Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Poraba olja

Napisal/-a georges Če sep 08, 2005 6:20 pm

Hmmm..ker se že nekaj časa ubadam s porabo olja bi prosil za nasvet ali pa mnenje. Avto je Opel Vectra letnik 99 s 1.8 16V 145.000Km. Avto je v moji lasti malo beč kot tri leta takrat ko sem ga kupil je pa imel 70.000Km.
Že od kar sem ga kupil je mal velika poraba olja. Dokler v našem koncu še ni bilo avtoceste je bila poraba približno za polovico manjša kot zdaj to cilja na to da je pri večjih obratih večja poraba. Se pa bliža tisti tisti tovarniški 7,5 deci na 1000Km :o :o .
Delam po 50 Km na dan in to samo po avtocesti orati okoli 4000/min. Sem govoril že z mehanikom in je rekel da naj samo dolivam ker kaka generalka se zaenkrat še ne izplača. Mi je pa tudi izmeril kompresijo in zgleda da je problem samo v enem cilindru ker samo pri tem odstopa kompresija glede na ostale tri. Če bi bli tefloni so rekli da bi blo to bolj opazno na izpuhu, ker pa naj bi olje prišlo v izgorjevalni prostor to olje izgori in se dima ne opazi.
Prej sem uporabljal Valvoline Durablend 10-40 pa sem pri zadnji menjavi samo zamenjal znamko in poskusil z ELF 10-40.
A bi blo zdravo če bi na omenjenem motorju probal z oljem 15-40 ali pa še s kakim drugim? Prosil bi za mnenje. pa mal velik se se razpisal :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Olje je kri (za motor)!

Napisal/-a Zmaj78 Če sep 08, 2005 6:52 pm

Sicer nisem nevem kaj majstr za motorje in te zadeve. Ponavad se proba najprej teflone menjat, kar je razmeroma poceni poseg (mogoče 30.000 do 50.000 kranjskih denarjev), zatem pa sledijo mogoče obročki oz. nekateri bi tej zadevi rekli mala generalna in ta bi skori gotov morala obrodit sadove.

Nek mehanik mi je reku da je poraba olja tut mal odvisna od "navitosti" motorja oz. iz kolko kubikov dobi kolko konjev, za primer mi je dal Golfa serijo II in rekel, da npr. motor 1.3 B naj nebi pil olja, medtem ko 1.8 16 v pa je normalno da ga malo "cuka". PO en stran je to logično, po drugi pa spet kok bi pa pol moral kakšen močnejši stroj popit tega sranja?! Je pa možna razlaga pitja olja, da je bil avto enkrat malo pregret in se je pol to začelo dogajat.

Baje da je imela (ali ima še) SELENIA eno posebno olje za take problematične avte, ki jih mika pitje olja. Tko da mal se pozanimaj na to temo!

P.S. Ne vem pa če je pametno v tvoj motor zlivat olje 15W, ker je verjetno malo premalo kvaliteten za takega stroja in da ne bo potem kej druzga narobe. Se pa ni glih za hecat na to temo!!!
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Še nekaj!

Napisal/-a Zmaj78 Po sep 12, 2005 3:17 pm

Pozabil sem samo še napisat, da ima večina proizvajalcev v servisnih knjigah oz. navodilih za uporabo, že vnaprej pripravljen alibi, v stilu da do liter olja na 1000 prevoženih km se smatra v mejah normale. Pol pa uveljavlji garancijo in podobna j***a, ker liter na 1000 je kar mal velka porcija a ne?!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov