Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

problem z brisalci

Napisal/-a Damjan19 To feb 22, 2005 2:33 pm

zadeva je naslednja, na 5ki sem prejle kidu sneg pa še avto sm mogu premaknat kr mi ga brihta od hišnika vsak dan znova zasuje:? pa... pač po nesreči sem premaknu stikalo za brisalce in itak niso mogl premaknat snega, in potem ko jz sneg dol dam...stojijo pr mir, ne vračajo se v začetno pozicijo kot so se prej...ampak to bom že prebavu..problem je da mi zej brisalc na voznikovi strani...no...ne zagrabi, kot da bi se neki zobci al karkol znucal...brisalc lahk kr tak vrtiš okol osi...kdo ve kaj morm nardit, oziroma kak to zgleda, da vem kaj kupit oz iskat

srednja žalost :x
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 22, 2005 2:39 pm

Pod ono plastiko na brisalcu maš šravf na katerga paše mislim da 10 kluč. Vzam dol pa preglej kaj se je zgodlo. Če je pobralo zobce pol al nekak improviziraš..... ali pa na odpad po drugi del. Mogoč morš sam te vijake mal bolj pritegnit. Je pa verjetn to razlog da se ti brisalci ne vračajo u začetno lego..... ker je prestavlo oba po tistih zobcih.
Maš še tko srečo..... men je enkrat motorček skurlo..... verjetn je bil že bolj bogi in prej ko je varovalko odpihnilo je šel motorček rakom žvižgat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To feb 22, 2005 2:42 pm

dej mi razloži lisko...a pač dvignem brisalc, dam dol tisto fedro, pa lahk pol tisto plastiko dol dobim a ne?itak morm novo kupt kr jz brihta sm jo tk uniču :twisted:
samo postopek rabim, do petka ko grem domu že lahk kje v lj dobim rezervne dele...
pa tud , če kdo to ma pa je iz lj se nej kr oglasi pa mi pršpara kakega jurja na telefonu, ko še razložt ne bom znal
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 22, 2005 2:46 pm

Ne rabiš tiste fedre dol dajat. Lepo ko so brisalci na šipi poglej tam kjer brisalc pride pritrjen. Tam prek je neka plastika.... tisto plastiko nekak dvign in spodi maš šravf. Pol pa ko so brisalci še na šipi lepo odvij tisto matico. Pol boš pa tko vidu kak dalje.... ne se bat sej te ne bo ugriznilo zjebat pa tud nimaš kaj.Pol boš pa tko vidu kak in kaj dalje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To feb 22, 2005 3:19 pm

lisko...pozabu sem se ti zahvalit že prej, pa še zej se ti morm, kr se mi res ni nč zgodil, sicer sem se mal ustrašu ob pogledu na vse skup, ko maš po rokah sam opilke :P ampak do doma bo zdržal,sm mal bol zategnu pa je,škoda da sm plastiko že prej zlomu... :cry:
je pa problem še vedn isti z tem da ko so brisalci npr. na sredini pa izklopiš ostanejo tam, pa ne grejo do konca dol, na orginalno pozicijo,še tist ko enkrat pobriše morm držat...se komu kej sanja???
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc To feb 22, 2005 3:24 pm

enako se je men nardil ko sem mel se 5ko, lansko leto sem sneg pobrisal in konec!! moras drzat stikalo da sploh pride v prvotno lego??!! jest tega pol sploh popravlal nisem, ampak mislm da je motorcek sel v pm!! vsaj tako je zgledal pr men, sam jest se pol nisem niti trudu novga iskat!! pejt na avtoodpad pa poisc kaksen motorcek in ga zamenjej!!

PS: tistga fedra pri brisalcih pa ne dol dajat, ker ga nazaj ne bos dobu ;)
 
GM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po jan 31, 2005 10:35 am

Napisal/-a GM To feb 22, 2005 3:38 pm

Za vračanje v osnovno pozicijo ma drugo varovalko. Mal poglej, pomoje je samo varovalka skurjena.
 
GM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po jan 31, 2005 10:35 am

Napisal/-a GM To feb 22, 2005 3:41 pm

vesolc je napisal/-a:tistga fedra pri brisalcih pa ne dol dajat, ker ga nazaj ne bos dobu ;)


Iz lastnih izkušenj? :D
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc To feb 22, 2005 3:46 pm

GM je napisal/-a:
vesolc je napisal/-a:tistga fedra pri brisalcih pa ne dol dajat, ker ga nazaj ne bos dobu ;)


Iz lastnih izkušenj? :D


ja...zal :P :P :P
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To feb 22, 2005 6:04 pm

GM...[quote]Za vračanje v osnovno pozicijo ma drugo varovalko. Mal poglej, pomoje je samo varovalka skurjena.[/quote]

pogledam pa pod armaturko?
hvala vam!!!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To feb 22, 2005 10:41 pm

ojoj...neuspel poskus citiranja... ;) ;) kako zej,pod armaturko pogledam, tam ko so vse varovalke, al je ta neki posebnega pa kje drugje, varovalka ko jo GM omenja namreč(ne bom poskušu več citirat :oops: )
Hvala
 
GM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po jan 31, 2005 10:35 am

Napisal/-a GM To feb 22, 2005 11:08 pm

Damjan19 je napisal/-a:ojoj...neuspel poskus citiranja... ;) ;) kako zej,pod armaturko pogledam, tam ko so vse varovalke, al je ta neki posebnega pa kje drugje, varovalka ko jo GM omenja namreč(ne bom poskušu več citirat :oops: )
Hvala


Ja, pod armaturko na desni strani, tam kot vse druge mislim pa da je 16A nekje na sredini.
Če maš navodila za uporabo maš točn narisan kje se nahaja.
Žal več kot tok ti ne morm pomagat k nimam več petke.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr feb 23, 2005 3:56 am

Sej petka ma na varovalkah narisano kera varovalka je za kaj..... kak že pravjo..... petka je bolj ženski avto ( to so men na žihtu zajebaval :P ) In kok se na hitr spomnim posebej varovalke nima ( ne me za besedo držat ker mam vse varovalke 30A not :P )
Je pa ena druga fora ki se je men že tud zgodla ( na isto foro) Pač sem vedna prelen da bi spucu prednjo šipo..... pač vedn po brisalcih. No u prvem primeru mi je skurlo motorček....
U drugem primeru je pa nardilo isto foro kot jo ti opisuješ. Brisalci se niso vračali u prvotno lego.
In v čem je fora? Da vas mal tehnično podkujem ( k se mi lih da :P) Motorček ma not en kontakt, ki se sklene kak se motor ( brisalci) premaknejo iz prvotne lega.In ta kontakt ostane sklenjen vse dokler brisalci niso spet u prvotni legi. Nekak po kmečko lahk rečemo da motor sam sebe uklop in se drži pri "življenju" dokler ne pride nazaj na staro mesto ( brisalci u izhodiščni legi) in potem se razklene in motor ugasne ( to se prakticira pri petki vedn ko pritisneš ročico za brisalce navzgor... kao sam en intervall) Tud če rečmo vzameš kontakt sred delovnega procesa brisalcev.. se le ti ustavijo ampak ko ključ obrneš do konca v off lego, grejo sami nazaj u prvotni položaj. No in ta kontakt je sam za vračanje brisalcev u prvotno lego.... ne glede na to kaj se dogaja s stikalom brisalcev. Ma svoj tokokrog (tko da je čist možn da ma svojo varovalko ampak sej pravm nisem ziher ker avtoelektrika..... ne bi o tem :P )

No in kaj se zgodi u primeru ko brisalci hočejo pobrisat vendar zarad določenih razlogov ne morjo?
Stikalo za brisalce mamo res lahk izklopljeno, ampak prek tega drugega tokokroga pa še vseen teče tok ki poganja motorček. Dobimo dve možnosti:
Ali crkne motorček... brisalci sploh ne delajo več tudi ko nardimo pogoje za normalno brisanje,
Ali pa crkne tale drugi tokokrog katerga sem zgoraj opisal.
V vsakem primeru je možn da je šla varovalka...... vendar če so vse varovalke cele.... brisalci delajo normaln ampak se ne vračajo u prvotno lego, potem je možn vzrok sam na tem pomožnem tokokrogu ki skrbi za vračanje brisalcev u prvotno lego.
Vzrok pa nasledn:
To da ma motorček svoj kontakt kater "tipa" u kateri legi je smo že predelal. Torej nekje u tem grmu tiči zajec. In točno to se zgodi..... motor se hoče vrtet ampak se ne more posledično potegne ogromen tok ( motor pi zagonu rabi največ moči ker more vse skupi pognat) in ker potegne ogromen tok, te kontakte na tem "tipalo" dobesedno skuri ( zašmelca) kontakti več ne prevajajo, rezultat tega je da se motor več sam ne vrača u prvotno lego.
Rešitev vsega tega pa je da motor razdereš in ščistiš te kontakte.Pač mal jih potegneš s šmirklom in pošpricaš z WD 40 in stvar preizkušeno deluje.
Nahajo pa se za mehanizmom kater poganja brisalce, skriti pod eno črno plastiko ( po večin lahk je tud bela :P )

Jao sem se razpisu...... mah dej čas je za spanje :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr feb 23, 2005 11:02 am

na kratko...je posebi varovalka not...prav za vračanje v začetno pozicijo, zamenju sem jo...vse kul...
če bi motorček šel razdirat bi blo mnde še slabše... :P :P
hvala vsem!!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr feb 23, 2005 4:41 pm

no, men pa na laguni (po kleparskem popravilu :evil: ) brisalci ful počasi delajo, sam niso bli sploh odviti (menda). kaj bi lahko blo to?!?!? pa tut v začetno lego se ne vrnejo, če sam na hitro pobrišem.... :roll:
Slika
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Sr feb 23, 2005 4:55 pm

no ne paše glih sem, sam nej bo to kot opozorilo. Ko se pripeljete dam, izkolpite brisalce, jest sem dva dni nazaj hotu avto sam pržgat da se bo mal staju pa sem se tko na pol not usedu pa dam kontakt pa sem mu ves sneg na nogah pa za dve lopate v avtu. :? :oops:
 
GM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Po jan 31, 2005 10:35 am

Napisal/-a GM Sr feb 23, 2005 8:21 pm

lisko je napisal/-a:Sej petka ma na varovalkah narisano kera varovalka je za kaj..... kak že pravjo..... petka je bolj ženski avto ( to so men na žihtu zajebaval :P ) In kok se na hitr spomnim posebej varovalke nima ( ne me za besedo držat ker mam vse varovalke 30A not :P )
Je pa ena druga fora ki se je men že tud zgodla ( na isto foro) Pač sem vedna prelen da bi spucu prednjo šipo..... pač vedn po brisalcih. No u prvem primeru mi je skurlo motorček....
U drugem primeru je pa nardilo isto foro kot jo ti opisuješ. Brisalci se niso vračali u prvotno lego.
In v čem je fora? Da vas mal tehnično podkujem ( k se mi lih da :P) Motorček ma not en kontakt, ki se sklene kak se motor ( brisalci) premaknejo iz prvotne lega.In ta kontakt ostane sklenjen vse dokler brisalci niso spet u prvotni legi. Nekak po kmečko lahk rečemo da motor sam sebe uklop in se drži pri "življenju" dokler ne pride nazaj na staro mesto ( brisalci u izhodiščni legi) in potem se razklene in motor ugasne ( to se prakticira pri petki vedn ko pritisneš ročico za brisalce navzgor... kao sam en intervall) Tud če rečmo vzameš kontakt sred delovnega procesa brisalcev.. se le ti ustavijo ampak ko ključ obrneš do konca v off lego, grejo sami nazaj u prvotni položaj. No in ta kontakt je sam za vračanje brisalcev u prvotno lego.... ne glede na to kaj se dogaja s stikalom brisalcev. Ma svoj tokokrog (tko da je čist možn da ma svojo varovalko ampak sej pravm nisem ziher ker avtoelektrika..... ne bi o tem :P )

No in kaj se zgodi u primeru ko brisalci hočejo pobrisat vendar zarad določenih razlogov ne morjo?
Stikalo za brisalce mamo res lahk izklopljeno, ampak prek tega drugega tokokroga pa še vseen teče tok ki poganja motorček. Dobimo dve možnosti:
Ali crkne motorček... brisalci sploh ne delajo več tudi ko nardimo pogoje za normalno brisanje,
Ali pa crkne tale drugi tokokrog katerga sem zgoraj opisal.
V vsakem primeru je možn da je šla varovalka...... vendar če so vse varovalke cele.... brisalci delajo normaln ampak se ne vračajo u prvotno lego, potem je možn vzrok sam na tem pomožnem tokokrogu ki skrbi za vračanje brisalcev u prvotno lego.
Vzrok pa nasledn:
To da ma motorček svoj kontakt kater "tipa" u kateri legi je smo že predelal. Torej nekje u tem grmu tiči zajec. In točno to se zgodi..... motor se hoče vrtet ampak se ne more posledično potegne ogromen tok ( motor pi zagonu rabi največ moči ker more vse skupi pognat) in ker potegne ogromen tok, te kontakte na tem "tipalo" dobesedno skuri ( zašmelca) kontakti več ne prevajajo, rezultat tega je da se motor več sam ne vrača u prvotno lego.
Rešitev vsega tega pa je da motor razdereš in ščistiš te kontakte.Pač mal jih potegneš s šmirklom in pošpricaš z WD 40 in stvar preizkušeno deluje.
Nahajo pa se za mehanizmom kater poganja brisalce, skriti pod eno črno plastiko ( po večin lahk je tud bela :P )

Jao sem se razpisu...... mah dej čas je za spanje :D



Z vsem se strinjam.
Drgač je pa tko: če maš 30A varovalko ti skuri motorček :jao: , če maš pa 16A ti pa sam varovalko skur. Zato so tud namenene ane
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Pe feb 25, 2005 12:52 pm

ej lisko jst bom pa generalko delu na cliotu 1.8 16V
a mi razložiš kako to gre :lol: :lol: :lol:
My soul almost complete ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov