Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem....to je to
Coleman je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem....to je to
torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.
Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem....to je to
torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.
ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti
Coleman je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem....to je to
torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.
ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti
To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...
Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem....to je to
torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.
ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti
To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...
ne ne...nikar....ti dej nezno...in ce vidis da ruzi....odmaknes...pocakas se malcek in zopet probas nezno...in ce se nic ne slisi potisnes not....saj ce bos ti tko sunkovito na 1x se ti bo zobnik obrabljal in scasoma bo bil brez zob....si to zelis?itaq da ne.....tko da manj kot ti ruzi bolse bo...
ja ja vem da je grozen zvok.....predstavljaj si kko se to pol cuje ce je kdo ob tvojem avtu...se bolj grozno
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.
Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.
Fry je napisal/-a:Enak problem imamo doma na mazdici. Lisko, je to zajlo enostavno zategnat ali je boljse na kaksen BHS peljat in jim dat tistga jurja?
soso je napisal/-a:Dan!
Pri avtu menjalnik zjutraj, ko je mrzlo mi je logicno ,da gre bolj trdo menjavat dokler se ne segreje no in pol je vredu , ce pa naprimer grem na avtocesto avto non-stop v peti se vozim kaksno uro in , ko je potrebno spet menjavat pa gre full trdo skoraj isto kot zjutraj.Pol ,ko pa se avto spet malo ohladi pa gre normalno mehko .
A ma to kaj veze z oljem ,da ga je potrebno zamenjat al je kaj drugega narobe? LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov