Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Bel,siv dim ob zagonu motorja

Napisal/-a sonček Ne okt 09, 2005 1:37 pm

Pozdravljeni

Ko vžgem hladen motor se iz avspuha pokadi sivo in smrdi po olju.
In ko avto neki cajta teče in pohodiš na plin se pokadi belo.

lp
Zadnjič spremenil sonček, dne To okt 11, 2005 7:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To okt 11, 2005 6:54 am

Ja si pa postavil vprašanje!

3x sem moral prebrat, da sem najprej razvozlal čudno napisane besede, pa da sem ločil ugotovitve od vprašanja. Dej drugič vsaj kako stavčno ločilo uporabi.

Koliko let in koliko km ima ta tvoja makina?
Lahko da so batni obročki hin.
Pri sklopki pa je verjetno zajla zanič.

Keč tvojega zadnjega stavka pa nikakor ne morem razumet:
"Samo zaradi tega ker so deli zelo pocen in tudi servisi so pocen in ni treba nikol peljat star avto na servis."

Ja če je vse pocen, zakaj pa ni treba peljat na servis? Zato pa imaš probleme, ker ne skrbiš za avto.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To okt 11, 2005 8:44 am

Če samo ob vžigu pokadi olje, potem med vožnjo pa ne kadi, in olja ne žre, potem niso obročki ampak so krivci, vsaj kolikor je meni znano, "otrdeli" tefloni ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček To okt 11, 2005 7:04 pm

svadreb je napisal/-a:Ja si pa postavil vprašanje!

3x sem moral prebrat, da sem najprej razvozlal čudno napisane besede, pa da sem ločil ugotovitve od vprašanja. Dej drugič vsaj kako stavčno ločilo uporabi.

Koliko let in koliko km ima ta tvoja makina?
Lahko da so batni obročki hin.
Pri sklopki pa je verjetno zajla zanič.

Keč tvojega zadnjega stavka pa nikakor ne morem razumet:
"Samo zaradi tega ker so deli zelo pocen in tudi servisi so pocen in ni treba nikol peljat star avto na servis."

Ja če je vse pocen, zakaj pa ni treba peljat na servis? Zato pa imaš probleme, ker ne skrbiš za avto.


Samo povej mi kako pa pri avtu ugotoviš da je zajla slaba je to v tem primeru kot sem ga jaz navedel.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To okt 11, 2005 7:18 pm

o kaki zajli zdaj ti? Aja,lahk maš bat zajle slabe...

glej vse so ti že napisal....drugač pa v zadnji lonec spodaj izvrtaj majhno luknjico,ker morebiti se ti kondenz nabira v njem. Ostalo so ti pa že odgovorili nad mojim postom.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Sr okt 12, 2005 12:31 pm

Če je slaba zajla za sklopko se pedalo težko (trdo) pritiska, njehov hod je neenakomeren (beri ni "gladek"), dostikrat tudi škriplje.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr okt 12, 2005 1:14 pm

ja zajlo potem odklop pa probaj z roko kako lavfa. Če je vse ok,potem je lahko samo vzvod mal zarustan
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov