Lep pozdrav!
Zanima me, če mi lahko kdo pove ali mora na kablu ki gre na lambdo sondo biti tok oz. napetost Problem nastopi, ko odklopim lambdo sondo se obrati nič ne spremenijo, ko pa preverim če je napetost v žici pa ugotovim da je ni. Avto pa ima tudi kr dost veliko porabo pri normalni vožnji!
Gre se za avto Renault clio l. 96 1.4 Energy motor!
hvala
Zadnjič spremenil mbaumk, dne Sr feb 23, 2005 7:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
lambda sondo se meri samo z instrumentom za lambde kolikor jaz ve.za tvojo porabo pa je lahko tempereaturno stikalo na glavi motorja ali sesalni cevi ki da podatek da je motor vedno mrzel ,,lahko se motim samo izskusnje:)al je lambda gor al je ni ti razlike nebos opazil med voznjo
Napetost je ok! Ni mi pa jasno zakaj je napetost na lambdi sondi, ko je odklopljena. Napetost je enako velika kot na kablu, ki pride do nje 0,3V!
Prosim, če mi lahko to kdo pojasni!
to napetost posilja rac kod difoltno napetost in ce se ta napetost ne spremeni potem ve da se ni lambda aktivna (lambda zacne posiljati oz generirati svojo napetost sele ko je segreta in je ustrezna razlika med vsebino kisika v izpuhu in zunanjo kolicino v zraku) drugo pa je ce mas 4 ali pa 3 zicke je mozno da meris uno ki posilja elektriko za grelec same lambde sonde
glej najbolje bo da se tvoj avto priključi na tester pa se bo potem vidlo kako tvoja lambda sonda deluje (napetost se skoz spreminja) tako kot je že gorazdo rekel.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
Mihc, napetost mi sonda oddaja, samo na podlagi česa? Ko sem meril napetost na sondi je bila odklopljena od kabla ki pride od računalnika! Napetost ne more biti na dveh straneh hkrati!
sonda sama generira voltazo ce je med senzorskim delom glavo in koncnim delom tm k mas zicko vn speljano so ene zareze dovolj velika razlika glede vsebnosti kisika sam pc od rac lahko tudi pokaze da z sondo ni nic narobe ampak sama sonda daje napacne vrednosti vn al pa postane zelo lena pocas spreminja vrednosti jaz sem mojo 1 zicno zamenu z 2 zicno ma se eno dodatno uzemljitveno zico cena cca 6k sit
lahko pa prihaja zaradi parjenja materjalov sonde in avspuha do generacije napetosti al pa prebija staticna napestost na sondo .. skratka zmanjaj pa problem resen
lamde se kupuje univerzalne najboljse so baje od ngk jeve podruznice sedej ne vem ng. zadne crke se ne spomnim poglej po internetu ngk so uni k svecke delajo , osebno sem jo kupu v istu ceprav jih prodajajo tudi v samingu v btc ju seveda ce si iz lj ti samo reci za kok zick jo rabis pol pa tastaro dol odsravfas prej kabl pri lambdi precvikas nato novo gor nasravfas kabla skupaj zalotas in ces se das termo buzerko vala mas zrihtan ce mas slucano avto ki ma motor od vag koncerna pa lepo se na vag-com priklopis in pogledas ce vse lepo dela
Lambda sonda je ok, podtlak tudi, oz. vse kr se tiče elektronike je ok! Tak so rekli na servisu! Nastala je težava ko smo zmerili pline! Ful previsoki! Prišli smo do ugotovitve, da vbrizgalna šoba preveč vbrizga goriva in da je zaradi tega prevelika poraba! To ni 100% so dejali je pa verjetno! Mi lahko kdo pove če je to to! Da ne bom brezpotrebe kupoval novo šobo ker je ful draga!
l.p.
Vzrokov je lahko več! Z voltmetrom zmeri napetost pa boš videl, če napetost niha potem je sonda ok, drgač pa je hin. Al pa jo odklopi ko motor deluje pa spremljaj obrate motorja. Če se spremenijo potem sonda dela drgač pe je hin. Druga jst ne vem.
l.p.
Eko isti problem pri Tipotu (1,6i.e, 94',), nemiren tek, večja poraba, visok minimum(verjetno motorčič), ko pa sem odklopil lambdo se ni zgodilo nič. Sonde še nisem meril, čudi pa me, da se ne prižge lučka napake na vbrizgu. ko pomerim sporočim rezultate.
Vesel prvi april.
Eko sem zmeril sondo; do cca 2000 obr kaže minimalno, pri teh obratih kaže približno 0,35v, vendar doseže 0,9V že dokaj hitro, pod 4000 obrati (nevem točno ker sem sam meril ). Premikal sem tudi odmično gred za zob naprej, nazaj vendar ni bilo nič bolje.
Zanima me vaše mnenje,(avto ima 94000 km in rad je pil olje, do menjave teflonov), Kaj bi lahko bilo, morda brizgalna šoba?