme je napisal/-a:Odvisno, ce se samo rjavo pobarva potem ni panike glede rje. Lahko pa je veliko huje.
Kako je z brusenjem in ostalo. Ker je blok star, niti neves kako je bil avto vozen itd, je cisto mozno da so valji ovalni in ne okrogli. Tako je pri meni, po dolzini (ce se tako izrazim) je valj 0'1mm vecji, po sirini pa 0.1mm manjsi. Obraba valja pa po 14ih letih pri mojem bloku ni omembe vredna. Ker pa so valji ovalni, gre na brusenje => novi vecji bati. Sicer, kolko se to splaca in kaj bom mel od tega je vprasanje. Samo pac hocem da je vse tako kot mora bit.


To se ti bo kubatura povečala mar ne? - Lahko stock ecu / pumpa za benz in vse ostalo brez problema kompenzira?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne feb 13, 2005 12:38 pm

INFINITI je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Odvisno, ce se samo rjavo pobarva potem ni panike glede rje. Lahko pa je veliko huje.
Kako je z brusenjem in ostalo. Ker je blok star, niti neves kako je bil avto vozen itd, je cisto mozno da so valji ovalni in ne okrogli. Tako je pri meni, po dolzini (ce se tako izrazim) je valj 0'1mm vecji, po sirini pa 0.1mm manjsi. Obraba valja pa po 14ih letih pri mojem bloku ni omembe vredna. Ker pa so valji ovalni, gre na brusenje => novi vecji bati. Sicer, kolko se to splaca in kaj bom mel od tega je vprasanje. Samo pac hocem da je vse tako kot mora bit.


To se ti bo kubatura povečala mar ne? - Lahko stock ecu / pumpa za benz in vse ostalo brez problema kompenzira?


ej meni tudi ni jasno zakaj bi dal vecje bate, sej pa se dobijo batni obrocki za prvo, drugo itd... brusenje.
RAzn ce gre zgolj zaradi tuninga
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne feb 13, 2005 12:52 pm

monster_d je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Odvisno, ce se samo rjavo pobarva potem ni panike glede rje. Lahko pa je veliko huje.
Kako je z brusenjem in ostalo. Ker je blok star, niti neves kako je bil avto vozen itd, je cisto mozno da so valji ovalni in ne okrogli. Tako je pri meni, po dolzini (ce se tako izrazim) je valj 0'1mm vecji, po sirini pa 0.1mm manjsi. Obraba valja pa po 14ih letih pri mojem bloku ni omembe vredna. Ker pa so valji ovalni, gre na brusenje => novi vecji bati. Sicer, kolko se to splaca in kaj bom mel od tega je vprasanje. Samo pac hocem da je vse tako kot mora bit.


To se ti bo kubatura povečala mar ne? - Lahko stock ecu / pumpa za benz in vse ostalo brez problema kompenzira?


ej meni tudi ni jasno zakaj bi dal vecje bate, sej pa se dobijo batni obrocki za prvo, drugo itd... brusenje.
RAzn ce gre zgolj zaradi tuninga


No, saj to je to ubistvu, za 1. ali 2. brusenje... Bati bodo vecji za 0,5mm
Toleranca, račnost med batom in veljem, ki se meri kak centimeter od dna plasca bata, znasa za original bate do najvec 0.1mm.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po feb 14, 2005 4:13 pm

torej bi najboljse blo da bi blok oz cilindre dal podrejat, ker vrjetno niso cisto okrogli, pa kupit batne obrocke za prvo brusenje.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To feb 15, 2005 8:43 am

monster_d je napisal/-a:torej bi najboljse blo da bi blok oz cilindre dal podrejat, ker vrjetno niso cisto okrogli, pa kupit batne obrocke za prvo brusenje.


pa ne pozabt kupit BATE
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 15, 2005 2:12 pm

Monster in bati in obročki (komplet ) za naknadno brušenje se dobijo.... Sicer hudo pocen ni ampak pol je dobesedno motor nov. Poglej pa malo kak je s temi bati... za mojga se baje najbolj splača kupit kr bate in obročke za tretjo brušenje..... cenej so pa lažje se jih dobi.
Za tiste ki pa mislite da je tole tuning..... kubatura se mogoče poveča za par ccm kar pa ni ne vem kok ornk..... tko ostalo še prenese. Motor pač lepše teče ker je na novo skupi sestavljen ne pa zato ker bi mel večjo kubaturo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To feb 15, 2005 2:38 pm

monster_d je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Odvisno, ce se samo rjavo pobarva potem ni panike glede rje. Lahko pa je veliko huje.
Kako je z brusenjem in ostalo. Ker je blok star, niti neves kako je bil avto vozen itd, je cisto mozno da so valji ovalni in ne okrogli. Tako je pri meni, po dolzini (ce se tako izrazim) je valj 0'1mm vecji, po sirini pa 0.1mm manjsi. Obraba valja pa po 14ih letih pri mojem bloku ni omembe vredna. Ker pa so valji ovalni, gre na brusenje => novi vecji bati. Sicer, kolko se to splaca in kaj bom mel od tega je vprasanje. Samo pac hocem da je vse tako kot mora bit.


To se ti bo kubatura povečala mar ne? - Lahko stock ecu / pumpa za benz in vse ostalo brez problema kompenzira?


ej meni tudi ni jasno zakaj bi dal vecje bate, sej pa se dobijo batni obrocki za prvo, drugo itd... brusenje.
RAzn ce gre zgolj zaradi tuninga


Obročki za prvo brušenje grejo na bate za prvo brušenje itd. Torej, če boš brusil boš rabil druge bate in obročke.

Jaz bi najprej premeril blok in dal kakemu strokovnjaku pregledat površino. Potem pa naj oni povejo ali se splača brusiti na oversized velikost ali je uredu če samo pohonaš blok in daš not iste bate.
Je pa tut odvisno kaj pričakuješ od avtomobila. Lahko nardiš tko da bo vse novo in bo delalo še naslednjih 200kkm ampak bo drago. Lahko pa za silo skup spraviš mašino in boš po 10, 20k spet šraufal.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 15, 2005 2:56 pm

huh...
batov nemislim menjavat :!: glede financnih razlogov pa se to da so na avtu se v dobrem stanju. ma avto 130k kilometrov.
Torej se nedobijo samo batni obrocki malenkost vecji.
pol treba dat bate in pa batne obrocke druge...
majke.
TEsnilo ostane pa isto cetudi das zadevo za prvo oz drugo brusenje?
Aja avto pa se dela do 50k kilometrov, bo cist dovolj ce bo tak dolgo laufal :D

Skratka blok me ze caka, jutri grem ponj.
lp
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To feb 15, 2005 4:34 pm

ti bom dal en pretiran primer:

original blok je 5 cm, pobrusiš ga na 6... ne moreš več pustiti bate 5 cm, ampak moraš dati 6cm...

isto je z obročki, ne grejo 6 cm obročki v 5 cm valj.
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme To feb 15, 2005 7:18 pm

Nimam izkusenj, kako in kaj bi bilo ce bi dal v pobrusen blok prvotne bate. Premer se namrec spremeni samo za cc 0.25 - 0.5mm.
Niti nimam izkusenj kaksna bi bila razlika med rahlo ovalnimi in okroglimi valji. Jaz bom vseeno dal brusit... ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 16, 2005 10:29 pm

ok... zadeva taka da sem danes dobil blok motorja, zgleda kr ok, edino cilindri so malo zarjaveti, sam ni tak hudo, zgleda da nimajo risov.
Bomo vidli ce bo treba podrejat zadevo...
lp
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr feb 16, 2005 10:35 pm

Ce se ne motim, se matras z Unotovim turbo motorjem. V Salomoncu bo jutri naprodaj en razbit Uno turbo, letnik 93, cel za 80.000 SIT. Mogoce bi ti pa kaj iz njega prislo prav ;)

Se tel. lastnika: 041/258-437

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov