Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

mašina za renault 5

Napisal/-a MGsax To dec 24, 2002 9:26 pm

potreboval bi mašino za renault 5.
če ve kdo za katero me naj prosim obvesti
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Sr jun 11, 2003 12:48 pm

Prosil bi vse, ki bi kaj vedeli kje se da dobit bate pa puše za r5 five, letnik 1994.

Kupim tudi celo mašino. Mašina mora imet oznako C3J... in sicer brez forgazarja ampak z ajnšpricem.

Tak motor so imele tudi 18-ke in nekatere 21-ke. Uglavnem mora biti 1.4 ajnšpric.

Prosim, če me kontaktirate preko prosko@siol.com ali pa na 031 625 555

Za vse informacije se Vam nalepše zahvaljujem.
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 11, 2003 1:09 pm

V Gradiški (Gorica, Italija) so na odpadu štiri mašine 1400ccm samo so še v avtih. Vse so še dobre - cena za posamezno je 12k sit (potem pa še 10k carinskih stroškov in jo imate doma. Se pravi da za 22k + prevoz dobiš mašino. Sprobaš jo lahko dol, če dela - lastnik odpada ti da akumulator ti pa potem telovadi pa sprobaj - aha orodje obvezno met s sabo.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jun 12, 2003 1:19 am

hm hm hm 22 jurjo? bo treba se kaj spustit u gorico:)) No zanima me pa neki druzga.In sicer če bi pasalo u mojo petko puše in bati od 1.2 motorja, ker ene petke vem da so ble 1.2.Pa verjetn bi pol še treba blo galvo menjat pa kaki injection si omislit.Ok ampak zanima me če gre to da dam not 1.2 puše in bate al pa da dam puše sam postružit pa sam bate menjam?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 12, 2003 10:58 am

To je brez veze, ker boš full dnarja zmetal za dele in delo, dobil pa samo 0 konjev al pa še manj. Tukaj maš mal podatkov o mašini.
1.1 ima 43 konjev (34KW max nima blokade, sam več kot 6000 obratov že skoraj ne gre)
1.2 ima 43 konjev (34KW max blokada 6250)
1.4 ima 60 konjev (43KW max blokada 6250)
1.4e ima 68 konjev (50KW max blokada 6250) te mašine so bile večinoma v expresih(paše pa v navadno petko tut)
1.4 turbo 115 konjev (88KW max do blokade 6250 obratov )
1.7i ima 94 konjev (165Nm 69KW max 7000 obratov, nima blokade, vsaj jst je nisem uspel spravit na več kot 7000, bo sedaj z drugo odmično - upam da vsaj 8500
Če kdo ve še za kako mašino (originalno seveda) za petko naj pa še o njej napiše podatke. Pa nej kdo doda še navor za te mašine, če ima podatke.

Premisli kašno mašino boš dal v avto. Vse te mašine imajo enakie nosilce na ostih mestih in jih ni potrebno predelovat. Zamenjava mašine ti vzame par ur dela, zamenjava batov pa puš pa več, poleg tega je potrebno še menjati dihtnge, pa še kej bi se našlo. Na rabljeni mašini je to že vse opravljeno, samo zamenjaš jo.

LP
Nebivedu
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Če jun 12, 2003 12:10 pm

Ja jest sem včerej dobil mašinco 1,4 letnik 96, od bye bye petke. Imela je 30k prevoženih. Zanjo sem dal 35k.

Nebivedu ne strinjam se s tabo, da je boljš zamenat mašino kot pa samo bate in puše. Lej, če menjaš mašino imaš lahko probleme z dihtungo na glavi, pa tukaj je še vodna pumpa, ... to ni ravno poceni, če moraš zaradi tega, čez 14 odpirat mašino in jo spet popravljat.

Pa še to, zgoraj si navedel, da imajo vse mašine enake nosilce, sicer za druge ne vem, vem pa da ma moja mašina 2 nosilca, turbača ma pa 3 nosilce.

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 12, 2003 1:01 pm

Če jst kupujem mašino, jo prvo sprobam. Mašine, k je človeku ležala v garaži sploh ne kupim. Mašina mora bit v avtu in jo je mogoče sprobat, pol jo pa vzamem. Izjema je če je avto totalka, sam pol hočem vedt kok časa že stoji. In v italiji lahko vsako mašino sprobaš, preden jo vzameš. Če imaš s sabo nekoga, ki se vsaj mal spozna, boš dobu mašino, k je nou treba čist nč poštimat, pa bo delal še dolgo časa.

Nosilci so na istih mestih, mislim, da ima tudi navadna mašina 3 nosilce. Vsaj pr men je imela tri. (1.4 five)

LP
Nebivedu

P.S. če pa nekomu stoji mašina v garaži, je pa lahko mašina z majhnimi problemi, pa je dal v svoj avto drugo. Al pa še kej hujšga, mašina sploh ne dela, pa ti jo proda, pol pa tip zgine.
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 Pe jun 13, 2003 8:36 am

Zdej se pa strinjam. Glavni problem je to, da mašine stojijo in to ni dobr...


:>
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov