Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
surfer13a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne jan 16, 2005 9:38 pm

tresenje motorja (diesel)

Napisal/-a surfer13a Po jan 17, 2005 7:16 pm

Imam MB Vito (110D), letnik 97 z cca. 250 000 km. Pod nizkimi obrati oz. standgasu motor povzroca precej vibracij, ki se delno prenasajo tudi na avto, pri visjih obratih pa stvar ni vec tako moteca.

Kaj je lahko vzrok in kaj storiti?

LP, Miha.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 17, 2005 7:18 pm

če ima motor enakomeren tek (da se ne zaganja) je lahko vzrok v kakšnem nosilcu od motorja,sam če bi bilo to bi to najbolj občutil pri hitrejšem speljevanju.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
surfer13a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne jan 16, 2005 9:38 pm

Napisal/-a surfer13a Po jan 17, 2005 7:31 pm

Motor ima enakomeren tek, dvomim pa da je nosilec, ker so le te preverili na servisu. Verjetno pa, ce bi bil problem v nosilcu, bi se to kvecemu poznalo kot vecje prenasanje tresljajev na karoserijo. Se motim?
 
surfer13a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne jan 16, 2005 9:38 pm

Napisal/-a surfer13a Sr jan 19, 2005 7:26 pm

Se kaksne ideje?
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jan 19, 2005 8:15 pm

preveri šobe vbrizga, delovanje bosch črpalke, naftni filter, ......
Slika
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Sr jan 19, 2005 8:59 pm

Pa ventil za prosti tek poglej.
 
surfer13a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne jan 16, 2005 9:38 pm

Napisal/-a surfer13a Sr mar 02, 2005 11:57 pm

Problem je koncno rešen! Menjan je bil jermen in vsi ležaji na koleščkih, po katerih teče jermen. Ti ležaji so bili ze v zelo slabem stanju. Bil je obnovljen tudi alternator. Baje tudi ze toliko obrabljen, da cudno da ni razpadel.?! Nastavljen pa je bil se prosti tek, ki je bil prej prenizkih 400 rpm, zdaj 600 rpm.

Motor zdej tece gladko in precej tisje.

Se pravi problem je bil najverjetneje v prevelikem trenju ležajev koleščkov in alternatorja in PRENIZKIH OBRATIH motorja v prostem teku.
(Ležaji so obrabljeni do take mere, da ko z roko zavrtim lezaj, se le ta zaustavi v eni sekundi, moral pa bi se gladko vrteti se vsaj 15 sekund.)

Upam, da bo moja izkusnja komu pomagala pri podobnem problemu.

LP, Miha.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov