Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

zavorne cevke

Napisal/-a pinjas Pe okt 28, 2005 10:50 am

no zanima me če kdo ve kaj več o teh cevkah. običajno imajo avti zadnjih 30-40cm cevi od zavor gumijaste, kar ni najbolše pri stresnih situacijah, saj se pri pregrevanju od potisku pedala cevka iz gume širi, in zmanjša zaviranje.

zamenjal bi jih z kovinskimi, oziroma tistimi ko jih imajo motorji, ne vem kako se jim reče no. Zanima me ali je debelina in nastavki enaka pri mtorjih in avtih? Ker kupovat že narejene se mi zdi brez veze ( sploh p aza yarisa jh ni kolkr sm gledu) saj jih lahko naredim sam samo dele se kupi, cevke se dobi na meter nastavke pa tud, vsaj za motor, za avto pa nisem dobro pogledal kaki so točno.

no če kdo kaj ve več o temu, ali so nastavki enaki in če gredo iste cevke kot pri težkih cestnh motorjih.

po tem posegu mam namen dat še tarox zavorne diske + ferodo ploščice.
LP!
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Pe okt 28, 2005 11:07 am

kolkr jst vem se to ne da, oziroma se da samo na zadnji kolesih (tam pa je tako že serijsko). spredaj pa se ne da zaradi tega, ker kolesa sučemo (levo desno) in bi se cevke prelomile. :lol:
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Pe okt 28, 2005 11:09 am

a pri motorju se pa ne suče krmilo? sej tiste cevke so narejene podobno kot cev pri tušu, tko da so gibljive
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Pe okt 28, 2005 11:15 am

seveda se suče samo ke drugače (ne pride do pregibov cevk). jst sm zastopu da si mel v mislih tiste trde cevke, ker drugih jst za avto še nism vidu. :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 28, 2005 11:25 am

Za vse te cevke je na cesti dveh cesarjev firma, ki ti poceni in takoj naredi vse te stvari in še zelo kvalitetni so. Jst mam cevi za bencin od njih - guma, ki ima notri špago, okoli pa ovita z železom, da na offroadu ne pride do kakih poškodb.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe okt 28, 2005 11:25 am

Jasno, da pride kaj pa amortizer gor pa dol? :lol:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe okt 28, 2005 11:34 am

Kaj bi se lomilo; te "cevke" so le ovite podobno kakor je ovita cev tuša v vaši tuš kabini; temu se reče "steel braided hose" in je popolnoma zvijajoča; razlika je v tem da se ne "širi" pod pritiskom in s tem poveča odzivnost zavor in še marsikaj dobrega
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe okt 28, 2005 11:44 am

če je podobna lajtunga pri kombinirku (stroju) le da je tukaj pač manjši premer nevem zakaj nebi to šlo? 8) pa če pogledaš koliko tam zdržijo bi to pomoje blo kr vredu zadeva :)
litr bencina, litr olja ;)
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe okt 28, 2005 11:48 am

nebivedu je napisal/-a:Za vse te cevke je na cesti dveh cesarjev firma, ki ti poceni in takoj naredi vse te stvari in še zelo kvalitetni so. Jst mam cevi za bencin od njih - guma, ki ima notri špago, okoli pa ovita z železom, da na offroadu ne pride do kakih poškodb.

tako je... firma se imenuje prit. samo za zavorne cevke bo bolje uporabiti teflonske cevke... zavorno olje se vseeen bolj segreje kot bencin ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe okt 28, 2005 11:55 am

Maky niso prav poceni bile ne?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe okt 28, 2005 12:32 pm

nope... so kr drage (iz glave ene 8k 1m) sam bojo pa tud mnogo dlje kot navadne pletene zdržale...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe okt 28, 2005 1:33 pm

no name: ne govorit neumnosti, in preberi si dobro. komu bi prišlo na misel dat fiksne cevke na zavore, kje smo?? Ne veš s kom maš opravka, in kaj vse sem v življenju že naredu in predelu. Pač na avtih nisme dost, sm bolj na motorjih.

Razlika z originlanimi cevkami pa je kar občutna , tako v načinu zaviranja in stabilnosit zaviranja zmeraj z enako močjo , vsaj tko je pr motorjih.
No zanima me sedaj glede prikljčkov. cevke dobim ( če so enake kot z a1000ccm cestake)po 350sit -10cm, priključki so pa okol 1-3k če so enaki kot za motor, smao po mojem ne. No kdo mi lahkokaj pomaga?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe okt 28, 2005 2:36 pm

Evo sm se lihk z enim menil (uporabnik extrem), to mi je naspisal ko je seb rihtal:


Jaz sem jih dal delat po narocilu v HIB Kranj d.o.o.
http://www.hib.si/products.htm

Cene brez DDV so bile pa takale:
Teflonska cev: 1m = 5.572,29 SIT
Zav. prik.: 1kos = 661.20 SIT
Mon. zavornih cevi: 1kos = 661,50 SIT
Zav. prikljucki oz zavorni priključki (vrjetno) so vrjetno zadeve na koncu cevi. Vendar so vračunani le štirje (4) kosi, delati sem pa dal 4 cevi, po 1 prikljucek na vsaki strani = 8 prikljuckov. Cudno

Mon. zavornih cevi bi pa znalo biti delo, da je zmonitral prikljucke na konce cevi, so pa vracunani štirje (4) 'kosi', sepravi vrjetno za 4 cevi.

To je samo cev s prikljucki na koncu. Jaz sem jih potem fixiral z vezicami.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe okt 28, 2005 3:36 pm

ja se bo treba pozanimat. vsem da za hond ein golfe dobiš 1000 variant, za yarisa pa nič, se bom jaz pozanimal
 
badger
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne okt 09, 2005 10:11 am

Napisal/-a badger Pe okt 28, 2005 6:30 pm

Drgac ti ji tud Jefra u Domzalah nardi. Men jih je delal za motor. Na motorju se precej pozna,ko obremenjujes zavore in postane zavora mehka pa pol je trepa "pumpat" pa ovinek al pa tovornjak bliz pol je pa vroče.

Jst jih bom dal na svojga AXa pa se mal drgacan zavorn olje.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe okt 28, 2005 10:25 pm

pinjas je napisal/-a:ja se bo treba pozanimat. vsem da za hond ein golfe dobiš 1000 variant, za yarisa pa nič, se bom jaz pozanimal


Itak ti vse po naročilu nardijo :lol: :lol: sm ti lepo dal primer.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 24 gostov