Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
cholt45
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To avg 30, 2005 10:12 am

Servis Golf IV

Napisal/-a cholt45 To avg 30, 2005 10:44 am

Hi!
Najprej se opravičujem, ker nisem pregledal če obstajajo kaka sporočila na to temo, vendar sem v rahli časovni stiski, pa tudi brez stalnega dostopa na internet! Do srede bi rabil par informacij glede servisa Golfa.

V sredo sem zmenjen z avtomehanikom za reden servis problemi so pa sledeči:
(serviser mi je neznan in avto peljem prvič k njemu )
golf štirka 1.4
110 000km
letnik 1998

-auspuh šklopota ko se vozim po grbinah (po mojem se je odvil kak nosilec ali nekaj, ko sem se vozil po poljski poti)
-treba menjat olje, vendar nevem kako naj dam noter, znanec mi je povedal da aral ni dober-(zadnja menjava pred več kot enim letom)
-ročna ne prijemlje zadosti (bil problem na tehničnem-verjetno pesek ali nekaj)
-avtomatski "štantgas" ga serje (baje standard pri ww)
-zračni filter ni bil menjan že lep čas(po pripovedovanju punce, ki je lastnik(sicer nima pojma-vprašanje če ji naj verjamem;)))
-serviser me je pobaral če naj menjam klinaste jermene, vendar nimam pojma kdaj so bili nazadnje menjani, na koliko se jih menjuje itd.
-avto je bil prva leta servisiran pri pooblaščenem serviserju(drago), potem pa vseko leto pri nekem domačem majstru in sedaj mi punca neve povedati kaj bi lahko bilo menjano v teh letih in kaj ne!
-nebi rad preveč popravil, ker nimava denarja
-vprašanje vžigalnih svečk(na koliko se jih menjuje?

Če imate kake predloge, kaj bi trebalo menjati-pogledati preden ga peljem na servis, na plan z besedami

Vprašanje še glede zaupanja mehaniku, se vam zdi pametno, da sem veš čas prisoten pri delu in opazujem kaj mi dela, ker je pač en neznanec in mu ne zaupam glih(saj sami veste kaki ste):)?

Hvala za pomoč!

lp cholt
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny To avg 30, 2005 11:25 am

Ojla!

Mi smo imeli do pred kratkim 1.9sdi.

Glede olja: Aral ni ne dober ne slab, ce mas dizla je priporocen. 1.4 motor je pač nezahteven (beri najšvohnejši) Priporočeno je, da daš notri olje 5W40 (servisni interval 15000km) je pač malo dražji, kot 10W40 (servisni int. 10000km). Klinasti jermen se menja po potrebi, bolj je važno če je bil zamenjan zobati jermen. Pri dizlu so napenjalci jermena težki 30000sit, ter jermen cca 7k sit. Zato se pozanimaj, če je bil zobati jermen že zamenjan.

Filter zraka kar zamenjaj cca 3300 sit, potem imaš še filter kabine cca 3000 sit, ter filter olja tm okol 1,5k sit.

Svečice se menjajo na 60000, če se vgradijo taprave.

Problem nemirnega prostega teka je največkrat zamaščenost lopute. To je potrebno očistiti z posebnim čistilom za lopute. Postopek: snameš zračni filter, posedeš kakega kolega za volan, ta da kontakt ter pritiska na gas (ker je loputa električna) drug pa šprica z čistilom v loputo.

Pri izpuhu je treba pogledat. Ne mormo bit pametni prek neta. (lahko je pleh za temperaturno zaščito, pa žvenketa, lahko je kaka luknja v izpuhu, lahko je katalizator hin (preizkusiš tako, da ga mal potolčeš, pa poslušaš, če žvenketa).

Ročna zavora: To se dogaja, ker se je ne uporablja!!! Štekajo zadnje vage pri potegu ročne (oprostite slovenščini). Potrebno jih je dobro namazat z kakim WD-jem, ter na roke "prelaufat", lahko pa tudi potrebno sneti čeljust pa tud to prelaufat. Pazi!! Če bo kdo počel to sam doma, rabite posebne klešče za zadnji zavorni cilinder, ker ima znotraj navoj.

Biti zdraven ali ne?? Jaz osebno ne maram, če mi kdo pod roke gleda... Je človek bolj živčen, pa ne zato da naredim slabo. Problem nastane, ko se menja kak zglob volana, pa je potrebno kako macolo nucat, pol pa stranke vse jokajo kako se avto pretepa. To je tvoja lastna odločitev. Menim da je dobra praksa, če ti mehanik pokaže zamenjane dele. (ok oljnega filtra mi ne rabi kazat :) ) da maš potem vse mastno :) . Problem je tud zaupat nekomu....

tolko pametovanja.... LP
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr avg 31, 2005 8:13 am

Jaz sem glih kar naredil servis na 105000km. Imam isti avto, prvi lastnik. Če nimaš servisno knjižico, in če ne veš kaj so delali z avtom je kar zajebano. V teh štirih leti kar ga imam so bile 3 ali 4 akcije VW-a ki je bilo treba prenventivno otpraviti napake. Vse kar sem jaz naredil pri sedmih servisi do zdaj, se je teško spomniti, je pa bilo kar precej tega. Vsi moji servisi so narejeni pri pooblaščenem servisu tko da imam vse dokumentirano v servisni knjigi in imam vse račune kar so mi delali do zdaj. Mogoče naj omenim zobati jermen. Imel sem težave z nihanjem obratov, loputo so pucali parkrat pa ni ne vem kako pomagalo. Krivi so bili eni plastični deli na valjčkih ki poganjajo jermene (al pa nekaj tazga). To so vse naredili na stroške tovarne ker so meni baje prezgodaj odpovedali. Ta menjava je predvidena na 120000km, meni se je zgodilo pri 90000km in 3,5 starem avtu. Bile so še akcije v zvezi nekim oduškom. Pri niskih temperaturah je bila nevarnost odpovedi motorja (ne me za besedo držati, nekaj tazga je bilo...). Bila je tudi ena akcija z krmilnikom ABS-a.
Tukaj smo nekaj napisali o nihanju obratov, če te zanima...
http://forum.vw-audi-club.si/viewtopic.php?t=1971&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
cholt45
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To avg 30, 2005 10:12 am

Napisal/-a cholt45 Pe sep 02, 2005 8:24 am

No hvala lepa!
Avto je že doma, servis je bil odličen, serviser prijazen... hmm :)....! Me happy now!
Glede auspuha sem imel prav- ferderbani srednji nosilec
Olje so dali spet aral notri(so me pač prepričali :P˙˙˙)
Pri ročni pa niso bile problem "vage" ampak sta bila diska skoraj po pol površine zrjavela, sem dal neoriginal firmo diske, a je razlika med kvaliteto originalVW in fake deli velika? ( očitno premalo uporabljamo ročno???)
Loputa kak loputa ( ne me več strašit s podobnimi povezavami prosim!)
Svečke so še dobre, edino prednje diske bo treba na 120000 menjat, jermeni tudi kul!
Po temeljitem pregledu dokumentacije sem opazil da avto v bistvu samo eno leto ni bil pri pooblaščenem serviserju(lani), in opazil da so v preteklih letih menjavali bore malo delov (v sedmih letih ponavadi obkljukana samo menjava olja, pa še ena druga stvar, ostalega pa niso nič menjavali- Je to normal?)
za menjavo zavorne tekočine, olja, zadnihi diskov+ploščic, zračnega filtra, švasanja nosilca, čiščenja šobe, menjava lučke... sva plačala nekje 47k sit od tega 12k sit delo!

p.s.: delali so 2 uri-emdtem sva pa midva posedovala v njihovem salonnu in prebirala mično čtivo!;)


lp cholt
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov