Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Re: zavore... problem

Napisal/-a Voith So mar 05, 2005 11:47 am

AndrejD je napisal/-a:Zavorno olje se menja na 2 leti
Jaz bi 1 to poskusil.


:lol:

lej zavorno olje ma fizikalne lastnosti iste, tud ce je se tok str, edina razlika je to da se nasiti z vlago oz vodo in zarad tega se mu meja vrelisca zniza na okol 160c novo zavorno olje pa po spominu zavre pri okol 350c to je vsa razlika med novim in starim oljem. bremze NE MOREJO delovati slabse ker bi bilo olje staro. lahko samo prej zacne kuhat zavorna tekocina, kar je pa itak v osebnem avtu prej redkost kot pravilo, pa tud ce mas str olje not, dvomim da tok brutalno bremzas da bi se ti olje segreu na 160c +.
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK So mar 05, 2005 11:53 am

Ce se hoces prepricati da ti dela servo ojacitev za bremze, odklopi cev dol iz "bobna" ko se dela not vakum. Vzgi avto in daj prst gor da bos videl kak ti zrak vlece. Ce se ti bo prst fajn gor prijel na cev je servo za bremze ok. Pri meni je bilo tak da ko sem stopil v avto zjutraj sem mel pedal tak trdi da ga niti za 1mm nisem moral not stisniti. Ko sem pa avto zalaufal pa je cez 1min postal kolko tolko mehki... Bremzo pa sem moral tak hudo prtisniti da je bilo kaj efekta da sem skoraj rodil zraven :roll:


Lp MacK
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 05, 2005 1:16 pm

Voith je napisal/-a:sigurn je neki narobe s podtlakom. sploh ce mas ploscice pa diske nove.


probi narest ful vecji podtlak tko da se used v avto pa nabi gas na ene 3000rpm, pri tem nej ti pa en zadusi masino, stem da z roko pokrije sesalno lukno. in k crkne takoj bremzo pohod, ce bo mehka tko kot bi mogla bit, pol ti nekje izi pusca. ce bo pa se kr naprej trda bremza pol ti pa kr orng pusca.

aja pa se to mi povej; a ko se prpeles in ugasnes avto, ce pri ugasnjenem pohodis bremzo, a je najprej mehka, pol pa ce se ene 2x pritisnes pa spustis rata pa trda k p*****a, al je skos isto trda ko je ugasnjen avto?


caki grem probat zej
:D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 05, 2005 1:20 pm

MacK je napisal/-a:Ce se hoces prepricati da ti dela servo ojacitev za bremze, odklopi cev dol iz "bobna" ko se dela not vakum. Vzgi avto in daj prst gor da bos videl kak ti zrak vlece. Ce se ti bo prst fajn gor prijel na cev je servo za bremze ok. Pri meni je bilo tak da ko sem stopil v avto zjutraj sem mel pedal tak trdi da ga niti za 1mm nisem moral not stisniti. Ko sem pa avto zalaufal pa je cez 1min postal kolko tolko mehki... Bremzo pa sem moral tak hudo prtisniti da je bilo kaj efekta da sem skoraj rodil zraven :roll:


Lp MacK


morm najprej nove objemke dobit pol bom pa to cev dal pa prepucal sicer glih ne vrjammem da bi bla zabasana, sam jo bom pa kr zamenjov, ce je slucajn kje preluknjena ali preperela.

Sej pedal je trd, k zalaufam pa rata mehak, sam na bremzo morm pa bl stisnt kukr, recimo pr drugmu cliotu k ga mamo doma, sicer je novejsi, ampak masina je pa ista.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 So mar 05, 2005 1:31 pm

MacK je napisal/-a:Ce se hoces prepricati da ti dela servo ojacitev za bremze, odklopi cev dol iz "bobna" ko se dela not vakum. Vzgi avto in daj prst gor da bos videl kak ti zrak vlece. Ce se ti bo prst fajn gor prijel na cev je servo za bremze ok. Pri meni je bilo tak da ko sem stopil v avto zjutraj sem mel pedal tak trdi da ga niti za 1mm nisem moral not stisniti. Ko sem pa avto zalaufal pa je cez 1min postal kolko tolko mehki... Bremzo pa sem moral tak hudo prtisniti da je bilo kaj efekta da sem skoraj rodil zraven :roll:


Lp MacK


Jst sm mojga pelju glih zaradi tega na servis, in so mi v 1 dnevu kao porihtal. Naslednje jutro ista zgodba :x V pon. more it spet na servis, k sm se zadnč skor ubil, k sm s polnim šusom iz naše ulice na cesto padu :evil:

MacK, kaj je pol blo narobe?
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 So mar 05, 2005 1:36 pm

Kukr sm bral na prejšnji strani, je pr dizlih problem z vakuumsko črpalko, al kako? :? Jst mam trahtar (na žalost :cry: )
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 05, 2005 1:40 pm

Neo32 je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:sigurn je neki narobe s podtlakom. sploh ce mas ploscice pa diske nove.


probi narest ful vecji podtlak tko da se used v avto pa nabi gas na ene 3000rpm, pri tem nej ti pa en zadusi masino, stem da z roko pokrije sesalno lukno. in k crkne takoj bremzo pohod, ce bo mehka tko kot bi mogla bit, pol ti nekje izi pusca. ce bo pa se kr naprej trda bremza pol ti pa kr orng pusca.

aja pa se to mi povej; a ko se prpeles in ugasnes avto, ce pri ugasnjenem pohodis bremzo, a je najprej mehka, pol pa ce se ene 2x pritisnes pa spustis rata pa trda k p*****a, al je skos isto trda ko je ugasnjen avto?


caki grem probat zej
:D


ok voith, zej pa zedeva taka jest sm su probat in sicr sm zadusu motor in je bi pedal trd k svina k je motor crknu, cevko sm dol staknu pa nc notr ne vlece, sam k sm pa napumapla pedal, je bi l pedal trd pol k sm pa zalaufov avto se je pa sprostil???

bom se slikce za ene 5 minut dal, ce je to nepovratni ventila al ni, ker nism zihr.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 05, 2005 1:43 pm

caki sej zrak bi mogu vlect na kolektorski strani? a ni tko? Ker jest sm dal cevko dol s kolektorja pa ni nc vlekl, to je prov an?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 05, 2005 2:30 pm

Neo32 je napisal/-a:caki sej zrak bi mogu vlect na kolektorski strani? a ni tko? Ker jest sm dal cevko dol s kolektorja pa ni nc vlekl, to je prov an?



Stvar je taka,da bi mogl vlečt.V bistvu ko si vzel cevko stran iz kolektorja,pa na ono lukno na kolektorju daj prst,bi mogu čutit,kak ti hoče prst v lukno potegnt.Seveda mora mašina laufat.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So mar 05, 2005 2:41 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:caki sej zrak bi mogu vlect na kolektorski strani? a ni tko? Ker jest sm dal cevko dol s kolektorja pa ni nc vlekl, to je prov an?



Stvar je taka,da bi mogl vlečt.V bistvu ko si vzel cevko stran iz kolektorja,pa na ono lukno na kolektorju daj prst,bi mogu čutit,kak ti hoče prst v lukno potegnt.Seveda mora mašina laufat.
LP!


tocn tko.

sam dej raj z unga bobna dol cevko pa tm probi, ker pol bos vidu se ce cevka pusca.

v kolektor not vlece zrak iz tistga bobna, tko da k das prst gor na cevko more sesat kr lepo. ce ti pa ne sesa, pa preglej cevko pa un srauf k je na kolektorju na katerga je pritrjena ta cevka.
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 05, 2005 4:41 pm

evo tkole, cevko sm dal dol, v kolektorju notr vlece in tud avto gre kr mal u uber ture, tm na ene 3k ga zabrise, cevka je u redu, nepovratn ventil tud, ker sm pihnu skoz njega in proti kolektorju gre proti bobnu pa ne gre, bil sm tud ze pr mehaniku, pa je reku da ta novejsi clio k ga mamo ma drgac narjen kukr moj, bobn pa servo in da je to cist normalno, sam no ne vem, to men ni to, zej k sm se pelov je v prvo k sm stopu na bremzo fajn prjel pol pa spet isto kukr prej, k da bi blo pol pedala lufta pol pa sele prime, sam k pa prime mors pa fejst stisnt na pedal da recimo kolesa zablokiras. Sicr je to isti mehanik k mi je bremzu menjov (diske pa ploscice) mogoce je to tud zarad tega reku da se me je na hitr losov, ker recimo takrat k sm su menjat zadevo pol k je blo vse novo ni blo nobene razlike proti tastarim diskom edino nehal mi je trest avto na avtocest ce sm mal bl prtisnu na bremzo...

slik pa nimam ker mobisux neki serje :?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So mar 05, 2005 6:04 pm

cudn. kokr js vem majo klioti cist ok bremzo, sm ze vozu starejsga pa je cist lepo prjemal. pa ce ti je enkrat ful lepo prjela pol pa ne vec, je to lih ta fora da ti je naredl zadost velik podtlak pol pa spet noce. tm okol more bit neki narobe druge ni.
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So mar 05, 2005 6:13 pm

evo se slike:


nepovratni ventil:

Slika

in se del kjer pride cev na kolektor:

Slika
Slika Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov