Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Lambda sonda

Napisal/-a mbaumk Sr feb 23, 2005 7:40 pm

Lep pozdrav!
Zanima me, če mi lahko kdo pove ali mora na kablu ki gre na lambdo sondo biti tok oz. napetost :shock: Problem nastopi, ko odklopim lambdo sondo se obrati nič ne spremenijo, ko pa preverim če je napetost v žici pa ugotovim da je ni. Avto pa ima tudi kr dost veliko porabo pri normalni vožnji!
Gre se za avto Renault clio l. 96 1.4 Energy motor!
hvala
Zadnjič spremenil mbaumk, dne Sr feb 23, 2005 7:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zdravo rjavo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So feb 12, 2005 8:46 pm
Kraj: Gornja Radgona

odgovor

Napisal/-a zdravo rjavo Sr feb 23, 2005 7:42 pm

Dober dan!
Pri prižganem motorju mora biti!
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Sr feb 23, 2005 8:13 pm

lambda sondo se meri samo z instrumentom za lambde kolikor jaz ve.za tvojo porabo pa je lahko tempereaturno stikalo na glavi motorja ali sesalni cevi ki da podatek da je motor vedno mrzel ,,lahko se motim samo izskusnje:)al je lambda gor al je ni ti razlike nebos opazil med voznjo
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Sr feb 23, 2005 8:32 pm

napetost ciklično niha -> 0-0,9V; z multimetrom se da izmerit, a je slabo vidno; bolj uporaben je osciloskop...
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Napisal/-a mbaumk Pe feb 25, 2005 7:27 pm

Napetost je ok! Ni mi pa jasno zakaj je napetost na lambdi sondi, ko je odklopljena. Napetost je enako velika kot na kablu, ki pride do nje 0,3V!
Prosim, če mi lahko to kdo pojasni!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe feb 25, 2005 7:35 pm

to napetost posilja rac kod difoltno napetost in ce se ta napetost ne spremeni potem ve da se ni lambda aktivna (lambda zacne posiljati oz generirati svojo napetost sele ko je segreta in je ustrezna razlika med vsebino kisika v izpuhu in zunanjo kolicino v zraku) drugo pa je ce mas 4 ali pa 3 zicke je mozno da meris uno ki posilja elektriko za grelec same lambde sonde
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Napisal/-a mbaumk Pe feb 25, 2005 7:43 pm

Sonda ima samo eno žičko in na tej žički je napetost, ko je odklopljena od žiče, ki pride od računalnika! Ni mi jasno odkod ji napetost 0,3V?
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe feb 25, 2005 7:45 pm

sej pravim to je defoult vrednost ko je sonda neaktivna posilja jo pa pc ... !!!
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe feb 25, 2005 7:46 pm

glej najbolje bo da se tvoj avto priključi na tester pa se bo potem vidlo kako tvoja lambda sonda deluje (napetost se skoz spreminja) tako kot je že gorazdo rekel.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Napisal/-a mbaumk Pe feb 25, 2005 7:54 pm

Mihc, napetost mi sonda oddaja, samo na podlagi česa? Ko sem meril napetost na sondi je bila odklopljena od kabla ki pride od računalnika! Napetost ne more biti na dveh straneh hkrati!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc So feb 26, 2005 9:26 am

sonda sama generira voltazo ce je med senzorskim delom glavo in koncnim delom tm k mas zicko vn speljano so ene zareze dovolj velika razlika glede vsebnosti kisika sam pc od rac lahko tudi pokaze da z sondo ni nic narobe ampak sama sonda daje napacne vrednosti vn al pa postane zelo lena pocas spreminja vrednosti jaz sem mojo 1 zicno zamenu z 2 zicno ma se eno dodatno uzemljitveno zico cena cca 6k sit
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc So feb 26, 2005 10:15 am

lahko pa prihaja zaradi parjenja materjalov sonde in avspuha do generacije napetosti al pa prebija staticna napestost na sondo .. skratka zmanjaj pa problem resen
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Napisal/-a mbaumk Ne feb 27, 2005 10:13 am

Mihc, HVALA zaenkrat! Ti javim ko bo zrihtan! A ja! Kje si kupil lambdo in za kateri avto!
Ajd :lol:
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Ne feb 27, 2005 10:39 am

lamde se kupuje univerzalne najboljse so baje od ngk jeve podruznice sedej ne vem ng. zadne crke se ne spomnim poglej po internetu ngk so uni k svecke delajo , osebno sem jo kupu v istu ceprav jih prodajajo tudi v samingu v btc ju seveda ce si iz lj ti samo reci za kok zick jo rabis pol pa tastaro dol odsravfas prej kabl pri lambdi precvikas nato novo gor nasravfas kabla skupaj zalotas in ces se das termo buzerko vala mas zrihtan ce mas slucano avto ki ma motor od vag koncerna pa lepo se na vag-com priklopis in pogledas ce vse lepo dela
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Napisal/-a mbaumk Če mar 03, 2005 4:52 pm

Lambda sonda je ok, podtlak tudi, oz. vse kr se tiče elektronike je ok! Tak so rekli na servisu! Nastala je težava ko smo zmerili pline! Ful previsoki! Prišli smo do ugotovitve, da vbrizgalna šoba preveč vbrizga goriva in da je zaradi tega prevelika poraba! To ni 100% so dejali je pa verjetno! Mi lahko kdo pove če je to to! Da ne bom brezpotrebe kupoval novo šobo ker je ful draga!
l.p.
 
crazi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: So nov 01, 2003 6:48 pm
Kraj: Konjice

Napisal/-a crazi Če mar 03, 2005 5:29 pm

Ena malo butasta!
kako veš kdaj je lambda hin! vem da ga lahk priklopiš na com, ampak zanimajo me drugi znaki okvare!
Slika
PUNTO GT 1.4 132KM
 
mbaumk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr feb 23, 2005 7:21 pm
Kraj: Planina pri Sevnici

Napisal/-a mbaumk So mar 05, 2005 12:33 am

Vzrokov je lahko več! Z voltmetrom zmeri napetost pa boš videl, če napetost niha potem je sonda ok, drgač pa je hin. Al pa jo odklopi ko motor deluje pa spremljaj obrate motorja. Če se spremenijo potem sonda dela drgač pe je hin. Druga jst ne vem.
l.p.
 
Speed King
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 28, 2005 9:15 am

Napisal/-a Speed King Če mar 31, 2005 7:16 pm

Eko isti problem pri Tipotu (1,6i.e, 94',), nemiren tek, večja poraba, visok minimum(verjetno motorčič), ko pa sem odklopil lambdo se ni zgodilo nič. Sonde še nisem meril, čudi pa me, da se ne prižge lučka napake na vbrizgu. ko pomerim sporočim rezultate.
Vesel prvi april. :twisted:
 
Speed King
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 28, 2005 9:15 am

Napisal/-a Speed King Pe apr 01, 2005 6:26 pm

Eko sem zmeril sondo; do cca 2000 obr kaže minimalno, pri teh obratih kaže približno 0,35v, vendar doseže 0,9V že dokaj hitro, pod 4000 obrati (nevem točno ker sem sam meril ). Premikal sem tudi odmično gred za zob naprej, nazaj vendar ni bilo nič bolje.
Zanima me vaše mnenje,(avto ima 94000 km in rad je pil olje, do menjave teflonov), Kaj bi lahko bilo, morda brizgalna šoba?
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So apr 02, 2005 9:39 pm

Kateri plini ne štimajo :?: Lahko je zanič kat, lahko ti vleče predzrak! Napiši mi vrednosti plinov co,co2,hc,o2 :!:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov