Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

problem z bremzami (čeljustmi)

Napisal/-a tešo Ne avg 14, 2005 5:14 pm

dans se peljem in ko zabremzam, slišim tist čudn zvok, ter bremze so slabo prjele. ok pridem domov vržem kolo dol in res disk ploščice so bile na desni strani čist pobrane v nulo medtem ko na levi strani je še za 1cm mesa na ploščicah. potem sem zavrtel kolo na desni strani in sem ugotovil da mi je ploščice skoz med vožnjo malo pobiralo saj se ne vrnejo nazaj in skoz malo šlajsa po disku tudi sedaj še šlajsa po disku, čeprav so ploščice v nulo pobrane.

kaj je to narobe s čeljusti, zakaj ploščice ne vrne v ustrezen položaj? kok me bo pršlo popravilo? Vozim pa R19 1,4

hvala
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne avg 14, 2005 5:34 pm

Najbrž se bat ne vrača nazaj in zato drsajo ploščice. Včasih pomaga da batek malo "pregoniš" se pravi ga stisneš z "cvingo" mizarsko spono in nato parkrat pritisneš pedal zavore da ga porine malo ven potem pa spet stisneš in tako ponoviš parkrat dokler ne začne lepo lavfati zadeva. Paziti moraš da ne napumpaš preveč ker lahko batek pade ven. Nekdo naj ti pritisne na zavoro in spusti ti pa poglej če se batek potem ko je spustil zavoro vrne nazaj za cca en milimeter. Če se je vse vredu. Druga možnost je da ti čeljust šteka na vodilih (ponavadi sta to dva vijaka, ali pa dve drsni ploskvi.) To pa isto na roke parkrat pregoniš in malo namažeš pa bi moralo delovati.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne avg 14, 2005 5:39 pm

točno tako,no še tretja možnost je da so vodila v čeljusti obrabljena in ti jo kajla,no za to pa je pomoč samo druga čeljust (seveda manj obrabljena)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
ktmjurca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe feb 04, 2005 2:09 pm

Napisal/-a ktmjurca Po avg 15, 2005 2:01 pm

No in kot zadnja možnost bi bila da je gumijasta cevka (po domače lajtga) zamašena. V tem primeru je potrebna zamenjava le te (in ne čiščenje z raznoraznimi žicami itd.)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po avg 15, 2005 5:10 pm

ktmjurca je napisal/-a:No in kot zadnja možnost bi bila da je gumijasta cevka (po domače lajtga) zamašena. V tem primeru je potrebna zamenjava le te (in ne čiščenje z raznoraznimi žicami itd.)


V tem primeru ponavad pobira obe ploscice in se bremze pregrevajo saj zavorna tekocina pride not ven pa negre ;)

Kar se pa problema tice je pa ze gor napisan ;)

LP
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Po avg 15, 2005 5:11 pm

Lp,
vse opcije obdelane.
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po avg 15, 2005 5:35 pm

Rezultat ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Po avg 15, 2005 8:25 pm

verjetn se bo jutr rihtalo.

hvala vam za odgovore.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Če avg 18, 2005 9:06 pm

alanq4 je napisal/-a:Najbrž se bat ne vrača nazaj in zato drsajo ploščice. Včasih pomaga da batek malo "pregoniš" se pravi ga stisneš z "cvingo" mizarsko spono in nato parkrat pritisneš pedal zavore da ga porine malo ven potem pa spet stisneš in tako ponoviš parkrat dokler ne začne lepo lavfati zadeva. Paziti moraš da ne napumpaš preveč ker lahko batek pade ven. Nekdo naj ti pritisne na zavoro in spusti ti pa poglej če se batek potem ko je spustil zavoro vrne nazaj za cca en milimeter. Če se je vse vredu. Druga možnost je da ti čeljust šteka na vodilih (ponavadi sta to dva vijaka, ali pa dve drsni ploskvi.) To pa isto na roke parkrat pregoniš in malo namažeš pa bi moralo delovati.


Točno tko je blo :lol: ..... bravo. thx @alanq4

smo zrihtal bremze že v torek samo nisem mel nič časa za forum.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 15 gostov