Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

hlajenje-ogrevanje notranjosti in motorja

Napisal/-a kandy Po jan 16, 2006 6:27 pm

Zadnja dva dni imam čudne probleme s temperaturo.
avto se mi počasi segreje in vklopim ventilacijo..seveda piha vroče v vozilu,potem pa naenkrat začne pihati mrzlo.pa tudi s temperaturo je čudno,danes se mi je ogrel na 100 stopinj,potem pa spet dol,pa pozneje na 70. čudna nihanja so.
kaj bi to bilo?
aja..vode je bilo prejšnjič v posode malo,ko sem danes odprl da bi dolil pa več kot pol posode. termostat je že menjan pred meseci.
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Po jan 16, 2006 6:37 pm

ker avto pa maš???
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy Po jan 16, 2006 6:44 pm

avto je vectra..stara 1.6 i
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Po jan 16, 2006 7:09 pm

Glede na to da ti temperatura niha je pomoje termostat, sam glede na to da je bil menjan-nimam pojma.
A ti kje antifriz pišča???
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 16, 2006 7:52 pm

razne kopije termostatov znajo zajebavat jest sm sicer dal not BEHR ampak italjanskega pa mi je čez 2 mesca gumico strgal in je rabu pol ure da se je segrel
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Po jan 16, 2006 8:41 pm

nije čez dojče roba, orig ali ne orig
Srečna budala
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 16, 2006 8:46 pm

omega2.3td je napisal/-a:nije čez dojče roba, orig ali ne orig


BEHR je original nemški a ne no moj je bil pa BEHR MADE IN ITALY pa je po 2-h mescih odslužu svoje
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy Po jan 16, 2006 10:46 pm

ja antifriz res pušča včasih na enem delu hladilnika,ampak zdaj ni sledi,ker sem dodal tisto tekočino da ne pušča.ful mi je čudno..zdaj mi avto z 80 stopinj pade kar nazaj na 70..a to zaradi mraza tako?pa cevi so vse vroče za vodo,tako da krožila je ziher ali nevem.
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy Po jan 16, 2006 10:53 pm

aja pa še to...zdaj sem videl da ni olja v motorju(čist minimum) bi lahko zaradi tega tudi kaj?..problem je namreč v dihtungi na ventilih,e tretja je pa vsaka popusti,potem pa olje ven meče,oz. je vse masno okrog.kako naj naredim da bo držala?
pa saj avto gre normalno vse,ampak me moti ker ni dovolj toplo odznotraj,saj razumem da je mraz,ampak vseeno..
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 16, 2006 10:59 pm

ja cevi so tople itak že pr 50 stopinjah obedve ker ti je termostat zašteku ker če bi bil do 90 stopinj zaprt bi mogla bit ena cev do takrat hladna to pa čist lahko da ti je zašteku zarad unga tesnilca za kiler vzem vn termostat preglej gumico in ga očisti če je zapacan ker dost je čist mejhna lukna da voda skoz krpž čez hladilnik sicer pa najboljš da pri 50-60 stopinjah probaš obe cevi ki gresta na kiler pa če sta obe topli pol je zihr temostat neki u ku.rcu
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy To jan 17, 2006 10:00 pm

Avto gre normalno...samo premalo vode je bilo ;)
včeraj ko sem gledl koliko je vode je bilo pol posode,danes odprem pa prazno...dolivam,dolivam na koncu sem dolil kar dva litra in zdaj gre avto normalno,sem naredil preko 100 km že danes in brez problema.
Zdaj ni mi jasno zakaj je včasih bila voda v posode,čeprav je manjkalo dva litra?odtekla ni..to sem preveril,je lahko med kroženjem bila pač v drugem delu?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 17, 2006 10:14 pm

Točmo tak blem sem mel jaz zadnja dva dni...... dokler ni včeri zakuho....

Fora je da ti nekje pušča..... ampak ne vedno ( verjem da je tud to možno) in ko spusti... pritisk pade..... in s tem tud temparatura..... ko se luknjica zadela se pritisk zopet dvigne...... in temparatura naraste.....

Glede vode... točno podobne simptome sem mel jaz..... u enem tednu je zmankalo dva litra vode....... potem mesec dni nič.... potem spet..... pol pol leta mir.... včer pa je tisto cev razgnalo čist in spustla vodo...
Aja pa še to....... kazalec mi je kazal 40 stopinj.... med tem ko je motor deloval normlano.... kmalu zatem se je prižgala lučka za temp. motorja..... ne tok verjet tistemu cajgeru....

Aja pa še to.... ko je motor ogret je u hladilnem sistemu pritisk in verjem da mala luknjica zna takrat puščat... dejansk je lahk luknjica tko mala da hlapi ven.....ko pa stoji avtek na mestu pa se tekočina shladi.. pritisk pade..... in luknjica se zamaši.... tko da pod avtkom nimaš luže..... hladilne pa ti zmankuje....

Probi avtek na mestu lafat do ventilatorja..... med tem pa dobro opazuj po motorju če se kje kaj kadi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov