Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Gumice na sprednjih armotizerjih

Napisal/-a obi Po avg 22, 2005 8:51 pm

Torej po celih dveh mesecih se spraviva s kolegom (mehanikom)pelat da vidi keri zglob mi ropota, in da bi pravega kupo in po kakih 100 metrih vožnje počakam in odprem haubo nakar kolega začne :mad: Ti si nor teb sploh zglob ni šel ampak gumice na armotizerjih, lej ka lufta meš med zgornjo gumico in plehom. No to sem tudi jaz potem opazil, seveda je takoj rekel da bo treba menjat, sedaj pa sem v dilemi, kater od obeh gumic je šla spodnja ali zgornja.
Dejstva:
Avto na ovikih ruži tako kot da bi bil hin homokinetični zglob amapk če je vinek v s potem se ruženje prelevi iz ene na drugo stran halo oba zgloba v dveh mescih pa tud ne morta it.
Volan je za ta avto neverjetno trd (še prejšni jugec je mel lažjega).
Ko speljujem. prestavljam, skratka ko stisnem in spustim sklopko ali ko avto cuka ,se sliši mehansku udarjanje.
Ob naglem speljevanju naravnost je volan na začetku lahek nato pa kar nenkrattrd ko svinja.
Med zgorno gumico in plehom je slaba 2 cm zraka, kar je razvidno tudi v višini samega avtomobila saj je avto spredaj nižji za približni 1.5 cm napram zadnjemu delu.

Prilagam še sliko za vse da boste vedli katere gumice mislim Avto na sliki ni moj je samo za ponazor.(Glej rdeči krog)
Torej še enkrat vprašanje kateri par od obeh gumic na obeh sprednjih armotizerjih mi je šel spodnji alli zgornji, kaj je med obema gumicama (spodnjo in zgornjo) (ležaj.....) ali je potrebno menjati tudi to. Hvala za odgovore.
Priponke
clio_williams_engine1.JPG
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po avg 22, 2005 9:30 pm

zamenjaj spodnjo..itak ko boste razdrl boš videl kako je stisnjena oz. obrabljena. Zakaj je trd volan je lahko več vzrokov,kot so ležaji amortizerjev,stare in posledično trde gume,lahko premal napolnjene gume...pa še par stvari bi se našlo. No ti najprej gumice amortizerjev zamenjaj,in takrat boste lahko še ležaje pogledal kaki so.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi Po avg 22, 2005 9:40 pm

Aham vredu so pa notri ležaji. Samo to me je zanimal. Ok potem menjam samo spodnje ali komplet.
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po avg 22, 2005 11:32 pm

hmm ker reno je to?
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid To avg 23, 2005 12:09 am

Voith je napisal/-a:hmm ker reno je to?

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 03&start=0
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi Sr avg 24, 2005 12:35 pm

Clio L.91 1.4
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
Bidba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če okt 21, 2004 10:55 am
Kraj: mb

Napisal/-a Bidba Sr avg 24, 2005 1:08 pm

Poglej, meni se je na škodi dogajalo podobno zvok ki ga slišiš v ovinku in na luknjah na cesti se prenaša po kovini in deluje kot da ropota levo in desno ali v nosilcih motorja... ker že veš kje leži vzrok ti predlagam da glede na letnik avta (preparele gumice) menjaš levo in desno gumico + L in D zgornjo gumico. Glede teškega obračanja volana pa sledeče. Ker so te spodnje gumice takimenovani gumi ležaji imaš verjetno zaradi tega oteženo obračanje volana (predvidevam da nimaš serva), saj so se ležaji posedli.

Glede menjave vseh teh gumic pa si ne beli glave saj so nahbav deli zelo ugodni in dovolj dobri. Mene ja en gumiležaj prišel 3.000,00 SIT+ ena do dve uri dela.

lp Miha
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Sr avg 24, 2005 1:16 pm

Menjat morš gumice in ležaje. Sem imel podobn primer kot ti, pa so mi komplet vse zamenjali.
Slika
 
renault no 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe sep 02, 2005 3:13 pm

Napisal/-a renault no 1 So sep 03, 2005 8:28 am

ZAMENJAJ ZG. GUMO NA AMORTIZERJU + LEŽAJ AMORTIZERJA PA BOŠ REŠIL PROBLEM!!
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi So sep 03, 2005 4:50 pm

Problem rešen. Ostane še samo pol osovina in pa zglob samo to še pa ......Aja no pa avspuh......jao meni
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov