Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Vprašanje glede pakn

Napisal/-a Damjan19 Ne sep 18, 2005 11:24 am

Zgleda da tale mesec moji denarnici ni naklonjen.
Najprej sm dal menjat sprednje lagre, obeenem pa dal naštelat ročno...in dečko mi jo je naštelu tak, da je grabla že pr prvem zobcu(kar pomen da se še opozorilna lučka ni pržgala), pedal za bremze pa takoj ko sm se ga dotaknu.
Jz sm bil kr vesel kak je zej to kul, sam pol se pa po AC pelem, me en izsili jz po bremzi in seveda pedal do podna, v drugem je zagrablo...pol pr punci probam, bobn vroč, drug normaln.Mehaniku sprot, ko sm šel domu nazaj pelem pa mi reče voz se, če bo kej narobe prid nazaj.No ja, to bom tut naredu zej, ko cvili ko pra*ica(naredu sm pa cca1000km v tednu pa pol).

Zanima me, če je možn, da pakna-zarad vročine-spremeni svojo strukturo, postane morda trdnejša pa zato cvili.Če mi jo je celo pobral, pol pa mi povejte kaj bo prej šlo boben al pleh od pakn?včeri ko sm šel domov iz LJ sm bremzo stisnu sam 5krat, vse druga z mašino, kr sm se tresu ko zajček.
Mehaniku gre avto v tork, menjal bom še lagre pa gumice na amortizerjih, do takrat mam pa še 150 km(grem dans v LJ na izpit, pa seveda nazaj), zato me zanima.Ročna pa zej gre čist do vrha, pa res zanič prime.

Mater onemu pripravniku!!!!!!!!!
Pa še v torek ko sm bil v LJ mi je olje kišta spustila na filtru, seveda brez orodja sm lahk šel sam na amzs pa plaču 5jurjev za 15 min dela, ta mesc res nimam sreče!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne sep 18, 2005 11:52 am

zakaj ti cvili je več razlogov..med drugim so lahko tudi ti,da imaš v bobnu veliko prahu,imaš obrabljeno meso na pakni in drajsa po železu,potem mogoče ko se pakne premaknejo zacvili ob ankerplati (jst ponavadi tam kjer padkne nanjo nalagajo malce s mastjo namažem) pa še kakšen razlog bi se našel.

Pač ni druge kot da ti mehankar razdere ter pogleda kaj je naroba. Proba naj če lavfajo žice ročne,zavorni cilinderček in da slučajno za pritiprašno gumico ne spušča olje. Pa če dobr lavfa vzvod od paken. In če se ti je slučajno zadaj kar pregreval (ker je blo preveč naštelano) potem naj ti zamenja še kompletno zavorno olje.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne sep 18, 2005 12:01 pm

ja sej to mi je vse jasno...
to se je zj v tednu, dveh zgodil vse skup...prej, pred štelanjem je blo popolno, sam ročna je bl na vrh prjela, zj pa...........jaoooooooo
žica laufa, cilinderček je popoln...
predn grem od doma, bom v bobnček zlil vodo, če je prah not bo pol mir, če je pakna skurjena pa... :(

kak vpliv pa ma pol zavorna tekočina, ki je zavrela?oz. kake posledice to pol nosi?
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Ne sep 18, 2005 12:44 pm

Nardijo se mehurčki v tekočini in lahko ostaneš brez bremz ker zarad mehurčka ne more olje prtisnt na batke...to je nevarno sam pomoje ti zavorna ni zavrela ker to morš ibr bremzat...(kak spust recimo...)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne sep 18, 2005 12:52 pm

kaj je pa potem vzrok temu, da je pedalka šla do podna, pa šele v drugem se je nek tlak vzpostavil, da je stisnal ploščice pa pakne?
Enkrat je edn potožil, da je mx-3 isto nardila, tut njemu se je zadn boben pregreval, pa so takrat razložl zakaj se to zgodi, samo teme ne najdem.
 
odbitek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe avg 12, 2005 2:22 pm

Napisal/-a odbitek Ne sep 18, 2005 1:13 pm

tole z mehko pedalko se je men tud dogajal. sam pr men je bol da je pedalka kr naenkrat trda ratala, pa ceprov si jo stisnu do konca ni prjela. vzrok tega pa je bil kntakt na avtu; med voznjo je crknu, sekundo zatem pa nazaj uzgau kr sm sklopko nazaj spustu. i hope it helps.
Norost je mnenje vecine!!!
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Po sep 19, 2005 8:55 am

Men so tud pakne drsale po bobnih in je tud pedalka za bremzo not padla. Če je boben vroč, potem pakne drsajo obenj. Razlogov je več: lahko je notri vse zapacano, lahko so fedrči, ki pakne skup vlečejo hin, lahko je zajla za ročno preveč nategnjena, lahko je zajla zarjavela, pa ne popušča... Če pakne skoz drsajo se stvar pregreje in olje zavre. V njem nastanejo mehurčki, ki onemogočajo pritiskanje olja na zav. cilindre. Zato pedalo za bremzo kr not pade. Če se ti to zgodi se ustavi, mal podrkaj ročno, mal pritiskaj pedalo za bremzo in stoj, dokler se boben ne ohladi. Pol se pa odpelji takoj na servis in ne vleči več ročne pa tud bremzaj čimmanj.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Po sep 19, 2005 11:12 am

ju3 gre na servis, cvli zaj manj oziroma nič, kr sm včeri 2litra vode spustu v boben in so vn opilki prišli, mislim, da je kr vlka možnost, da so pakne še ˝cele˝, vendar pa zarad ročne norim, pa tut pedalka je enkrat normalna, s5 drugič trda.ne vem no...ju3 se bo pogledalo in uredilo.
vam sporočim!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov