Voith je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Sm mislu, da maš več pojma o avtomobilih... Veš da je pri sodobnih avtih zmer tko zarad kontrolirane deformacije.. Če se zaletita en tanov megane pa en tastar chrysler voyager bo megan totalno razsut spredej do vezne stene, chrysler pa nič, potniki bodo pa lih obratno naj****.
ne ne to ni bla nesreca, to je biu rahel dotik. ker skoda tud ni starejsa od ene treh let, sam skoda je bla mal bol opraskana c2 pa je biu tak kot bi se zaletela z saj 50kmh.
dejansko sta se zaletela pa zelo zelo blago, in sicer zarad tega ker je zensko ki je bla v c2 zaslepilo sonce in ni vidla te skode od soseda. sosed jo je gledal in je mislu da ga vid, pol k je pa vidu da kr rine je pa cist zbremzu, tko na skodi je biu zmigavc pa luc pa blatnik, sam blatnik bi se dau poklepat bp, sam pac tip ma kasko pa so mu zamenal. c2 je biu pa cist sesut kokr bi ga kamion nabasu. si ne predstavlam kaksn bi biu ce bi blo to pr vec kot 10kmh.
pa tud to kar pravs za chryslerja pa megana ni res. potniki obeh avtov bi v tem primeru prevzel meckljivo cono megana in bi dobil tocno isti pojemek. ce pa bi tuki hitrost povecal za 30km/h bi pa meganova vezna stena vozniku in sopotniku skocila v usta, chrysler pa bi se sele takrat zmeckal do vezne stene..
varnost je precej relativna zadeva. js mam rajs trd avto kot mehak, pa kakorkoli.
V primeru c2 je potem res, če je bila škoda mlada... Hm, treba bo ncap pogledat...
Pri Starih avtih je fora to,da sploh ni treba, da se zmečka do vezne, lahko se samo spredej mal zaletiš, pa že dobiš kak volan v glavo ali prsa, ter stopalke, ki ti zlomjo kak gleženj. Tam si prav napisal ja, da bi chrysler celo profitiral od meganovih deformacijskih con, ker bi njemu tud pomagale, a vseeno - princip je različen.
Je pa res, da tud sam preferiram rally stil avta - rollbar, štange, pa 5 točkovni pas... Tam me zmerej znova presenet huda nesreča v kateri nobenmu nič resnega ni...