Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
puter
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: To maj 18, 2004 9:19 am

Renault 5 - bel dim

Napisal/-a puter Sr maj 04, 2005 9:59 am

moja punca ima renault 5 letnik 92 in dans zjutraj sem z njenim avtom peljal njeno sestro na avtobusno postajo! med voznjo sem opazil, da avto potegne zeloooo slabo proti tem kako je vcasih. pol ko sem se peljal nazaj proti njenem domu mi je v dokaj polozen breg avto kr crknil... pa sem stavo in probal ponovno vzgat pa ni htel vzgat. pol pa sem se spusto po bregu nazaj in stavo ob cesti... pol sem ga komaj komaj komaj vzgal in iz auspuha se je fulll kadilo belo in smrdelo... poleg tega pa je gorela lucka za hladilno tekocino, ceprav ima se hladilne tekocine dovolj v avtu, ker sem predvceraj ravno gledal, kr je rekla, da ji lucka sveti...

zdaj pa me zanima¸kaksno je vase mnenje o tem kaj je narobe, da vidim, ce pravilno predvidevam!!

aja... poleg tega pa ce avto vzges pa pustis v leru in ne dodajas plina avto kr crkne...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr maj 04, 2005 10:35 am

Nekje ti voda prhaja v motor (zato bel dim), mogoce je glava motorja pocena (+samo pocena dihtunga) lahko je pa pocen tut blok. Upaj na prvo. Slabs gre pa pomoje ker ni prave kompresije... NIsem nek strokovnjak ampak mislim da nism falil.
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Sr maj 04, 2005 10:38 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zoom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Po okt 18, 2004 9:02 am

Napisal/-a zoom Sr maj 04, 2005 10:41 am

Papeža so že izvolil.. :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
mrt
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če sep 02, 2004 2:32 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a mrt Sr maj 04, 2005 10:46 am

Po moje je dihtenga,lahko da je tudi počena glava,če se je kej pregrel motor
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy Sr maj 04, 2005 11:12 am

URBY je napisal/-a:Ti bi lahko petkico tja v Vatikan peljal, ko so papeža volili, pa bi kar ti petko "zakurbla"l mal, bi bil vsaj bel dim.


Kaj zdej se moremo smejat?Slika
 
Uporabniški avatar
puter
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: To maj 18, 2004 9:19 am

Napisal/-a puter Sr maj 04, 2005 11:15 am

hm... da je pocen blok motorja.. mozno...

glede hladilne tekocine pa je tak... ne tece ven, ker je je dovolj... enako je tekocine pred in po voznji

pa ta avto ni moj... ampak ga je mela prej od punce mama, zdaj pa si je novega kupla tega pa punci senkala...
 
Uporabniški avatar
frutko
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: So apr 30, 2005 6:51 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a frutko Sr maj 04, 2005 11:17 am

eh, sej urby je znan po idiotskih izjavah :D
Wrummmmmmmm!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr maj 04, 2005 2:44 pm

Ok dost ste meli heca..... zdej pa resno boste zmogli na tem forumu? :P

Petka ma cilindrske puše..... tko da dejansk nima bloka ( ga ma ampak je neuničljiv :)

Tist da se prižiga lučka in glede na to da je 92 letnik sklepam da je to CAMPUS 1.1 motor...
Tile motorji so imeli hudo napako.... termostati so zelo radi zapikali in ko termostat zapika dejansk hlajenja ni.Zapikali so dostkrat v odprtem položaju.... ampak včasih tudi u zaprtem položaju ( ni hlajenja)

To da je imel slabšo moč je prvi znak pregretja motorja( motor ni več v idealnih pogojih in ima slabši izkoristek....)

GLede belga dima...... kak je zdej stanje? če je bil pregret in si pol mal počaku..... pol skor logičn da mal skadi ker pri vročini povsod mal kaj spusti.... in pol pač zgori in pri tem skadi .... če se avtek pelje sedaj dokaj normalno in če ni več kakeka dima vzad... pol je motor še ok.... drgač pa.. :roll:

Kot prvo pa preglej termostat.... najdeš ga na toplem vodu od pume ( spredaj desno gledano u smeri vožnje) poleg glave pri vodni pumpi, v sami cevi ( edin na tem mestu ma cev dve objemki ) Vzmameš cev dol vzemaš ven termostat ven in ga daš u vrelo vodo ( lahk meriš če hočeš) pri 86 stopinj celzija mora odpret drgač je termostat fuč.
Če je to vredu pol neki ne štima al s kilerjem ( lahk ti termostikalo ne dela in ne vklop ventilatorja) preglej sproti še to..... sprobaj še ventilator. Enostavn vzem kable dol od termostikala (najdeš ga na kilerju) in jih kratko skleni..... ventilator more zagnat.
Temostikalo pa tud lahk sprobaš na dva načina....
Prvi je, da ga vzameš ven, ga daš u vodo in greješ.... pri tem meriš upornost ( dokler je voda mrzla more bit upornost velika) ko se voda ogreje nekje na 95 stopinj mora upornost past skoraj na nič...
Druga možnost je pa , da kurblaš avtek na mestu.... meriš temparaturo hladilne tekočine.... ko pride nekje na 95 stopinj more ventilator pognat.... shladit motor nekje do 88-85 stopinj in izklopit....

Pol je možn da je kiler zapacan.... al z mušicami ( od zunaj) ali pa ma premalo pretočnost....
Za prvi primer ga sper z motorne strani s kirherjem ( lahk ga vzameš dol pa vredu očistiš... ampak prva varjanta kr dost pomaga)
Lahk pa je zamašen od znotraj... se prav nima pretoka.
Vzamšeš kiler dol in ga spereš pod pritiskom ( druga možnost je servis da ti cel sistem prečistijo s pritiskom...)

Kot zadnje pa obstaja še vodna pumpa.....
Če bi jermen drsel in pumpe ne bi gnal dost.... pol bi posledično gorela tud lučka za alternator ( isti jermen žene oboje) .. torej to ni....
Lahk pa da je blem u sami pumpi..... lopatice pobralo.... sem tud že videl.
Sprobaš tko da odklopiš cev od hladilnika (pri termostatu) in motor poženeš... z nečim "pomagaš" termostatu da mal odpre.... voda more kr fino brizgnit ven... lahk tud termostat ven vzameš... sam u tem primeru ti more en drug mal pognat avto ( ponavad je dost da sam zaganjač mal obrne) in voda more brizgat...
če ne.. je vodna pumpa...

Videm da sem spet napisu cel roman.... ah jebat ga petke pač poznam :D

Aja tole sem pozabu..... tkole zgleda motor od petke ko sem prej reku da ma cilindrske puše...

Prva in četrta puša sta še noter.... med tem ko tretja in druga manjkata
Slika


Tle pa so puše že pobrane ven.... in ležijo poleg motorja ( na levi se vidi dve)

Slika

No tale motorček je bil pregret...... mel klepajoč dizlski zvok.... dokler ni popolnoma odpovedu.... ko sem ga odprl sem najdu bat ki je na zgornji sliki :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Sr maj 04, 2005 2:54 pm

lisko je napisal/-a:Ok dost ste meli heca..... zdej pa resno boste zmogli na tem forumu? :P

Petka ma cilindrske puše..... tko da dejansk nima bloka ( ga ma ampak je neuničljiv :)

Tist da se prižiga lučka in glede na to da je 92 letnik sklepam da je to CAMPUS 1.1 motor...
Tile motorji so imeli hudo napako.... termostati so zelo radi zapikali in ko termostat zapika dejansk hlajenja ni.Zapikali so dostkrat v odprtem položaju.... ampak včasih tudi u zaprtem položaju ( ni hlajenja)

To da je imel slabšo moč je prvi znak pregretja motorja( motor ni več v idealnih pogojih in ima slabši izkoristek....)

GLede belga dima...... kak je zdej stanje? če je bil pregret in si pol mal počaku..... pol skor logičn da mal skadi ker pri vročini povsod mal kaj spusti.... in pol pač zgori in pri tem gori.... če se avtek pelje sedaj dokaj normalno in če ni več kakeka dima vzad... pol je motor še ok.... drgač pa.. :roll:

Kot prvo pa preglej termostat.... najdeš ga na toplem vodu od pume ( spredaj levo gledano u smeri vožnje) poleg glave pri vodni pumpi, v sami cevi ( edin na tem mestu ma cev dve objemki ) Vzmameš cev dol vzemaš ven termostat ven in ga daš u vrelo vodo ( lahk meriš če hočeš) pri 86 stopinj celzija mora odpret drgač je termostat fuč.
Če je to vredu pol neki ne štima al s kilerjem ( lahk ti termostikalo ne dela in ne vklop ventilatorja) preglej sproti še to..... sprobaj še ventilator. Enostavn vzem kable dol od termostikala (najdeš ga na kilerju) in jih kratko skleni..... ventilator more zagnat.
Temostikalo pa tud lahk sprobaš na dva načina....
Prvi je, da ga vzameš ven, ga daš u vodo in greješ.... pri tem meriš upornost ( dokler je voda mrzla more bit upornost velika) ko se voda ogreje nekje na 95 stopinj mora upornost past skoraj na nič...
Druga možnost je pa , da kurblaš avtek na mestu.... meriš temparaturo hladilne tekočine.... ko pride nekje na 95 stopinj more ventilator pognat.... shladit motor nekje do 88-85 stopinj in izklopit....

Pol je možn da je kiler zapacan.... al z mušicami ( od zunaj) ali pa ma premalo pretočnost....
Za prvi primer ga sper z motorne strani s kirherjem ( lahk ga vzameš dol pa vredu očistiš... ampak prva varjanta kr dost pomaga)
Lahk pa je zamašen od znotraj... se prav nima pretoka.
Vzamšeš kiler dol in ga spereš pod pritiskom ( druga možnost je servis da ti cel sistem prečistijo s pritiskom...)

Kot zadnje pa obstaja še vodna pumpa.....
Če bi jermen drsel in pumpe ne bi gnal dost.... pol bi posledično gorela tud lučka za alternator ( isti jermen žene oboje) .. torej to ni....
Lahk pa da je blem u sami pumpi..... lopatice pobralo.... sem tud že videl.
Sprobaš tko da odklopiš cev od hladilnika (pri termostatu) in motor poženeš... z nečim "pomagaš" termostatu da mal odpre.... voda more kr fino brizgnit ven... lahk tud termostat ven vzameš... sam u tem primeru ti more en drug mal pognat avto ( ponavad je dost da sam zaganjač mal obrne) in voda more brizgat...
če ne.. je vodna pumpa...

Videm da sem spet napisu cel roman.... ah jebat ga petke pač poznam :D

Aja tole sem pozabu..... tkole zgleda motor od petke ko sem prej reku da ma cilindrske puše...

Prva in četrta puša sta še noter.... med tem ko tretja in druga manjkata
Slika


Tle pa so puše že pobrane ven.... in ležijo poleg motorja ( na levi se vidi dve)

Slika

No tale motorček je bil pregret...... mel klepajoč dizlski zvok.... dokler ni popolnoma odpovedu.... ko sem ga odprl sem najdu bat ki je na zgornji sliki :)


To si se pa res potrudil,svaka ti cast!Hvalezen ti je on kot tudi jaz.

Imel sem pa sam tudi taksne probleme hvala bogu sem to resil sedaj.problem je pa bil termostat(stane celih 1500SIT). ;)

Lep dan zelim se naprej!s_mande

URBY...pa ti res nisi normalen,majke mi.Bom se ugriznil v jezik in bom raje tih.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr maj 04, 2005 4:44 pm

lisko vse napisal tko da ni kaj za dodati....po moje mnenju ko sem prebral post je najverjetneje tesnili glave fuč,lahko pa še tista tesnila pod pušami...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
puter
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: To maj 18, 2004 9:19 am

Napisal/-a puter Sr maj 04, 2005 8:12 pm

uh lisko... najlepsa ti hvala... bom vse to pogledu ko bom mel cas pa bom javil kako in kaj!

saj ni nujno, da takoj pogledam... bo me punca pac doma cakala :) :) :)

se enkrat... najlepsa hvala...
 
Uporabniški avatar
audi racing
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če mar 03, 2005 9:43 am

Napisal/-a audi racing Sr maj 04, 2005 9:02 pm

to so pa zenske! :P
lep pozdrav audi racing

Slika
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Če maj 05, 2005 7:42 am

dejmo vsi 5tke kupt, nam jih bo @lisko popravlu. l :lol: 8)
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 05, 2005 2:32 pm

tešo je napisal/-a:dejmo vsi 5tke kupt, nam jih bo @lisko popravlu. l :lol: 8)


Heheh ti si pa mal komika a ?:D sam glede na to kok jih je na cest... bi bil prav ornk biznis če bi odprl delavnico sam za petke :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Če maj 05, 2005 4:45 pm

lisko je napisal/-a:Heheh ti si pa mal komika a ?:D sam glede na to kok jih je na cest... bi bil prav ornk biznis če bi odprl delavnico sam za petke :D


predlagam da skep odprema ... moj ex car je bla Škoda favorit in sva jo s kolegom kar dosti šraufala in zato lahko rečem da jo tudi dokaj v piko poznam. ti boš petke šraufal jst pa Stare Favoritke :lol: ... sam posel nama bo laufal cca. 5 - 10 let, potem bo pa itak že vse zgnilo :lol:
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 05, 2005 8:26 pm

tešo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Heheh ti si pa mal komika a ?:D sam glede na to kok jih je na cest... bi bil prav ornk biznis če bi odprl delavnico sam za petke :D


predlagam da skep odprema ... moj ex car je bla Škoda favorit in sva jo s kolegom kar dosti šraufala in zato lahko rečem da jo tudi dokaj v piko poznam. ti boš petke šraufal jst pa Stare Favoritke :lol: ... sam posel nama bo laufal cca. 5 - 10 let, potem bo pa itak že vse zgnilo :lol:


Hja zgnilo... sej novi motorji ne delujejo nč drgač..... vsi majo še vedn bate... ojnice... karterje.... kolega si je kupiil kabl in program in lahk vsak avtek iz WAG com grupe priklop..... tko da mogoč pa res uresničima?:P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov