Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po feb 28, 2005 10:06 pm

Pr men kr uspred meri...k v snegu pohodš mal bl grobo gre prec 40....pa se nkamer ne pelmo... :D
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Po feb 28, 2005 10:48 pm

Meni osebno se ABS zdi zelo dober pripomoček za varnejšo vožnjo, vseeno pa je tukaj link do članka o zaviranju na snegu. Mislim, da je Voith citiral ta članek.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po feb 28, 2005 11:29 pm

Stevec se pri vecini avtomobilov ravna po sprednjih kolesih. Vsaj pri meni se.

ABS pa meri hitrost vseh koles in nato primerja.

In kaj se zgodi, ce ma avto ASR in clovek zategne rocno? Avto misli, da se pelje pocasneje in da sprednja kolesa spodkopavajo in zacne bremzat zunanje kolo, ker se hitreje vrti :bonk
Slika
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 To mar 01, 2005 8:37 am

Še en primer, da če imaš dober avto še ne pomeni, da zanš tudi vozit :roll: (malo sicer offtopic...)
Se pripeljem v nedeljo na zasneženo parkirišče, pa se za mano pripelje nekdo z dokaj novo Hondo Accord in se gre neko power obračanje... na snegu pa gas do tal... eno pogonsko kolo mu je stalo (na asfaltu), drugo pa se je vrtelo ko zmešano na ledu... on še kar naprej po gasu... in to tako dolgo, da se je vklopila blokada (slišiš ko motor začne cukat pri visokih obratih). :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr mar 02, 2005 2:43 am

Gricko je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:pa kot sm ze zgor omenu, ce das ven varovalko in se zgodi nesreca pri kateri ti odpovejo bremze, pri tem pa umre nekaj ljudi, gres na hladno za dolgo dolgo casa, kajti tovarna se morebitnih napak opere takoj ko ti pocnes nekaj tko kot ni v navodilih za uporabo avta.

zakaj bi ti pa bremze odpovedale, če ABS ne dela???
sej nimajo prov velik veze!!!
ABS je skor čist ločen od bremz!In če crkne, ti bremze še vedno delajo, le da brez ABSa!


vem. samo govorim o primeru, da ti bremze odpovejo pac zarad napake izdelovalca, ali pa "neznanega" razloga, in ce si ti poprej brez strokovnega nadzorstva posegal v zavorni sistem, kar abs in njegova varovalka definitivno je, si avtomatsko te napake kriv ti.

sploh pa dostkrat je men prou smesn kako dolocene stvari napihnejo, ki so ubistvu lih tok nedolzne kot varovalka za abs. nasplosno govorim.

sicer pa predstavli si naslov v novicah: POSEGAL V ZAVORNI SISTEM NATO PA PRILETEL V AVTOBUSNO POSTAJO. pol pa se tist pripis SOKANTNO, da slucajn nebi kdo zgresu custva ki nej bi ga meu ob tem :>

skratka hocm ti povedat da karkol ti na avtu nardis, v dolocenem primeru ti lahko nekdo to zmece v fris in se na to sklicuje pa ceprav dejansko to ni razlog.

tovarna odgovarja za brezhibno delovanje zavor, dokler ti ne posezes not, pol se pa operejo krivde pa kakorkoli. voznja brez varovalke pomeni, da je zavorni sistem modificirala neusposobljena oseba. in ce ti naredis pizdarijo in ti v obtoznico napisejo ta stavek si kriv ti. pa tud ce je v resnici kriv en cist tret.

Miholl je napisal/-a:
js bi upu stavt da na suhem asfaltu, od 50 do 0 ce treniram en dan, na konc sigurn prej ustavim kot abs. na snegu pa iz prve vrej ustavim brez kot z.


:lol: :lol: :lol:
To delajo poklicni vozniki,beri testerji ala Avtomagaznovci, vsak dan pa jim ne rata... ti si pač ekstra....
Nej ti še kak fizik razloži zakaj se nezablokirana guma prej vstavi ko zablokirana....
Če pa si tak optimist da ne misliš popolnoma blokirat gume, in jo držat na robu blokade in prekašat abs-si pa malo neresen....

A locked wheel has 100 % slip. Above 80% slip the brake force actually drops and the wheels ability to transmit side forces becomes low. You cannot steer and have no centrifugal force to help balance. ABS aims to stay in the 5% slip region below the uncontrollable zone. As 80% slip is exceeded it lets the brakes go but then immediately reapplies to try and get back to the maximum braking point. Hydraulic systems are slow a rider is slower. A typical full ABS cycle on air is 0.02 seconds. To pass EC/98/12 an ABS system has to equal 75% of the deceleration achieved using micro adjustment valves. You do the same stop time and time again adding a 0.1 bar pressure on single wheels until the wheels lock for more than 0.25 sec. Then you do an ABS stop and compare the deceleration. Who says test tracks are interesting.


My original post is correct about the theoretical stopping distance. If some one was lucky enough to hit 80% slip and stay there they would beat the ABS cycling between 75 and 82 %. If such a person exists they'll be taking over the world not playing on F650's. The rider who can beat ABS first time out is a job for geneticists not engineers. Theory and practice are separated by the human element.


teoreticno je z nogo mogoce prej ustavt, in sicer tko da se doseze 80% drsenja, ker absi delujejo pri pribljizno 75% . ker pa se z manjsanjem hitrosti manjsa tudi trenutek zdrsa, bi tako zaviranje na nogo pomenilo da bremzo pohodis skoraj do zdrsa, potem pa jo popusas, tok hitr kokr hitr pada hitrost.

zadeva je izvedljiva, in ljudje so ze premagal abs. sicer je to res izjemno znanje, sam se useen se da.

ok verjetno sm res pretiravu, sam se useen, ce bi cel dan zbremzavu z 50 do 0 sigurn bi se kr posteno pribljizal abs-u. vendar pa bi se pri snegu al pa na makedamu tok bol izkazala noga kot abs.

tko da ok, verjetno js res nism naravni talent ki bi abs premagal na suhi ali mokri cesti, na snegu in makedamu pa ga lahko premaham brez kakrsnegakoli truda.

tko da moj originalen point je bil to, da bi abs moral biti manualno vklopljiv in izklopljiv.

bom pa za foro sel enkrat delat test po suhi podlagi, sam to polet ko bo mal bolj toplo.
na snegu, sem mel priliko zdej stestirat, in obnese se z abs-om porazno, pa ni z amortizerji ali gumami nic narobe.


sploh pa sm razmisljal, da bi naredu nekaksno drustvo za trening varne voznje. mogu bi zbrt se neki ljudi, ki jih to zanima, pri cestarjih si sposodit ene par stozcev in nekje zvohat veliko parkirisce oz asfaltirano povrsino, ki bi se ga/jo dalo v te namene tud sposodit.

pol pa take scene tm pocet kot so recimo v spilu nfs porsche unleashed pri factory driver mode-u.

mislm, da ce bi to pocela vecina ljudi ki se vozijo okol, bi se varnost na cestah mocno zvisala. dosti bolj kot z uvedbo elektronskih pomagal, ki so delno oz. bom raj reku ucasih, placebo.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Če mar 10, 2005 12:32 pm

ABS je že super zadevca, ki me je že nekajkrat rešila. Sam je treba vedet, da večina voznikov ne zna pohodit pedala za zavoro. Brez pohojenega pedala za zavoro ti ABS nič ne koristi, pa naj bo to na snegu, ledu al pa na suhem!
Preverjeno na Kuzmičevi šoli varne vožnje. Od 10 kandidatov so vedeli le trije, kaj pomeni pohoditi pedal za zavoro.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Če mar 10, 2005 1:11 pm

kalbo je napisal/-a:ABS je že super zadevca, ki me je že nekajkrat rešila. Sam je treba vedet, da večina voznikov ne zna pohodit pedala za zavoro. Brez pohojenega pedala za zavoro ti ABS nič ne koristi, pa naj bo to na snegu, ledu al pa na suhem!
Preverjeno na Kuzmičevi šoli varne vožnje. Od 10 kandidatov so vedeli le trije, kaj pomeni pohoditi pedal za zavoro.


No jaz verjetno spadam v skupino ostalih sedem, ki ne vejo kaj pomeni pohodit pedal za i zavoro in me zanima kaj to pomeni.joj kr mal nerodno mi je :oops:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov