Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

NUJNO - popravilo rje

Napisal/-a mloncar So mar 26, 2005 4:06 pm

že nekaj časa opazujem kako se rja širi po levem pragu na 5ki od moje mamice in danes sem se odloču, da se jo znebim. na prvi pogled ni zgledalo hudo, nakar pridem do konca levega praga in začnem brusit rja, kar naenkrat se "odkruši" večji del čist perelega pleha in nastane grda luknja:

Slika
Slika

vem, de bi blo najboljenostavno, da avto peljem k kleparju, ampka se da kej tazga doma poštimat? npr. s pomočjo poliestra? najprej, bi odstranu ves preperel pleh, okolico obrusil do "čiste" kovine, pobarval in nato "zamazal" z poliestrom in pa tkanino!!!

prosim za nasvete!


PS: na eni tuji strani sm bral, k je edn na podon način popravljal blatnik!
 
Uporabniški avatar
kroskris
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: To mar 15, 2005 11:48 pm
Kraj: z Dežele

Napisal/-a kroskris So mar 26, 2005 4:22 pm

Ouch, hudo zgleda :?

poliester pa to bi že šlo, samo se boš te rje težko znebil, res moreš čist, in res čist do čistega obrusit, samo se lahko zgodi da je še mnogo dlje razširjena, ej upam da ti bo ratalo, to bom spremljal, ker je res hudo :roll:

veliko sreče.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So mar 26, 2005 5:27 pm

tlele nimaš kaj z poliestrom delat - to pa zato k ti bo enkrat mehankar al pa vulkanizer avto dvignil pa bo ravn tja podložil pa bo sam vse skup sedl....ja no nevem kdo bo pol kriv...al ti al on :roll:
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe So mar 26, 2005 5:40 pm

za 15k se dobi nov prag in se al cez tega zasvasa al pa se starga odstran pa novga zasvasa gor. En mehankr tle bi men uzeu za to 25k :P :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar So mar 26, 2005 5:55 pm

sm še enkrat vse ornk pogledu in ugotovu, da je pri desnem pragu ista zgodba :(

tko, de tuki nima jst kej praskat in bo treba kr lepo k avtokleparju avto poljet!!!

vseeno hvala za pomoč!
 
Uporabniški avatar
Wolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe mar 25, 2005 7:38 pm
Kraj: Vwland

Napisal/-a Wolf So mar 26, 2005 6:04 pm

Tle ni druge možnosti, kot pa zamenjati del pragu, ki je pregnit, pa še notranjega po vrjetn potrebno na nov nardit. To je kr zlo pogosto pr petkah. če sm pa zdele na prav na hitr pogledal cenik, pa je prag okrog 10k.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR So mar 26, 2005 6:55 pm

Ko boš mel to poštimano pa še s gumiranim sprejem pošpricej. Dinitrol je najbolj.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
jr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr feb 25, 2004 3:37 pm

Napisal/-a jr So mar 26, 2005 7:36 pm

poliester ti bo odlicno pomagal,imam izskusnje,samo malo volje in znanja.pa po nvodilih mesaj da ne bos zaj...
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So mar 26, 2005 7:38 pm

Po moje je bolje da prage zamenja oz samo tisti del ki je gnil.

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 27, 2005 10:14 am

Amaterji...... kaj mu ne svetujete kr da avtek na odpad pelje??? :D
Prage ni dobro s poliestrom delat.... ker so nosilni člen cele kontrukcije vozila.... kaj druga so blatniki ali vrata ki ne nosijo nič razen sebe....
Tole je treba dol porezat tko da se pride do svežega pleha..... in tist del na novo gor zavarit...
No tole je pa moja zgodbica.
Enkrat sem s pragom rahlo nasedu in po mal bolšem pregledu se je pokazalo tole....
Slika

No in treba je blo prit do svežega pleha ( brušenje rezanje...) pokazala se je tale luknja...
Slika

No in potem je treba blo nardit tak kos pleha in ga privarit na ostali pleh ki je ostal svež...
Slika
No tole se potem vse skupi zaščiti z notranje strani ( nimam slikic) ampak kupi se posebni zaščitni šprej ( masa u špreju) kjer je poleg 50cm dolga cevčica skozi katero se nanese izolacija. Enostavno z notranje strani vzameš dol pas in maš luknjo u prag... not porineš cevčico in špricaš po pragu.
Še predenj ko pa tole nardiš pa zunaj zvare dobro pobrusiš ( bolše ko jih nardiš manj kitanja boš imel potem) in lepo zgladiš s polirnim brusom in kotno brusilko ....
Slika

No in potem samo na koncu . ko si lepo pobruso in zgladil kit ( opisano že miljonkrat na forumu z moje strani ) še samo pobarvaš in to je to....
P.S. Jaz mam na drugi strani skor cel prag narjen iz mm pleha..... original pa je 0.6mm.... tko da skor ni šans da zrja. Je pa sestavljen iz manjših plehecov skupi ( zarad lažjega krivljenja in spajanja)
Je pa tole dela za skoraj cel dan.....pa pustmo ličarje.... pač domače.... ampak prav tako dobro kot če bi blo profy narjen....
Končne slikce sicer nimam.... lahk pa si ogledate rezultata na kakem srečanju.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Wolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe mar 25, 2005 7:38 pm
Kraj: Vwland

Napisal/-a Wolf Ne mar 27, 2005 11:24 am

Najbolje, da res zamenjaš prag al pa ga narediš sam, se ga da če maš dovolj dolgo pigmašino. Zaščita o kateri govoriš pa je vosek od 3M, če govoriš o bolj tekoči prozornega videza al pa o mal gostejši črni. S črno lahko tudi zunaj lepo špricneš in dobiš mal bolj grobo strukturo, se pa kr lepo vidi in se tud kakšna napaka v kitanju skrije.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov