Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

TLAK MOTORNEGA OLJA!!!!LUČKA ZA OLJE!!!!

Napisal/-a ABT173 To mar 08, 2005 12:17 am

Imam problem da se mi prižiga lučka za olje vsake tolk cajta.Olja imam v motorju na maximumu,ga ne manka.Servis sm naredu dva tedna nazaj,menjal so mi oljni,zračni filter,olje,termostat,manšeto,in komplet tesnila motorja.Prvi teden je bilo vse v redu,zdj se mi pa vsake tok prižge lučka za olje med vožnjo in trikrat utripne in zapiska in se nato ugasne,včasih tut prec k ga užgem se pržge in nato ugasne.Zravn se mi pa še dogaja da mi motor zatrese,kokr da zgubi moč,pa obrati nihajo na mestu,včasih na 90 stopinj ogretem avtu k je namestu se povzpnejo na 1200 obratov,prvo grejo do 900,potem se pa dvigajo.Upam da mi bo kdo loh kej pomagu,da me nebojo spet nategnil na servisu.Imam Audi A4 1.8 T 96 letnik.
LP
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan To mar 08, 2005 8:59 am

Nisem glih neki poznavalec, samo bi rekel da ti je šla oljna pumpa po gobe, s tem se pa ni za hecat ker je meni tako šla mašina v franže...
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Re: TLAK MOTORNEGA OLJA!!!!LUČKA ZA OLJE!!!!

Napisal/-a Skull23 To mar 08, 2005 9:10 am

ABT173 je napisal/-a:Imam problem da se mi prižiga lučka za olje vsake tolk cajta.Olja imam v motorju na maximumu,ga ne manka.Servis sm naredu dva tedna nazaj,menjal so mi oljni,zračni filter,olje,termostat,manšeto,in komplet tesnila motorja.Prvi teden je bilo vse v redu,zdj se mi pa vsake tok prižge lučka za olje med vožnjo in trikrat utripne in zapiska in se nato ugasne,včasih tut prec k ga užgem se pržge in nato ugasne.Zravn se mi pa še dogaja da mi motor zatrese,kokr da zgubi moč,pa obrati nihajo na mestu,včasih na 90 stopinj ogretem avtu k je namestu se povzpnejo na 1200 obratov,prvo grejo do 900,potem se pa dvigajo.Upam da mi bo kdo loh kej pomagu,da me nebojo spet nategnil na servisu.Imam Audi A4 1.8 T 96 letnik.
LP


Skoči na http://forum.vw-audi-club.si/ Imamo par mojstrov tam ki bi ti znali pomagat.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 08, 2005 10:11 am

Lahko je to samo problem elektronike ali pa kej hujšega....no, v najhujšem primeru nimaš dovolj pritiska na ležajih in zato se ti užge lučka to, da motor zatrese bi pa lahko bila posledica da ti riba kak ležaj na gredi (ali ni vžiga-elektronika) tudi nihanje obratov bi se dalo pripisat olju namreč tej motorji imajo elektroniko narejeno tako, da v kolikor ti padejo obrati pod določeno mejo elektronika sama dodaja plin in tebi začne ležaj ribat, padejo obrati in elektronika doda plin obrati skočijo gor.
Poskusi se postavit na vznoćju enega klanca, daj v prvo in spusti sklopko, brez dodajanja plina bi ti vozilo moralo speljat klanec oz. bi prov moral čutit če ti avtomatsko dodaja plin.

v vsakem primiru pojdi na servis naj ti vse še enkrat pregledajo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 08, 2005 10:29 am

Enake bleme je mel kolega na polotu letnik 96. Po menjavi olja in filtra so ti simptomi čudežno izginli
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 To mar 08, 2005 2:18 pm

Sam fora je to k so mi obrati začel nihat,da se je začel tm tedn po servisu,pa sm gruntu da mi niso mogoče dobr tesnil zamenjal,al pa dobr motor nazaj sestavl,k js sm biu zravn k so avto rihtal,pa so skor pou mašine razstavl da so pršl do teh tesnil. Včasih mam tak filing k da je avto na easy duši.Pa na hitrostih okol 100 km/h se mi zasliš cik cik cik,vsake tok casa k se ustavm. Na pooblaščenmu v Brežicah so mi rekl,da je treba baje neki avto prečistat,kao da se te motorji radi zamašijo,da je treba ene kanale,pa oljno pumpo mau spucat.Tuki pa v Ljubljan mi pa dela majstor z Audi Malgaja,pa ma skos ene filozofke,dobu sm ga prek priporočil.K učer sm ga klicu in reku da pač ni neki uredu z avtom,od takrat k mi je servis naredu,pa je reku da bo maišino razstavu.Pol sm mu pa mau zamoru pa reku,nej se prvo mau pozanima,pol pa nej razstavla,k mam pun falus ze vsega. Pa tist k mi dela cik cik cik,baje da je ventil al pa dročnik.Sam je fora da to dela sam občasno,ne skos.
LP
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 08, 2005 4:25 pm

Tisto ki dela cik cik, je popolnoma možno ja, da je dročnik oz. vložek dročnika, še posebej pri hidravlično nastavhljivimi ventili se to dogaja.......pritisk olja pritisne batek na dročniku da nima lufta in ko gre to tesnilo k vragu začne pač tako delat in to res samo občasno ponavadi se to pojavlja pri hladnem motorju pol ko se zadeva enkrat segreje in ventil napolne z oljem neha...ne vem pa točno ali ima tvoje vozilo nepovratni ventil na dročniku.......

če so ti zamenjali tudi ojnične lečaje je možno tudi, da so zadevo preveč zategnili, pol začne tam zadeva ribat in se to res čuti kot neka izguba moči, sej to ponavadi dela samo en valj ( zadnji) ostalli so ok.......lahko bi ti predlagal da daš noter res kako kvalitetno olje, predlagam ti motul,........jaz sem jih že vsa poskusu in motul je res zakon, pol boš pač videl, če se zadeva ponavlja.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To mar 08, 2005 4:36 pm

Najprej izmeri pritisk olja v motorju, jaz sem imel iste težave da se lučka
med vožnjo prižigala in potem ugasnila. Zvok motorja je pa bil skozi isti, ker če ni pritiska olja začne motorja spuščati drugačne glasove, kot če pa pritisk. Nato sem pa zamenjal stikalo za pritisk olja in je sedaj vse O.K.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To mar 08, 2005 6:05 pm

tist cik cik je drgac normalno ce neki cajta avta ne uzigas al pa ce je biu razstavlen al pa karkol. to pomen da se stelajo ventili in nesmes cez 3000rpm takrat turirat masine.

drgac kar se pa lucke tice, lahk da je tipalo za pritisk olja v kurcu al pa oljna pumpa. drugo bl tezko pomoje.
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Sr mar 09, 2005 2:42 am

Ej res hvala da ste mi to use povedal,upam da bo kdo se kej novga reku. Js sm klicu tega majstra k mi štima avto,drgac dela na audi malgaju,pa se je baje tm pozanimu,pa nej bi blo kao neki zamašen,eni dovodi al kanali za olje,pa je treba kao karter snet,pa to spucat,pa prečistat,kao k je olje zgorevu not,so se baje saje nabrale,pa se je zamašil,in olje ne pride normalno na glavo motorja.Js nimam pojma več,upam da mi bo to zrihtu,če ne ga pa pošlem nekam,pa probam drugje,če je tak stručko bi loh vedu.Dobr da ste mi to napisal,da vidm kaj bo reku k grem drug tedn rihtat,pomoje bo spet filozofiru kej,pa mi nabiju,k se ne spoznam tok. Hvala vam res,svetujte mi se kej prosm,da mu bom loh kako pametno povedu.
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov