Pozdravljen
S Tipoti karburaši nimam izkušenj, sem pa na mojemu 1.6 i.e., že marsikaj zamenjal..Torej:
1. Zna bit, da si že odgovoru na prvo vprašanje-je za pogledat radiatorček, ki greje kabino. Poglej še gumi cevi na hladilniku, ker znajo bit preperele.
2.Ne bi vedu, mehanika pač..
3.Probaj ugotoviti ali je kaj zunanjega (okoli mašine, kjer se jermeni vrtijo), ali pa notranje-da niso šli tefloni pri ventilih..
4.Je motor tudi masten? Zamenjaj tesnilo pokrova ventilov, karterja in glave. Sprobano učinkovito. Glede na prev. km zna bit, da je pa komplet v k****
5.Vlaga v motorčkih centralnega zaklepanja. Snemi ven, odvij 3 vijake na ohišju, odpri kolikor se le da našpricaj z WD40 in dobro zatisni vijake. Hreščanje je posledica tega, da se zobniki ne nalegajo dobro in jaz sem to rešil z zategnitvijo teh vijakov.
Nasplošno: Zguraj ga do konca, potem pa ga za silo porihtaj in uturi kakšnemu bosancu za 250kSIT
