Pri filtru je samo problem da imajo turbo motorji zracni filter zunaj v skatli in sicer tam kjer imas neftni filter pac v tistem prostoru med njem in lucjo. Navadni dizel pa ves kako ima... pac na sesalnem kolektorju ima skatlo.
No motorji so si identicni

celo bloki so isti torej med bencinarjem in dizlom je razlika v bloku minimalna

Na tehnicnem se pa lahko zaplete malce, ampak vsi vemo da korupcija dela svoje in se vse da
Dela je pa tka tako. Sicer z pravim orodjem je dela priblizno en dan. Toliko casa jaz porabim sem pa dosti pedanten in zadeve scistim razmastim zamenjam dihtungo po potrebi in tako. Torej lahko racunas na priblizno dan dela.
Od orodja pa rabis gedoro inbus 6, par dolgih nastavkov, nastavek 14mm, 17mm 13mm,19mm , kljuc 13,10 17 19 pa nevem kaj vse se trenutno se nespomnim

ni kaj prevec dela.

bos pa moral obvezno demontirati desno pesto, torej na voznikovi strani bos moral spodnji koncnik lociti od peste ter polos demontirati. Kar se pa hlajenja tice lahko ostane isti hladilnik ter vsa ista instalacija.
To je nekako tako :P