Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Drsanje gume ob blatnik

Napisal/-a Dario To jul 19, 2005 3:31 pm

Hello

Hmm pred cca dvemi meseci sem dal na avto 14 cool feltne, prej 13 cool
Gume prej 175/65/13 max sedaj imam goodyear hydragrip 185/60/14
In ko imam 4 osebe v avtu vsi po cca 90kg + woofer 30kg nekaj prtljage.
Mi začne guma drsat ob blatnik, sicer zelo malo pa še to če vletim malo bolj v ovinek.

Zdej me zanima kaj naj naredim, ker se v tem avtu občasno pelje tudi 5 oseb?
Namen mam pa montirat šp vzmeti apex
A bo potrebno še kaj drugega ustvarjat? A če se tiste robove odzadaj povije bo kaj narobe?

Avto je hyundai accent l96

Hvala
Lp
 
Uporabniški avatar
perko84
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: Po mar 28, 2005 6:03 pm
Kraj: malo tu, malo tam

Napisal/-a perko84 To jul 19, 2005 3:35 pm

mogoče si nabavi kakšne distančnike, da ti odmaknejo gume stran od blatnika, al pa pober stran tisto plastiko k je na notranji strani blatnika. S tem boš zihr rešu težavo. Če ti pa drsa po zunanji strani blatnika pa ti ne preostane drugega kot da jih širiš, al pa original gume gor ;)
 
Uporabniški avatar
Pro2Type
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr okt 29, 2003 4:25 pm
Kraj: Povsod me je dost!

Napisal/-a Pro2Type To jul 19, 2005 3:56 pm

Še ena opcija je! Da da tršati amortizerje? ;) ;)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To jul 19, 2005 3:58 pm

Zdravo!

Iz opisa sodim, da gume drsajo po notranji strani blatnika oz. boka. Tu poceni rešitve ni. Če je možno menjaj platišča oz distančnike, da bodo gume nekoliko bolj proti karoseriji. Če pa ni več prostora, ti preostane še samo širjenje blatnikov. To pa je precej velik poseg. Če je razlika ZELO majhna, bo dovolj, da se stanujša rob na blatniku. Če pa je potrebno pridobiti veliko prostora, potem bo treba razširiti cel bok.

Športne vzmeti bodo sam še poslabšale težave, saj bo avto še nižji, kolesa globje v blatniku, zato se ti lahko zgodi, da bo ribalo tudi ob praznem avtomobilu. Odvisno za koliko cm imaš namen znižat avto.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
perko84
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: Po mar 28, 2005 6:03 pm
Kraj: malo tu, malo tam

Napisal/-a perko84 To jul 19, 2005 4:04 pm

Pro2Type je napisal/-a:Še ena opcija je! Da da tršati amortizerje? ;) ;)


to sm še pozabu :oops:
glede na vse to je nižanje avtomobila brezpredmetno ker bo sam še slabš ;)

aja: za ker avto gre če smem zvedt
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Re: Drsanje gume ob blatnik

Napisal/-a Shebo To jul 19, 2005 4:26 pm

Dario je napisal/-a:Avto je hyundai accent l96

Mislim da je napisal ;)
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor To jul 19, 2005 4:46 pm

Pro2Type je napisal/-a:Še ena opcija je! Da da tršati amortizerje? ;) ;)


Stem ne rešiš dosti. Govorim iz lastnih izkušenj. Avto sicer na luknjah manj zabije ampak ko pa ti avto naložiš se pa posede popolnoma isto. Ubistvu z tršanjem samo upočasniš delovanje amortizerja. Doseže pa isto lego.
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI To jul 19, 2005 5:10 pm

Če drsa znotraj v kolotek,daj na pesto pod platišče distanc plato.Vendar je problem ker imaš stojne vijake :?: tako da cca 3mm bo maximum.
Če pa drsa v zunanji rob blatnika sta dve možnosti ...da rob povalčkaš ter ga potegneš malo na ven ali pa da platišča znotraj pesto odbiješ za cca 3 mm maximum.
Mislim da ne bi bilo slabo če nam daš še podatke namika platišča - ET - kateri ti piše znotraj platišča ali pa pri vijakih zunaj...ti bomo lažje svetovati ;)
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 To jul 19, 2005 5:56 pm

..tvoj problem je v tem, da imaš sedaj odstopanje od prvotne gume 3.6%, se pravi, da je guma ne samo širša ampak tudi višja. Ko ga polno naložiš, se avto zniža, guma pa podrsa ker je višja...
Moral bi imeti gume 185/55/14, pa nebi imel nobenih problemov.
Govorim iz lastnih izkušenj, sem imel čisto isti problem.
Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI To jul 19, 2005 7:03 pm

Sj pri njem je lih problem to, k je imel prej napačno dimenzijo ( ACCENT ORIGINAL DIMENZIJA 155/80R13 ALI 175/70R13 ) Se pravi zamenjava 185/60R14 je pravilna ;)
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario To jul 19, 2005 10:13 pm

Vidim da ste kar nekaj napisal :D

Ja ubistvu mi drsa od tisti zvit rob od blatnika?
Tak da ko se avto nagne v levo ali desno mi zagrabi za tisti del?
Sem razmišljal da bi tist sam zvil navzgor? Ker sedaj je zvito od strani blatnika noter v ravni črti, pa zadevo je micano še rja deformirala.

Če se vozim po ravnini, al pa takole če grem malo hitreje čez ležeče policaje v Btc-ju
mi nč ne zagrab, :?:
Vglavnem sam v ovinkih, pa še to moram kar lepo vletet da zagrabi, ali pa če je glih kaka luknja na ovinku v času zavijanja.
Zato sem mislil da če zadevo stršam da bo bolje?, kar sem itak mel namen.
Lp
 
Uporabniški avatar
puter
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: To maj 18, 2004 9:19 am

Napisal/-a puter To jul 19, 2005 11:49 pm

Tudi jas imam accenta in sem imel enak problem pri gumah, ko sem dal 195/50 R15... nato sem dal avto znižat in tršat amortizerje in je dosti boljše, razen, če ne vem koga vse zravn vozim... Nazadnje pa sem še zdaj tisti rob pri zadnjem blatniku ko je not obrnjen, sem zvil navzgor in sedaj je ok, tak ko more bit...

Probaj... poleg tega pa ti je to najbolj poceni varianta...
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Sr jul 20, 2005 9:31 pm

flexsarco :twisted: pol pa z bitumenom zaščitit
My soul almost complete ;)
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Če jul 21, 2005 7:54 pm

O.k

Bom prvo tisti rob zvil pa videl kaj bo?
Da nebi pol naredil še večje sranje z nižanjem?
Tnx za odgovore
Lp
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley Če jul 21, 2005 10:08 pm

Daj trše vzmeti, pa se avto ne bo toliko polegel pri obremenitvi.
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Če jul 21, 2005 11:14 pm

sej problem ni nevem kakšen ko se avto sesede, temveč med nagibanjem karoserije.
Namreč samo takrat mi zagrabi? mogoče bi tudi med vožnjo naravnost ampak do sedaj insem naletel na kako večjo luknjo da bi to preizkusil.
Lp
Robove bomo za vsak slučaj zvil, vzmeti pa nato poštimal.
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov